Iemand de tip voor n lekkere creme onder de 10 voor n normale/ gecombineerde huid die snel vet is op de t-zone?
Ik gebruik die van de hema. Prima creme dacht tussen de 2.5 en 4 euro. Nivea dagcreme hiervoor gehad toen nog 7.99 vond ik de beste tot nu toe onder de 10. Maar iedere keer als die op was leek de prijs wel weer vehoofd. Is geloof ik nu al 10.99
Leuke prijsjes Merk dat m'n huid ouder wordt en heb best wat oneffenheden maar daar vind j denk nie iets voor terug in n zo n potje voor normaal tot gecombineerd onder de tien eu
Ik heb de antirimpel creme van de Aldi ook gebruikt een tijdje. ( groene deksel), iets van 3, 4 euro geloof ik. Die kwam als beste uit de test een tijdje geleden in UK, was een mega hype...Ik was er best tevreden over, maar nadat ik 30 werd toch overgestapt naar een duurdere creme.
Dove die grote pot niet te vet en maakt mijn huid lekker zacht. Nu met de kou gebruik ik een pot van garnier de groene omdat me huid heel droog wordt. Heb hem bij de action gekocht prima creme.
Het schijnt dat de nivea in blauwe blik een erg goede gezichtscrème is. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, ik gebruik zelf altijd gezichtscrème van van der hoog maar ik wil na dit potje kijken of de nivea echt zo goed is.
Die is erg vet. Ik kreeg er een vettere huid van en de creme is vrij stug.om te smeren. Hij ruikt wel.erg.lekker