Griebels Darla, Hier kan ik als kerstbomenfluisteraar weinig mee. Behalve dat je graag een goede indruk wilt maken en bang bent voor kritiek soms
ow jee hoe bedoel je hier kan je weinig mee ? zie je erge dingen of is de foto gewoon te donker kan er ook wel eentje met lichtjes laten zien
Je dochter wil soms graag nog een klein meisje zijn in de grote wereld. Misschien moest ze als kind soms groter zijn dan ze was en heeft het daarmee te maken. Ze is nu een vrolijk type dat net als haar moeder van gezelligheid en sfeer houdt. Maar wel rusiger dan haar moeder. Wel vaak onzeker, maar dat gaat met de jaren wel over. Ik zie een speelse kant. Hopelijk houdt ze die!
Heheh, neem het niet te serieus hè! Ik vertel gewoon wat ik zie, en ik zie heul weinig door de donkere foto
Seg! Zit ik daar al dagen geleden mn boom en bal te what's apperen krijg ik alleen terug: mooi voor een nepperd:x Zal ik volgende week eens even jouw ballen onder handen nemen en bestuderen en verslag uit brengen! SO
Ik denk dat of je een heel gezellig feestje hebt gehad..... Of dat je je sloten eens moet na kijken....
Een ogenschijnlijk kalm typje, maar wel met wat gekke dwarse fratsen. Ik denk dat je streng bent voor jezelf. Ik zie ook wat onzekerheid in je boom. Je hebt je zwaartepunt in je hoofd, niet in je hart. Misschien zou je wel eens wat meer je gevoel willen volgen maar twijfelt dan of dat wel verstandig is. Ik zeg: ja!