Hallo, Ik heb sinds een week last van menstruatie achtige krampen vanuit mn onderbuik en onderrug maar sinds een paar dagen ook meer last van wit slijmverlies..wie herkent dit..zegt dit witte slijmverlies iets?
hoelang ben je al zwanger?? misschien is het namelijk de slijmprop die je aan het verliezen bent die kun je ineens verliezen maar ook in delen
Nou..ben nog maar 31w+4dg...veel te vroeg natuurlijk..heb met 26weken in het ziekenhuis gelegen ivm verkorte baarmoedermond..uiteindelijk "mocht "ik naar huis..nu thuis met bedrust en weeenremmers.. Ik zat zelf ook aan de slijmprop te denken..maar ik wist niet dat deze wit was..ik heb in het begin van mn zwangerschap wel witverlies gehad..en nu begint dat weer.. Maar het is niet slierterig waar velen het over hebben met het verliezen van de slijmprop..tis wel plakkerig..en echt melkachtig. Ik heb morgen controle..dus misschien zien ze wat
trouwens..als ik nu even nadenk, denk ik dat ik de prop vorige week al ben verloren met plassen..ik hoorde "flop" keek ff..en zag een wittige kwal achtige substantie..geen bloed ofzo..dacht eigenlijk dat het gewoon afscheiding was..maar nu ik een beetje google..denk ik toch de slijmprop. Kunnen ze dat eigenlijk zien met een inwendige echo?