Wauw, wat super leuk om te lezen!! Deels herken ik het zeker!!! Ik ben inderdaad enorm perfectionistisch! Ik werk als vrijwilliger voor Earlybirds fotografie. Een secuur beroep? Ik werk op een kinderdagverblijf en ben fotograaf! Graag geziene gast? Dat weet ik niet, hahahaha! Super bedankt voor je moeite!!
Oh wat leuk, ik ben erg benieuwd naar je reactie! Als het lukt natuurlijk! Ik ga zo ook alle andere bomen bekijken, Vind ik altijd erg leuk om te zien hoe anderen de boom hebben versierd. Bedankt en alvast fijne feestdagen! Wat ik doe, krijg de boom niet omgedraaid! Sorry!
Wauw dan duurt het nog maar 8 pagina's eer ik aan de beurt ben en nog wel 10 eer anderen haha. Maar zoiets kost veel energie . KNap van je klingel! Ben benieuwd
Ik ben bang dat ik te laat ben met de kerstdagen voor de deur, maar ben toch wel benieuwd dus plaats hem toch maar. Fijne kerst in elk geval voor iedereen!
hihi inderdaad. Nog 51 bomen Tot jouwe aan de beurt is. De mijne heeft nog 39 wachtende voor zich. Ik betwijfel of ze allemaal gehoord gaan worden. Denk zomaar dat klingel het erg druk heeft. . Misschien toch alleen de rechtop staande bomen hihi
Ik hoop dat ik nog aan de beurt komt, ben ook erg nieuwsgierig. Maar er zijn nog een hoop bomen te gaan.
Wat tof dit, en zulke uiteenlopende bomen. Ik ben ook wel erg benieuwd wat mijn boom zegt, al is het erg na de kerst... Ik zal de grootste doen, ik heb er drie dit jaar