Oh, en onze inhoud is juist dit jaar vernieuwd. Al 10 jaar goud met rood en nu zacht / licht groen met wit (op de foto lijkt het niet groen maar grijs...fail). Daar heb je vast ook wel iets over te melden
doortje, je houdt ervan als de mensen en dingen allemaal bij elkaar passen. ik denk dat je een bemiddelaar bent die altijd op zoek is naar de consensus. je bent evenwichtig en vrij ordelijk. toch verraadt het snoertje een tikje chaos. volgens mij hou je van ceremonies. en ik denk dat je een denker bent. wellicht zoek je soms wat meer houvast in het leven; zo heb je je boom wel heul radicaal verankerd in, ja waarin eigenlijk? misschien wil je dat dingen nu gewoon heel goed blijven gaan. en dat wens ik je toe!
ik ben cum laude afgestudeerd aan de kerstbomenfluisteracademie, richting feestfluisterflora, maar heb ook een graad in bloemetjes buiten zetten en in veel wind vangen qua hoogte. verder ben ik gewoon aangesloten bij de NBVFF, dus ik snap niet waar de verzekering moeilijk over doet?
grote glitterende griebels, ik ga even pauzeren hoor! maar als ik terug kom zaag ik verder (kan even duren) en onthoud: you ARE your TREE! @nyn: fijn lieverd, dat je even gelachen hebt. en- jouw NOVEMBERboom is de aanstichter van mijn kerstkoorts! @alex: hehe! kijk naar jezelf! *ren*
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/320436-show-kerstboom-13.html#post11540137 Hier staat ie, ik ben benieuwd.
Wauw jij bent goed in je vak haha! Ja dat snoertje, ieder jaar werk ik hem behendig weg maar met die dikke buik had ik er geen zin meer in! Volgens mijn man denk ik op het moment veel te veel, ben net met verlof en hij vindt dat ik alweer moet gaan werken! De boom staat op een tafeltje zodat de honden hem niet omver lopen, maar omdat het een neppert is heb ik om de onderkant een tafelkleed gedecoreerd. Want die lelijke poten kunnen natuurlijk niet!
marjon, ik vind je moeilijk te peilen. je lijkt wat afstandelijk. je bent een rustig iemand, die af en toe graag alleen is. tegelijkertijd wil je graag een vol huis. ik denk dat je erg zorgzaam bent. soms zou je meer uit de band willen springen, maar je durft nog niet zo goed. wellicht in 2012?
kooky, jij houdt van gezelligheid en het kan je letterlijk niet druk of gek genoeg zijn. ik denk dat je vrij giebelig en soms lichtelijk hysterisch aangelegd bent. kiezen is niet je beste kant, liefst wil je alles. het kan zijn dat je daarom in het verleden meerdere paden hebt bewandeld, niet allemaal tot het eind. je bent vrijgevig en een goede gastvrouw.