Ik ben voor de achtste keer in twee jaar zwanger. Aan de ene kant heel blij om weer een kans te krijgen, aan de andere kant zie ik onwijs tegen de komende weken op. Ik probeer zoveel mogelijk de moed erin te houden en wie weet wordt dit onze zwangerschap. Wie duimt er met mij en Treesman mee?
Ik zeg, gefeliciteerd! En net als vorige keer ga ik weer hard met je mee duimen, het is je zo erg gegunt!!
Lieve trees, Ik ga duimen voor je de komende tijd tot de blaren op mijn duimen staan. Ik stuur je al mijn liefs en geluk toe en ga je de komende tijd volgen en heel veel aan je denken met positieve gedachten. Liefs van mij
Gefeliciteerd!!!! Ik heb afentoe wat van je gelezen en mijn duimen draaien op een 8-dubbele, turbo snelheid voor jullie!!!!
Had je verhaal al een keer een hele tijd terug gelezen geloof ik... Wens je deze keer zoals jij het zo leuk schrijft een echt sterk vastgeplakte "plakbaby" toe! Succes vrouw
jee wat een achtergrond al! heel begrijpelijk dat je tegen de komende weken op zie! hopelijk blijft de uk plakken! grtz cherie
hoi hoi ! ik duim ook echt super voor je !! het is je echt zoo gegunt ! !! ohh wat zou t fijn zijn als t nu gewoon is goed mag gaan !! duim*duim*duim*duim !!!!!
lieve treesschat. wist jij dat 8 mijn geluksgetal is? ik duim, ik bid, ik vlag (dat leg ik je nog wel eens uit), ik brand glitterkaarsjes, ik hummm en zennn... please laat het goed gaan. er is een beebje dat ZOOOO zulke lieve mooie ouders verdient! knuffelsmok klingel
Hee Trees, Wat onwijs spannend! Wel 'knap' dat het zo snel gelukt is! En dat je er er weer voor gaat! Ik duim graag mee voor je! Ik hoop zooo voor je dat het dit keer goed gaat! Sterkte met de spanningen!
aangezien ik nu voor het eerst digitaal meeduim (en hiervoor alleen in gedachten) móet het goedkomen met deze zwangerschap. het is jullie zo van harte gegund...Heel veel moed en sterkte te komende weken.