de kerstboom ??

Discussie in 'De lounge' gestart door Engeltje1, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    We hebben hier ook het hele jaar een snoer hangen. met van die gekleurde lampjes. Heeft niets met kerst te maken, vind het gewoon gezellig :)

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

ja ik ook vorige week!! :) hihi

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier gisteren al foto's van Joris gemaakt met kerstmuts :) Kan ik al lekker op de computer scrappen voor leuke kerstkaartjes! Heerlijk om daarmee bezig te zijn :D

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik zet de kerstboom altijd pas na sinterklaas. Sinds vorig jaar doen wij bij ons thuis ook aan Sint omdat m'n man peter is. En dit jaar al helemaal met onze kleine spruit :) Maar de goede man moet toch eerst naar Spanje voor de boom komt ;)
    Hebben sinds vorig jaar een plastic boom, dus dan maakt het al helemaal niet uit hoe vroeg ik hem zet! :p

Meestal kies en schrijf ik mijn kerstkaartjes ook al rond deze periode, maar dat zal dit jaar toch wat later gaan zijn... Wil ook foto's met een kerstmuts enzo, maar dat gaat maar naar een beperkt aantal mensen gestuurd worden.

Oh, kijk er echt al naar uit!

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh heerlijk, kerst :D
    Wij gaan halverwege november verhuizen dus nu al neerzetten is zowieso geen optie:p
    Maar sinterklaas vertrekt de 6e en dan gaat de kerstboom de kamer in!!:D

6. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Ik wilde trouwens dit jaar een leuke witte kerstboom maar dan van hout ;) maarjah niet te vinden natuurlijk...
    Zag gisteren kerst op de tv ik had er gelijk weer helemaal zin in alleen man lief natuurlijk weer niet haha die haaaat cadeautjes en dus lootjes trekken.
    Wij doen sinterklaas dit jaar met kleinere cadeautjes onze kleinste meid word 22 december 1 jaar dus dan weer cadeautjes dus wat grotere en we hebben met kerst lootjes getrokken met een bedrag van 75 euro en 28 december zijn mn ouders zoveel jaar getrouwd dus weer een kleinigheidje dus duur maandje

7. Dribbel

Dribbel Actief lid

31 jul 2010
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tis nu wel erg vroeg nog :D

Wij zetten hem meestal na de Sint neer en dan laten we hem staan t/m de 1e week van januari. Maar ik kan me je gevoel goed voorstellen hoor! Ik vind het ook héél gezellig staan, kerstliedjes op de radio, schuimkransje...laat de Kerst maar komen ;)

Deel Deze Pagina