De kerstboom en de dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Partyrocker, 8 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    mijn meisje is dus wel zo ondeugend dat ze er naartoe gaat tijgeren om de onderste takken te pakken te krijgen. Die zijn allemaal omgebogen naar boven en daar zitten geen ballen of slingers maar het lukt haar wel. Ze vindt het geweldig om de tak heen en weer te bewegen en ze geeft er flinke rukken aan. Als ik tegen haar zeg dat ze er niet aan mag komen dan kijkt ze mij aan en gaat vrolijk verder. Gelukkig zijn er nog geen ballen uit de boom gevallen en de piek blijft ook nog goed staan. Nu begeleid ik haar naar de andere kant van de kamer en laat haar daar verder spelen maar de boom vindt ze erg leuk terwijl ze er eerst bang voor was!!
    Volgend jaar de boom maar helemaal wit versieren want die bij mijn vader vindt ze niks aan. Wij hebben hier paars met zilver.

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier schattig klein boompje op het dressoir..... :)

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @ EdN
    Tsjaa zo zijn er nig wel meer dingen in huis toch die je 1000x moet herhalen...
    Of haal jij ALLES weg?

Nja ik dus niet... En ja het is soms vervelend.. Maar als ik alles weghaal en over een tijdje terug zet dan moet ik t ook zeggen dus dan maar nu meteen...

Hier staat de kerstboom nu 2 dagen.. En tot grote verbazing heeft ie er nog niet aangezeten :)

4. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hier ook..

5. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Hier ook een jaartje geen grote kerstboom, maar 2 kleintjes bovenop de eettafel en kast. We hebben hier kind & kat die maar al te graag in de kerstboom zouden kruipen. Volgend jaar haal ik kindvriendelijke versiering en dan staat de kerstboom er wel.

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hier net de boom versierd tijdens haar middagslaap. Dan kon ze zich in ieder geval niet met het versieren bemoeien. De boom staat in de erker, op een tafeltje, links en rechts heb ik de fauteuils gezet en daarvoor nog een tafeltje. Ze kan er dus niet direct bij komen, dan heb ik tijd genoeg om in te grijpen. Helemaal onderin hangen 1 onbreekbare dingen, de breekbare spullen hangen nog wat hoger. De boom stond al wel anderhalve dag zonder versiering klaar, dan kon ze er vast aan wennen.

Geen kerstboom zou ik wel jammer vinden voor haar; ze heeft op het KDV geleerd wat een kerstboom is en zei het woord dus al voordat wij het konden uitspreken in haar aanwezigheid. Ze heeft zich er al op verheugd dat hij zo versierd zal zijn. Ik ben benieuwd hoe ze reageert.

7. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Na ruim een week kan ik zeggen: er is er hier maar een die niet van de boom af kan blijven en dat is de kat!
    Dat had ik dus echt niet verwacht hè, want het is me een drakendondertje, die dochter van mij! Ze heeft dus een keer een bal aan geraakt en ik denk 3 keer er voor gestaan met een verhaaltje en verder kijkt ze er niet naar om! Als ze er staat en ik waarschuw, dan loopt ze er zelfs netjes bij weg.. Ik weet niet wat me overkomt! :D

8. adi

adi Niet meer actief

Wij hebben het eerste jaar de onderkant van de boom leeg gelaten en diverse vilten versieringen gehaald, zodat de kinderen ook zelf de boom mochten versieren op hun eigen manier (het is namelijk een kerstboom van het hele gezin).

Dit vonden ze echt prachtig, iedereen die op bezoek kwam werd meegesleurd naar de boom en moest hun eigen versieringen bewonderen.
    Omdat het zo'n succes was hebben we het dit jaar ook gedaan, alleen heb ik nu wel gewone ballen er ook tussen hangen, ze komen daar niet aan. Maar eigen versieringen zijn nog steeds een hit!

9. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

De kerstboom en de dreumes gingen naar mijn idee niet samen dus 1 jaartje heeft er bij ons dus ook geen boom gestaan, alleen wat versieringen op de kast :D

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nou, het ging hier supergoed. Eigenlijk wilde ze, toen ze na haar slaapje wakker was en begon te huilen, nog niet uit bed. Toen ik zei dat de kerstboom nu versierd was, wilde ze gelijk wel. Ze vond de boom heel mooi en snapte ook meteen dat je er niet aan mag komen. We zijn nog even buiten gaan spelen, maar na een tijdje wilde ze wel terug naar huis: naar de boom! :)

Deel Deze Pagina