Lynnes, Je bent een goed georganiseerd en opgeruimd type. Je gaat vaak snel met dingen, mensen kunnen je soms niet bijhouden. Een multitasker. Je houdt van design. Na een tijd van wegcijferen ben je momenteel ook bezig met en voor jezelf en je eigen dromen/wensen.
nee doe mij maar slagroom....lekker hoor....yummy..ok genoeg chop chop weer aan het werk....de rijen worden al langer.
Female, Ik vergat steeds te zeggen: Jij zei laatst dat mijn appleboom boven stond, hoe weet je dat! Ik zou zeggen: jij moet kerstbomenfluisteraarfluisteraar worden!
Zuurtje hi Ik probeer alleen naar je boom te kijken, niet naar wat ik van je weet Je houdt van festiviteiten en die helemaal aankleden. (ik zeg bewust niks over taarten ) Ook ben je ceremonieel ingesteld en hou je van gedenken. Je bent een beetje slordig. Het gaat je om het geheel, niet om de kleinste details. je ontleent je zelfvertrouwen uit voornamelijk externe factoren, zoals je kinderen. Voor jezelf vraag je niet veel, misschien zou je wat assertiever moeten worden in 2012.
haha nou er zit een kern van waarheid in. Ik hou van de natuur, maar niet altijd geweest, was nogal al eng van al die kriebeltjes en beestjes. Ik ben best onzeker, en zeker niet veel nodig behalve mijn gezin. Ik heb 2 hele goede vriendinnen. Maar dat is het En deze hebben mij behoorlijk door de crisis heen getrokken. Maar ik heb geen geduld voor thee Knap Klingel!
Bekijk bijlage 209030 oke het is niet de mooiste boom maar wil wel eens weten wat het van me zegt hahahaha
Wat een ontzettend grappig topic. Nee, ik schaam me niet voor mijn boompje haha. Ben erg benieuwd of hier uberhaupt wat van te zeggen valt:
Zeker wel iets goeds over te zeggen! Maar had even wat hysterisch drukke dagen dus geen luistertijd, morgen heb ik mijn oren weer open voor jouw kerstboom als eerste OK? Kan ie nog even goed nadenken wat hij allemaal wil doorroddelen
Klingel, ik ben benieuwd wat je over mijn boom te vertellen hebt... kijken of daar iets uit te verhalen valt Ben benieuwd!!!
benieuwd wat hier uitkom dit onze boom, helaas op de foto minder mooi als in het echt Bekijk bijlage 209079
huh ik weet niet wat dat omlage duimpje daar doet hoor, denk dat ik dat op de Ipad gedaan heb! (maar ik sliep al een uur, morgen (f)luiser ik weer even )
wat een leuk topic en wat grappig dat ts het nog vaak redelijk goed heeft. misschien toch meer dan een grap en echt een roeping gemist
mrs nuke, ik denk dat je een vrij rustig type bent. ook denk ik dat je onzeker bent, terwijl je eigenlijk heel graag het middelpunt van de belangstelling wilt zijn. je besteedt veel aandacht aan je uiterlijk, misschien doe je daar ook iets mee qua opleiding/baan. manicure? ik denk dat je mooie lange french manicure nagels hebt verder heeft de boom niet veel te fluisteren. hij is tevreden, hoewel hij een grote wens voor 2012 heeft: nog en kindje in een lijstje op de plank naast hem!