Wow, zeer veel dingen kloppen! Vooral het van te voren alles willen weten en niet zo goed zijn in het 'go with the flow' haha.
Allereerst bedankt dat je mijn kerstboom dit jaar hebt bekeken vorig jaar was je net gestopt. De eerste zin klopt niet en is juist het tegenovergestelde. Hou erg van opruimen en dingen afmaken. Daar voel ik me goed bij. De rest klopt wel. Ik sta graag voor mensen klaar en helaas is daar (te) vaak misbruik van gemaakt. Verder heb ik begin dit jaar net na me kraamtijd een postnatale depressie gekregen met angst en paniekaanvallen. 2,5 maand durfde ik niet alleen te zijn omdat ik dacht dat ik dood zou gaan maar dit absoluut niet wilde. Het heeft lang geduurd maar sinds Oktober is (met hulp van psych en anti-deprasiva) nu stabiel. En kan ik zelfs weer werken. En ik moet wel goed oppassen dat ik de tijd neem voor ontspanning. Super bedankt en tot volgend jaar?
Bekijk bijlage 433606 Ah hoe leuk!! Hierbij mijn boom. Ben erg benieuwd 😊 Sorry dat ie op z'n zij staat.. Ik krijg het niet anders voor elkaar
Grotendeels klopt het wel. Vooral het relativeren van moeilijke momenten met humor. Ben idd gastvrij relaxed en flexibel en er is ook 1 persoon die hier niet binnen hoeft te komen. Maar, ik ben wel redelijk snel boos/geïrriteerd maar dat uit ik dan niet zo snel.