Ik zette net Kipper aan voor Tobias (kinderserie op Netflix) en hij lag echt helemaal in een deuk om het gansje dat in bad gaat en daarna cornflakes eet. Hij kwam niet meer bij!! Is de eerste keer dat hij zó hard en zó lang moest lachen om iets op televisie. Ik vond het superschattig Waar moeten jullie kids om lachen op TV??
Als wat rent, vliegt, duikt, springt, valt, huppelt, danst en draait. Kortom; dezelfde hoeveelheid energie heeft als hijzelf Oh en de teletubbies Schattig is dat he! Ik word er altijd zo blij van als hij zo'n bui heeft
Dl lacht regelmatig mee met Peppa Pig (en die lachen heulll vaak) Indd heel schattig! Helemaal in hun eigen wereldje.
Mijn dochter is vooral van het leedvermaak . Dus alle (teken)filmpjes waarbij iets of iemand valt, zich stoot of zich op welke wijze dan ook pijn doet, veroorzaken bij haar een lachstuip.
Hier ook 2 van die kinderen. Liggen in een deuk als roadrunner een grote kei op het hoofd van coyote laat vallen Of als Jerry een grote plank op de tenen van Tom laat stuiteren Zijn ook allebei gek op lachen om homevideo's etc
Voornamelijk door papa Niet door filmpjes. Soms wel van een muziekvideo omdat hij het zo'n lekker nummer vind (uptown funk). Maar nu ben ik wel benieuwd naar de link van het filmpje, dan ga ik het morgen eens proberen.
Ik vind sowieso die hele film echt super Ook die kameleon, bijvoorbeeld.... Eigenlijk vind ik Tangled veeeel leuker dan Frozen, snap niet dat Frozen zoveel meer een hit is geworden, maargoed dat is off topic
Onze zoon moet vaak lachen om Pingu, dat is een stoute pinguïn. Het grappigste is als Pingu eens iets gooit of slaat
Oh ja dat vindt mijn zoon ook mooi. Het leukste is gewoon als iemand stout is Hij noemt die stofzuiger trouwens Lulu en heeft het regelmatig over 'stoute Lulu'
Lachen om homevideo's is hier ook erg populair. Om tekenfilms enzo moet mijn jongste nooit lachen, die bekijkt hij met grote ernst.
Zoontje vindt de Minions geweldig en toen ie kleiner was wilde hij altijd dit filmpje zien https://www.youtube.com/watch?v=O4gkgrOzaLE
Zoontje vind dit geweldig en heeft dit al 200x bekeken. Hij vind het dansje super grappig https://youtu.be/owkilvYGhcs
De oudste om Peppa Pig! Hij vindt wel meer dingen leuk, maar bij Peppa ligt hij echt dubbel, zo schattig. De jongste moet altijd erg lachen om Oliver op babytv. En ik vind Tangled trouwens ook leuker dam Frozen. Mijn oudste vindt ze allebei saai