De Kerstbomenfluisteraar

Discussie in 'De lounge' gestart door klingel, 10 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

    DarkAngel25 VIP lid

    6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Wat ben jij goed :D
     
  2. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Oooo leuk!!
     
  3. Partyrocker

    Partyrocker Niet meer actief

    Die weet ik!

    De verloren tweelingzus van Partyrocker!
     
  4. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Correct:cool:
     
  5. klingel

    klingel VIP lid

    15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    seg,

    ik ga even een reglement instellen.

    1. ik wil graag reactie of mijn ondertiteling van je boom een beetje klopt. anders voel ik me wel heel erg filantropisch, en behalve dat dat een onnodig moeilijk woord is is dat ook zonde van mijn kostbare tijd.

    2. ik beloof dat ik per dag 5 bladzijden kerstbomen zal afwerken. zie je dat pagina 5, of een veelvoud daarvan, al bereikt is nadat ik me heb afgemeld, plaats de boom dan morgen!
    anders escaleert het weer net zo als vorig jaar en zit ik met oud&nieuw al met een burnout, kerstbaltechnisch!

    3. liggende foto's geven inderdaad nekklachten. ik claim dan kerstboom-blessure-toeslag.

    4. donnkere foto's veroorzaken hoofdpijn door het turen en, erger nog, rimpeltjes rond mijn poezelige ogen. ik bereken botox-tax.

    5. algeheel vage, slordige of zoek-het-maar-uit-foto's zullen mij doen noodzaken om geen, OF een behoorlijk confronterende reading te geven.
    voor nazorg verwijs ik plaatsers van dergelijk materiaal naar www.decursusomgaanmetteleurstellingengaatnietdoor.com
     
  6. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    Hahaha:D schuldig, schuldig, schuldig:)
     
  7. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Oh. My. Gawd!

    Een diepe buiging voor u, mevrouw kerstbomenfluisteraarster...

    Spot on! :D
     
  8. klingel

    klingel VIP lid

    15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    je bent evenwichtig en inmiddels zelfverzekerd. je houdt van lange etentjes en goede wijn. ik denk dat je een objectief gezien knappe vrouw bent.
    je houdt van filosoferen en bent sportief ingesteld.
    wellicht worstel je met eigenlijk ' iets teveel bordjes in de lucht proberen te houden '. je bent absoluut een perfectionist en kan zo'n bordje maar moeilijk uit handen geven, al zou je soms stiekem willen.

    je overweegt, op termijn, te verhuizen naar het buitenland.
     
  9. Abri

    Abri VIP lid

    16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wauwie, dank Klingel! :) Je zit er niet eens gek ver naast, alleen het dansen is echt mijn man zijn ding (kan er niets van maar leuk dat hij het vindt :D) en van de kids: ik ben haast anti :p

    Ben natuurlijk ook benieuwd naar jullie boom! Mogen wij met zijn allen jou een kerstboomreading geven haha.
     
  10. klingel

    klingel VIP lid

    15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    * wel alle kerstboom-spammende kippetjes op een stokje ! ik stop bij de bovenstaande boom voor vandaag! :) *
     
  11. Onje

    Onje Niet meer actief

    Roept u maar :D
     
  12. pinter

    pinter Fanatiek lid

    9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

    Sorry sorry...mijn boompje is ook gaan liggen...snap niet hoe ik hem recht erop krijg..
    Ik hoop van harte dat je er iets uit kunt halen....geef je rekening nummer maar dan maak ik de kerstboom-blessure-toeslag naar je over:D;)
     
  13. pinter

    pinter Fanatiek lid

    9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Okidoki....ben benieuwd morgen!!
    Fijne avond klingel...
     
  14. klingel

    klingel VIP lid

    15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    je bent iemand die erg van ceremonies houdt. ik denk dat je door verdriet hebt leren genieten van geluk.
    dat is een vage zin maar je snapt me misschien wel.

    jouw manier met omgaan met je (vele) onzekerheden is: deze op een ontwapenende en directe manier te delen met je omgeving.
    hierdoor inspireer jij, zonder dat je het weet, veel mensen.

    ik ken je een heel klein beetje, dus ik ga niet scoren door te doen of de boom me zegt dat je van homemaid en selfmade stuff houdt.
    tegelijkertijd kan je ook genieten van decadente luxe.

    voor jou is ' afspraak is afspraak ' is heilig, en je bent daardoor betrouwbaar maar soms niet zo flexibel.
     
  15. Maxellera

    Maxellera Fanatiek lid

    14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Hihi leuk, ben benieuwd of ik ook zo'n open boek ben :D. Wel leuk om te lezen dat het bij zo veel mensen klopt!
    Hierbij onze boom, met en zonder flits:

    (EDIT: en voor als het niet te zien is, er zit in: gekleurde lampjes, witte lampjes, rode, gouden, zilveren, paarse, groene, roze, blauwe en nog wat mix ballen/figuren in, rode piek en witte en zilveren *sliertjes-waar-ik-de-naam-van-vergeten-ben*, en hij staat scheef :D )
     
  16. klingel

    klingel VIP lid

    15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    dit is een interessant geval.
    op het eerste gezicht ben je behoorlijk traditioneel. je hebt de zaken graag goed op orde en kan goed plannen.
    tegelijkertijd heb je een paar onverwacht scherpe kantjes.
    die uiten zich in een lichtelijk hysterische neiging en ook in een behoorlijk doorgeschoten hobby, die je beter ' way of life ' kan noemen.

    van beide uitingen heb je wel eens kleerscheuren opgelopen- of toegebracht.
     
  17. Esje13

    Esje13 Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe ook mee.
    Dit is onze boom. Zeg het maar Klingel.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. Maxellera

    Maxellera Fanatiek lid

    14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Oh zie dit nu pas :), moet ik morgen dan opnieuw plaatsen of gaat het verder vanaf de volgende pagina?
     
  19. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Hahaha, grappig. Bedankt!
    Er zit een kern van waarheid in.
     
  20. Esje13

    Esje13 Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry ik krijg hem niet gedraaid.....
     

Deel Deze Pagina