20 kinderen....

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Be Happy, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

En dat is 20!

AMSTERDAM - Ze hadden al Josie , Joshua, Jana, John-David, Jill, Jessa, Jinger, Joseph, Josiah, Joy-Anna, Jeremiah, Jedidiah, Jason, James, Justin, Jackson, Johannah, Jennifer en Jordyn-Grace. Maar voor het Amerikaanse echtpaar Michelle en Jim Bob Duggar was dat niet genoeg. De twee verwachten in april hun twintigste (!) kind.

Michelle en Jim Bob maakte de zwangerschap op televisie bekend in NBC’s Today show. “Ik had niet verwacht dat God ons nog een kind zou geven, maar we zijn ontzettend dankbaar”, aldus Michelle.
    Het was nog even spannend of de 45-jarige Michelle opnieuw veilig zwanger kon worden, want de geboorte van hun laatste kind in 2009 verliep niet zonder problemen. Het meisje Josie kwam vroegtijdig ter wereld en bij zowel moeder als dochter traden er complicaties op. Inmiddels verkeren beiden in blakende gezondheid. De artsen gaven Michelle dan ook groen licht om haar twintigste zwangerschap door te zetten. “Bovendien wilden we niet stoppen bij een oneven getal”, aldus manlief Jim Bob.
    Het productieve echtpaar, dat hun eigen realityshow heeft, moet alleen nog even een naam bedenken voor hun aanstaande baby. Een naam die begint met een j, zoals bij al hun kinderen. Iemand suggesties?

Telegraaf:
    http://www.telegraaf.nl/buitenland/10887784/__En_dat_is_20___.html?p=30,1

:$:$:$:$:$:$:$

2. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    ik las het net ook!
    pfff moet er niet aan denken hoor:$

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Kneiter.. Dat kan lichamelijk toch nooit goed zijn:$

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
  5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Had ze pas al ergens op tv gezien..oh ja op TLC, met alle kids naar de bruidswinkel ze gingen hun geloften hernieuwen! En idd, had al baby buikje.....van nummer 20!! Hhaha, heb wel eens foto's gezien van hoe hun huis eruit ziet...sow he! die hebben wel een hele wasserette in huis!!

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

:eek: jeetje dat is een compleet klaslokaal :O

7. Mayon

Mayon Niet meer actief

Prachtig man. Respect!

8. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik kan dat niet begrijpen als ik eerlijk ben. Je kan toch nooit je aandacht goed verdelen over 20 kinderen....

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

zij liever dan ik.....
    pfff zou er niet aan moeten denken en ik denk ook niet dat de gyn nog 18x een ks wil doen ;).

10. Leliana

Leliana Niet meer actief

Allemachtig .... :$

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Leuk, dat word dan 20 J's van chocolade kopen voor Sinterklaas.:D

12. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Jeetje 20. Mèn. Sjonge jonge, :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$

Wat zullen ze een ruzie (kunnen) krijgen om de post. Alle geadresseerd aan Mr. of Ms J. Bob. Behalve de vrouw want die begint met een M.

13. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Bijna een dubbel elftal pff moet er niet aan denken dan voel je je volgens mij net een broedkip!

14. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    wat een mooi gezin, ik verwachtte echt zon schorrie morrie huishouden maar wat een mooie nette kinderen

15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    #15 Diadeem, 9 nov 2011
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
    Jah heb het net opgezocht en ook knappe kinderen zeg en de moeder ziet er heel goed uit, hoe doet ze dat???:D
    En een super mooi huis en kinderen spelen muziek geweldig!
    Alleen de kledingkamer, pffff wat een kleren waar moet je beginnen en wat denk je van de strijk!!:$

16. adi

adi Niet meer actief

Ik denk dat hun gezinsleven heel anders is dan wat wij nu als norm beschouwen. Waarschijnlijk meer zoals het bij onze grootouders ging, tijdens de babyboom.
    En de oudsten zullen toch al uit huis zijn, en minstens 11 kinderen zijn al tieners. Wellicht moeten die dan helpen in het huishouden e.d.

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    weet wel dat ze ook al een zooitje kleinkinderen hebben of in ieders geval een paar...dus niet alle 20 zijn in huis altijd.

Maar wat ik toen een keer had gezien, was documentaire toen waren er nog maar 15 geloof ik.... is dat alle kinderen meehelpen hoor! En hebben een heeeel strak regime.... En die papa verdiend behoorlijk veel geld.....dat scheelt ook, geloof dat ze toen ook wel 10 nanny's hadden die af en aan in huis aanwezig waren....

tsjah.

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Jeetje de 20ste op komst...
    Ik moet er niet aan denken..pfff

En alle namen beginnen allemaal met een J!! Dit had eigenlijks de 26ste moeten wezen:p Dan hadden ze allemaal een letter van het alfabet :p:p

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Getver. Walgelijk. :$ Als je graag zó veel kinderen wilt, adopteer er dan een aantal zeg. Dan doe je tenminste echt iets bewonderenswaardig. Tenzij je gewoon een broed zeug wilt zijn natuurlijk....;)

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    #20 bosi333, 9 nov 2011
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
    Het gaat ze niet om wat hun willen. Ze krijgen hun kinderen niet zomaar ( hogere macht) en daar leven ze naar.

Wij hadden vroeger ook een gezin naast ons wonen die zo leefden. Ze waren snel uit het huis gegroeit en verhuisd naar Kampen. Geen idee met hoeveel ze zijn geeindigd.

Ik heb er verder geen oordeel over. Het zal voor hun vast goed werken. En inderdaad de helft is ook alweer uit huis, en de oudsten voeden vaak ook de jongeren op.

Deel Deze Pagina