De kerstboom!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 16 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    #42 SushiLover123, 17 okt 2016
    Laatst bewerkt: 17 okt 2016
    Ik vind het ook heel vroeg. Maar ook hier komt ie pas binnen als de Sint het land uit is.

Ik wil overigens altijd een echte boom. En die blijven natuurlijk maar een paar weken mooi in huis.

Momenteel is het huis versierd voor Halloween. Over 3 weken voor de verjaardag van de oudste. De week wordt het thema Sinterklaas en daarna is pas de kerst aan de beurt.

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nee arme kids die snappen er fan niks meer van ;)

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik ken ook iemand die m al in oktober zet. Omdat hij zoveel werkt kan hij er anders maar te kort van genieten zegt hij.

Tja.....

4. Jebb

Jebb Niet meer actief

Haha heerlijk.
    Hier altijd 5 december beginnen met kerstfrutsels en 6 december de boom met het gezin neerzetten.

5. Blinnie

Blinnie Actief lid

6 dec 2015
    208
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij komt ie er denk ik half november weer te staan. Ik ben dol op kerst en heb er in januari vaak al weer zin in :p

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb nu ook al zin om de kerstboom op te zetten! Niet omdat we kerst vieren maar omdat het zo gezellig staat haha. Maar ik hou me nog even in tot eind november, begin december! :)

7. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Is niet gek hoor. Wij hebben het jaren geleden ook wel eens in oktober gedaan, omdat we echt een dagje niks te doen hadden haha :D
    De volgende jaren ook in oktober en november lekker opgezet, niks mis mee, leuk juist!

8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Enthousiast vroeg, persoonlijk wachten we nog even. Vroeger al kwam de kerstboom in huis in het weekend na Sinterklaas. Nu valt het op maandag dus denk ik dat we hem die vrijdag zetten.

Deel Deze Pagina