Gequote bij mijn bericht: enkele pagina's terug.... bericht nummer: #265 Oorspronkelijk geplaatst door klingel Jij probeert rust voor jezelf te scheppen omdat je geleerd hebt dat teveel druk(te) niet goed voor je is. Toch ben en blijf je van nature een vrij onstuimig type. Je vergeet vaak na te denken voor je iets zegt. Er is een leegte in je midden, ik weet niet of dat een letterlijke kwestie in de familie is of dat je nog persoonlijk moet/wilt gaan groeien. Er is nu meer rust en vrede dan een paar jaar geleden.
DarkAngel, Je bent een aanstekelijk enthousiast type, vooral in gezelschap ben je vaak een gangmaker. Je lijkt chaotisch maar wie goed kijkt ontdekt logica in je. Wel verdoezel je met je extravertie een schaduwzijde, waarover je niet (meer) graag praat. Misschien zit je momenteel wel in een struisvogelperiode. Je wankelt af en toe, maar houdt toch altijd nog evenwicht. Een volhouder. Je houdt van grappen uithalen.
Manoe, Je bent een warrelig type! Niet altijd even goed te volgen, als snap je jezelf helemaal. Je kan niet goed kiezen, sommige dingen doe je dan ook het liefste zoals je ze altijd al deed omdat je veranderingen niet zo fijn vindt. Ook ben je vrij gevoelig en herdenk je graag dingen, ook verdrietige dingen. Je houdt van reizen.
Danip, Je bent een rustig type. Best stil. Lang ontweek je bepaalde gelegenheden omdat je ze te druk vond. De laatste tijd probeer je toch wat meer naar buiten te treden. Op dit moment laat je voorzichtig meer kleur toe in je leven dan je van jezelf gewend bent. Daar is een duidelijke reden voor (gefeliciteerd!!!) Je houdt van alternatieve muziek, ook grunge. Daarin kan je je uitleven.
Haha echt grappig! Ik ben juist best druk, en nogal chaotisch. Maar ik had geen geld meer voor kerstboomversiering deze maand, en dit is onze eerste kerstboom ever Hihi! Het laatste klopt helemaal Enne bedankt!!
Froukje, Eventuele chaos kan in jouw geval op je dochter worden verhaald Ik denk dat jijzelf kalm, nuchter en geordend bent. Soms noemen mensen je koeltjes, maar dat is niet terecht. Men moet je even kennen om weten en merken dat je een heel warm persoon bent. Je houdt van lezen denk ik. En wellicht van handwerken (sorry als ik je nu beledig! Maar handwerken is so 2012 hoor!)
Ja seg je houdt triviale informatie achter voor je behandelaar ! Zo kan ik natuurlijk geen juiste diagnose stellen :x Tsss beetje chaotisch zijn em druk met een kalme bescheiden takkenbos...
Sorry sorry!! Misschien ben ik stiekem wel heel bang voor heus zielengeknijp! Dat ik daarom informatie verzwijg (al dan niet bewust) Maar ja, jij bent ook zo goed! Straks ontdek je mijn echte diepste donkere karaktertrekken nog. Volgend jaar ga ik voor de herkansing!
Nou je eerste punt staat als een huis! Ik ben absoluut een gezelligheidsdier, ik wil altijd graag gezellige dingen met andere mensen doen. Ik kan soms wel wat druk zijn, maar dat is meer mijn enthousiasme, dus ook een schot in de roos. Druk leven...tja ik vind dat ik het maar druk heb maar ja ik heb in de werkelijkheid nog genoeg tijd over om hier op zp rond te neuzen Een twijfelaar klopt ook al! Goed bezig!! Of ik hou van aparte dingen....kan zo niks bedenken Klassieke muziek vind ik idd ook wel mooi! Ik vind m erg leuk en goed gelukt!!! Thanks!!
hahaha Jeetje ik ben echt sprakeloos...wat betreft de boom, echt spot on! Heel knap! De trein... komt ie... oh en uiteraard lichtjes (sensor) als het gevaarte gaat rijden en een (veel te luid) Jingle Bells deun ...
Angela en Arjan, Je bent een evenwichtig type. Netjes ook. Daar hoef je geen moeite voor te doen. Je houdt van rust. Liever een etentje met 4 dan in de kroeg met 50. Maar soms zou je wel eens wat wilder willen zijn. Eigen verdiet kan je relativeren door te denken aan wat er nog erger is. Je leeft graag actief mee met mensen. Je houdt van reizen. En waarschijnlijk ook van honden hoewel het toch meer het kindje van je partner is .