Dreamz, Jij hebt erg behoefte aan warmte, troost wellicht. Je houdt ook van mooie dingen en muziek. Je cijfert jezelf wel weg. En voelt je vaak heel verantwoordelijk, ook voor dingen die niet hoeven. Je gelooft graag in magische tekens, die geven je kracht. Hopelijk wordt in 2012 geloof realiteit.
Wow, dit is echt bizar! Het klopt gewoon helemaal! Ik hou van muziek, ben ook muzikant. Ben altijd bezig om het huis gezelliger te maken. Ik cijfer mezelf ook vaak weg voor anderen, vooral ook door dat verantwoordelijkheidsgevoel. Ik ben ook altijd degene die zaken regelt. Ik heb inderdaad heel veel met magische tekens, ik heb zelfs een tattoo met een magisch teken. Ik hoop ook dat 2012 ons gaat brengen wat we wensen, zie onderschrift. Hier moet je echt wat mee gaan doen! Hartstikke bedankt!
Haha maar ik denk dan ook dat ik 1 van de meest complexe personen ben die er op deze aardbol in de rondte loopt, dus dan heb je het er heel goed vanaf gebracht.. mijn persoonlijkheid is nl. nogal getekend en verteken(en)d door 16 jaar pijn en nu herstellende.. (weer, hopenlijk laatste x)
Je lijkt druk maar je hebt alles onder controle. Het zou me niet verbazen als je van elke bal weet waarom je hem nou juist daar hebt gehangen. Maar, je hebt de boom samen opgetuigd dus wellicht zegt dit dat je vriend wel heel goed naar je luistert Je bent van nature best geduldig maar je voelt je nu een beetje verward want je merkt dat je vindt dat het nu jouw tijd is, en eigenlijk wil je niet zo egocentrisch zijn. Je hebt last gehad van een van je benen. (ik moest ook lachen toen ik laatste zin opschreef )
Wow haha die magische tekens, daar schrik ik zelf ook van! Of kom ik dan onprofessioneel over? Bedankt, je wist toch al wie je was? Its all in your t(h)reeeeeee!
Nee hoor, je komt niet onproffessioneel over, ik vind het echt helemaal wow! Ongelofelijk dat je dit aan mijn nederige boompje kunt zien!
Deze kerstboom hebben we met z'n drieën zo prachtig versiert (en ja, dat zijn allemaal draagdoeken in die kast )
Ben ik schizofreen of geldt dat alleen voor de kerstboom? (Het is dus een witte kerstboom met een Philips Living Colors lamp eronder)
Wuahahahah lig helemaal in een deuk...blauwe gliterjurk..hahahaha Met een zen muziekje op de achtergrond...mensen allemaal in de rij met een foto van hun kerstboom, sommige zelf met hun hele kerstboom wuahahahahaah Veel succes vandaag verder met het luisteren en fluisteren Misschien wordt het tijd om assistent in dienst te nemen
Nrg, Samen opgetuigd? Dan wordt het een gezinsfluister Jullie zijn.. Een beetje slordig. Maar storen je er niet vaak aan, althans alleen aan de rommel van een ander Weggooien vinden jullie moeilijk. Althans, spul van jezelf Jullie houden van dieren en iemand is ook spiritueel. Jij bent trots op bepaalde overtuigingen. En daarin ook zelfverzekerd. Misschien wel eigenwijs. Je houdt van communiceren via allerlei manieren op de pc Iemand is vrij materialistisch, misschien met electronica. En zuinig daarop.
File op de a28 omdat hele gezinnen hun kerstboom in de auto hebben gepropt... Verlengsnoeren uit de achterbak want de lichtjes moeten het natuurlijk wel doen... Ik en mijn lieftallige assistente Jazz zijn heel normaal gebleven onder dit succes. Wij rijden heus niet in een blauwe glitter Hummer. Nou ja misschien soms dan. Mensen laten zich huilend van ontroering met hun kerstboom en al op de grond vallen na een treffende fluistersessie, en rollen door hun eigen takkenbos... Patiënten die het (led)licht hebben gezien herversieren hun boom en hun ego, en stralen als nimmer te voren.. We moeten uitwijken naar een andere locatie voor de fluistersessies want de huiskamer hier, toch niet zo heel klein, kan de kerstboomkwantiteit niet aan. De Arena barst uit zijn voegen en een maand later vinden de spelers van Ajax nog dennennaalden tussen hun tenen.... Of overdrijf ik nu? Goed, een week later dan nog.