En daar ben ik best een beetje trots op! Eind oktober een miskraam gehad en nu toch weer zwanger op de valreep van het jaar! Ik heb er nu een goed gevoel over! Blij, blij blij.... Onze zoon krijgt een partner in crime! En voor alle meiden die ook bezig zijn: succes!! Het is iedereen gegund die graag wil, ongeacht je nu lang of kort bezig bent, in het medisch circuit zit of niet...
haaa!! gefeliciteeeeeeeeeeeeerd hier hetzelfde meteen na de mk weer zwanger.. en wij zijn er ook wel trots op.. geniet vooral..
Druif78: ik weet nog hoe rot het allemaal voor je was de tijd rond/na je mk. En nu al gewoon weer zwanger. Echt super geweldig voor jullie en gefeliciteerd! Ik wist overigens niet dat je met zo'n lange cyclus zwanger kon worden. Ik had voorheen ook lange cyclussen van 40 dagen en had geen sprong, maar het kan dus ook anders gelukkig
Dank je, lief van je Ik had de afspraak bij de gyn al gemaakt om te starten met Clomid. Deze ronde waarin het dus raak is, heeft ook ruim 60 dagen geduurd Ik heb het geluk dat ik wel gewoon goeie eisprongen heb ( geen PCO) alleen de aanloop er naar toe is gewoon irritant lang. Maar geduld wordt beloond en de hele cyclus kan me nu gestolen worden