Whahahahhaha nou klingel je hebt het weer voor elkaar. Dit kan alleen maar een topic van jou zijn Geweldig! Je komt steeds met onverhoede talenten om de hoek...
aha, een siamees. dat verklaart wel de soortement van ineengestrengelde symmetrie in de boom. misschien kan je de siamees vragen, de homolichtjes even op pauze te zetten?
nou, ik twijfel een beetje aan zijn geaardheid eerlijk gezegd, waarschijnlijk vind ie ze leuk.. de siamees dan he
een zeer bescheiden en ietwat verlegen type dus. gek genoeg durft zijn eigenaresse wel op een forum ' met haar bos hout bloot te gaan '? hoogst eigenaardig. dit moet ik even gaan nazoeken in mijn vakliteratuur.
aha, de siamees valt op ballen. in dat geval wel een compliment voor je vriend: hij heeft de ballen HOOG in de boom gehangen. ik zal er dus aan toevoegen, dat je vriend best wel een doordacht type is- als hij eenmaal denkt!
Heb jij een appleboom staan? Terwijl het kerst is! Das knap. En gek. Hmm, wat zou dat zeggen. Dat je niet meegaat met je tijd? Je liever echte rode dingen hebt hangen in een boom dan zo'n glazen (of plastic) glazend geval? Of ben jij een gezondheidsfreak. Of een "gij zult zeker niet tijdens kerst onschuldige bomen omhakken om voor je eigen plezier binnen te laten doodgaan terwijl je ze met hun doodssieraden (oftewel ballen) bekleed?" Ik denk dat ik er maar eens naar moet komen kijken dan.
ach, een meedenkende patient die zijn psycholoog de schuld geeft van een confronterende diagnose mevrouw kippenbotje female, los van de missende T in uw relaas, zou u niet eens uw parket moeten gaan poetsen? dat is alweer een uur geleden!