Hier rijdt altijd mijn (ex)-partner, terwijl ik ook prima kan rijden haha. Stom hé. En nu ben ik even benieuwd... wie rijdt er bij jullie?
het ligt er heel erg aan waar we heen rijden. het is eigenlijk een beetje gelijk. gaan we naar iets waar hij vaak is geweest dan rijd hij en omgekeerd.
Ik. We kunnen allebei gewoon goed rijden maar ik ben een ramp op de bijrijdersstoel, kan echt tegen het plafond schieten van schrik (om niks) en meeremmen enzo. Voor alletwee onze rust rij ik dus. Soms krijgen we er wel stomme reacties op, 'dat het geen gezicht is dat de man ernaast zit' en meer van dat soort domme opmerkingen uit de middeleeuwen.
Meestal mijn man, die vindt het gewoon leuker, ik vind het allemaal zo spannend niet, dus allebei tevreden. Langere afstanden rijden we meestal wel om en om, bijv. ik heen en hij terug of anderom.
Meestal partner, behalve wanneer ik hem bijv. ophaal of wanneer hij moe is. Dan mag ik wel rijden Oh en na feestjes natuurlijk
mijn man rijdt meestal als we samen zijn, ik durf niet op de snelweg en man raakt heel gespannen wanneer ik rij die heeft dan na de rit altijd rug en hoofdpijn
Aangezien we hier allebei rijden erg leuk vinden, is het hier vaak afspraken make: Jij rijd heen, ik rijd terug ..of andersom
hier beide denk ik evenveel, als we met de auto gaan rij ik eigenlijk (mijn auto) en als we met de bus gaan rijd mijn man eigenlijk altijd(zijn bus) en met de motor rijden we beide
Wij hadden er telkens bonje om dus nu hebben we de afspraak gemaakt: Ik heen en hij terug. Bij een avondje uit bepalen we eerst wie de bob is.