Hoi meiden, Ik heb een vraag mbt de angelsound. Eergisteren heb ik er 1 gekregen van mijn zus.Ik natuurlijk gelijk uit proberen.Maar ik heb het idee dat ik nog te kort zwanger ben om de hartslag te vinden of ik doe iets verkeerd. Wel hoor ik van die blopjes(bewegingen?) en het geluid van de baarmoeder/navelstreng. Kan dat? Misschien ik totaal op de verkeerde plek te zoeken naar de hartslag. Hoe en waar moet ik zoeken? Alvast bedankt! (ps,waarschijnlijk staat dit niet op de goede plek.Alvast sorrie,voor het geval dat)
In princiepe moet je het vanaf 10 weken kunnen horen,maar kan net zo goed nog 4 weken duren. Ik heb zelf gewacht tot 16 weken omdat ik me alleen maar zorgen ga maken als ik het hartje niet kan vinden. je kan idd de bewegingen horen. Zo hoor ik hem regelmatig zwemmen, en als je gesuis hoort, is dit je eigen ader, of de navelstreng.
Ik hoor de baby wel de vlinderslag doen, maar ik weet alleen dat het de baby is omdat ik dan ook het hartje hoor. Mijn darm- en buikgeluiden klinken namelijk bijna hetzelfde, haha. Je moet trouwens zoeken op de rand van je schaamhaar, zo laag zit hij/zij op dit moment nog. Beetje duwen met dat ding en veel olie gebruiken.
Zelf heb ik een first sounds van Hape en daarmee kunnen we de bewegingen van ons kindje goed horen. Het is ons alleen nog nooit gelukt om er de hartslag mee te vinden. Maar goed, waar beweging is is hartslag gaan we maar vanuit.
Met de angelsound kan je je kleine horen rond de 12 weken.. Ik hoorde de kleine met 11 weken heel goed dankzij de masage olie ... Bewegingen hoor ik duidelijk kan t geluid niet uitleggen haha.. Denk niet dat je zijn of haar hartslag nu kunt horen omdat de kleine nog onder je schaambotje ligt .. Ow ja mijn vk rade het af om vaak te luisteren 1 keer in de week kan geen kwaad zei ze...
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb van dat gel er bij gekocht maar ik vind het wel een knoeiboel worden met dat spul en het wordt een beetje stroef.Maar massageolie kan dus ook. Is het gebruik van de angelsound eigenlijk schadelijk voor de kleine?Want ik heb het 2 dagen achter elkaar geprobeert . Maar omdat ik de hartslag niet kon vinden werd ik er eigenlijk een beetje nerveus van en heb ik het de dag erna nog een keer geprobeert. Ben een beetje heel erg overbezorgd denk ik.Maar het hoeft niets te betekenen toch?,dat ik de hartslag niet kon vinden? Groetjes,Monique
Moniq, het is een leuk ding, maar exact daarom (het niet horen van de hartslag) raden sommige vk's het af - je wordt er dan zo nerveus van Het kindje zit nog laag, moet je maar denken. Bij 14 weken hoorde ik het heel duidelijk, bij 12 weken soms een beetje. Nog even geduld dus! Kwaad schijnt het niet te kunnen, maar om jezelf niet onnodig zenuwachtig te maken zou ik het bij 1 a 2 keer per week houden. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hai meid, Ik kon m met 10 weken ook nog niet horen hoor...ik kan het nu horen sinds 1 1/2 week... Je moet heeeeeeel laag zoeken en op het hartje(op de angelsound) drukken dan druk je goed en kan je het goed horen. Ik gebruik de gel van zwitsal mama...daarmee werkt het perfect! Ik hoor ook heel veel mijn eigen hartslag...die herken je omdat die langzaam gaat die van de kleine gaat onwijs snel net een paard in galop. Je moet echt op de rand van je schaamhaar zoeken (ik zit er nu wel iets boven) Ennuh als de kleine de vlinderslag doet hoor je een soort windvlaagje...daaraan herken ik altijd dat ik in de buurt ben Maar ook ik heb dagen dat ik het niet kan vinden dat komt omdat ie nog lekker diep kan zwemmen en zich kan verstoppen. De angelsound is niet schadelijk...het zijn geluidsgolven. Hopelijk heb je hier iets aan. Groetjes Debby
Hoi, Ik heb de Angelsound met ongeveer 14 weken gehaald en gelijk uitgeprobeerd. Na lang zoeken heb ik het hartje kunnen vinden. Het zat idd heel ver naar beneden. Ik luister 's avonds vaak, maar niet iedere avond. Ik word (gelukkig) niet onrustig of zenuwachtig als ik het hartje een keertje niet kan vinden. Kindje is nu zo bewegelijk, dus de plek verschild nog wel eens. Ik gebruik overigens gewoon baby olie...glijd makkelijk en is daarna weer makkelijk weg te vegen. Suc6!
Hai Moniq, Degene waar ik hem van kocht, kon hem pas met 16 weken vinden zelfs. Maak je dus echt geen zorgen en heb geduld. Wat bij mij overigens ook vaak het geval is: hou hem even op 1 plekje (idd wel net boven/op je schaambotje) en dan komt die kleine er als het ware naartoe zwemmen. Dan heeft het dus ff tijd nodig. Dus ga ook niet heel heftig heen en weer met dat ding, gewoon rustig aan en ff op 1 plek houden af en toe. Succes en laat ons ff weten als het gelukt is!
Hoi meiden, Bedankt voor jullie antwoorden! Ben wel gerust gesteld.Ik wacht anders gewoon nog een weekje en dan probeer ik het nog een keer. Morgen heb ik weer een echo en zal opletten waar de gup zit. Nogmaals bedankt! Groetjes,Monique