Jaaa, wij verwachten een derde kindje! Super spannend nog wel allemaal..door de 2mk voor de oudste blijf ik die eerste periode eng vinden en ben steeds bang dat het misgaat. Maar de testjes worden wel donkerder!Vandaag 14 dagen na ei 2 even donkere streepjes,moet goed zijn!(teste op 7dpo voor het eerst posi al,niet zichtbaar voor foto bijna) Zijn super blij!!Nu op naar de echo (rond 7/8weken) spannend! Wat een mooi kerstcadeautje!Alleen ook dubbele gevoelens want schoonvader heeft kanker (hoorden we eind augustus)en zal nu nog maar een half jaar te gaan hebben.. En afgelopen woensdag kregen we helaas ook te horen dat mijn vader kanker heeft... 31e horen we meer...of er wel of geen uitzaaiiingen zijn in de lever (hebben wel plekjes gezien maar weten niet zeker wat het is,al was de kans groter dat het geen uitzaaiingen zijn aldus de arts) duimen duimen duimen dat het geen uitzaaiingen zijn... en dat het de minst erge vorm van kanker is.. Dus erg dubbel allemaal.. we hebben nog niemand verteld van de zwangerschap. Ik ga wel genieten en me niet te druk te maken maar valt niet mee,vooral deze week is moeilijk, ben zo bang voor slecht nieuws maar probeer wel positief te denken. En dat mn vader nog lang van zijn kleinkinderen kan genieten,ook van de derde straks!
Jammer genoeg heb ik precies hetzelfde mee moeten maken. Mijn vader overleed aan longkanker de dag dat ik hoorde dat ik in verwachting was van onze eerste kindje. Kan niet anders zeggen heel erg veel sterkte en denk deze periode vooral ook goed aan jezelf. lieve groetjes Melanne
Enorm gefeliciteerd. Ondanks de zorgen omtrent je schoonvader hoop ik dat je toch kan genieten van deze zwangerschap en hopelijk genieten jullie straks met z'n allen van dit nieuwe wondertje!
Dankje Marloes!!durfde het nog niet meteen hier te plaatsen,vind het nog wel spannend maar omdat het 2e streepje zo donker was vanmorgen word ik iets minder onzeker!Thanks meid! Melanne: gecondoleerd nog meid..lijkt me echt erg als je zoiets meemaakt... helaas wordt het hier ook waarheid dat in ieder mijn schoonvader overlijd aan kanker en misschien mijn vader dus ook...ze kunnen het sowieso niet weghalen helaas... Mijn vader heeft trouwens ook longkanker..ik dacht vroeger dat dat alleen voorkwam bij mensen die roken maar is dus niet zo. (mijn vader rookt niet). anders is het net zo erg natuurlijk. 31 december is ook nog eens extra rot als ie dan heel slecht nieuws krijgt.. Ik blijf ook zoveel mogelijk vrolijk omdat mijn vader ook zo is,hij blijft grapjes maken en maakt grapjes over dat 'als hij er straks niet meer is..' dat is zijn manier van verwerking van het slechte nieuws denk ik. Hij is gek op zijn kleinkinderen en was helemaal blij met de mooie tekeningen die hij kreeg, ze werden meteen opgehangen,hij was weer helemaal trots,erg fijn om te zien. Maar we gaan op naar de eerste echo..ik bel komende week de vk!
IseBo: ook bedankt meid! het gaat om schoonvader en mijn eigen vader... maar wij zijn wel zo van: zo positief mogelijk blijven!leuke dingen doen etc.
Het is een vreselijke rotziekte. Mijn vader heeft ook nooit gerookt (jammer dat vaak die associatie wordt gelegt he). De ziekte heb je in verschillende gradaties (groot of klein cellig). Hoop voor jouw dat je pa een gunstige uitslag zal krijgen. Wij kregen ook de uitslagen tussen de feestdagen door (vreselijke tijd), maar daar tegenover staat ook weer zo iets moois (een nieuw leventje) Probeer er in ieder geval zo veel en lang mogelijk samen van te genieten. Heel veel sterkte. liefs Melanne
Allereerst gefeliciteerd, ten 2e... wat ongelooflijk naar om te lezen van je schoonvader en vader, het leven is af en toe zo verschrikkelijk hard en dubbel... Sterkte de komende tijd, en hopelijk kan je ondanks alles wel genieten van je zwangerschap!
Dankjewel meiden! We gaan er het beste van maken en er het beste uithalen. Vind het alleen momenteel nog ook wat moeilijk om ook te gaan vertellen dat we een derde kindje verwachten..eerst maar afwachten wat er vrijdag voor nieuws is..pff..valt niet mee. We gaan ook wel gewoon genieten van de derde zwangerschap,dat is fijn voor ons derde kindje,en voor iedereen, schoonvader en vader zouden ook niets liever willen weet ik.