De kinderwagen...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Marleen31, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Retro of moderne kinderwagen?

1. Lekker retro!

2. Liever modern!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Modern, zonder twijfel!! Alleen al vanwege het meenemen van de wagen. Inklappen is bij de echte retrowagen niet echt een optie en in de praktijk vind ik dat toch wel erg belangrijk.

2. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    we hebben zelf een moderne wagen, maar vind de retro wagens super! Zou zelf bij een 2e kindje graag een retro wagen erbij willen hebben, gewoon voor de leuk..,realiseer je wel dat moderne kinderwagens veel langer te gebruiken zijn, je kunt vaak de mc erop zetten er n hem later ombouwen tot wandelwagen.

3. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Grappig deze topic!!

Ik vond kinderwagens altijd al afschuwelijk en had altijd al een kinderwagen in gedachten die ik wel mooi vind. Kennelijk heb ik deze ooit ergens gezien, want deze bestaat ook nog. Op marktplaats heb ik deze kunnen vinden en al aangeschaft voor ik zwanger was hahaha.. Ben er zooo blij mee!

Toch is hij niet zo makkelijk en praktisch in gebruik als een moderne inderdaad en heeft de mijne alleen een reiswies, en is dus maar voor korte duur geschikt. Zodoende hebben we er ook nog een stokke kinderwagen bij gekocht..

4. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Hier staat hij deels op de foto..

5. Iefie

Iefie Niet meer actief

Kende de Koelstra retro versie niet, wel grappig moet ik zeggen. Als je voor een retro kinderwagen gaat vind ik ook dat je ALLES retro moet doen...inclusief het oranje-bruine bloemetjesbehang voor de babykamer en in een Oldtimer gaan rijden..dan klopt het geheel een beetje vind ik..;)

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik zou ook voor modern gaan. Handiger en makkelijker in gebruik. Ook qua compactheid voor in de auto endergelijke. Heb niet naar de prijzen gekeken maar een kennis van me heeft het allebei. Voor als ze in de woonplaats op stap gingen dan hadden ze de ouderwets wagen en als ze verderweg op stap gingen dan namen ze de moderne kinderwagen mee.

Maar nu ben ik toch wel benieuwd wie welke wagen wil? Of wie zijn zin heeft gekregen in de keus van de wagen?

7. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Chantalleke, supermooie wagen!!!

8. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou voor comfort kiezen voor mijn kindje en voor de moderne gaan. Zo'n retro kinderwagen ziet er grappig uit, maar de nieuwe modellen zijn veel handiger in gebruik.

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Zo een had ik bij mn eerste en tweede! (zoon van 11 en dochter van 3) HEERLIJKE wagen, ze konden er heerlijk in slapen, en hij wandelde ook goed! Zo goed, dat hij gewoon op was..
    En in de auto viel ook wel mee, omdat je de bak gewoon op het ingeklapte onderstel kan zetten.

Nu hadden we bij mn dochter een speedi sx buggy gehad, en daar dus de wandelwagen bak bij gekocht voor deze uk. Ben benieuwd hoe dat bevalt.

En de vraag? Ik zou denk ik... voor de moderne gaan.. omdat als je het toch aan moet schaffen, het erg makkelijk is, om alles op een onderstel kwijt te kunnen.

10. misa

misa Niet meer actief

Absoluut modern, puur om het gebruiksgemak en handigheid.
    Maar die oude wagens vind ik wel supergaaf!

Misschien kun je beiden doen? Vroeger sliep ik namelijk in een hele oude (nog veel ouder en groter dan die van jouw voorbeeld). Die stond op de babykamer en diende als wieg.
    Meer zoiets qua uiterlijk (maar dan wit):
    Replicapoppenwagen | Poppen > Te koop op Aanbod.be

11. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Wat een reacties zeg! Geweldig!
    Hier trouwens Marleen, de rechtmatige eigenaar van het account ;)

Degene die wilt weten wie welke wagen wilt: Ik wil zelf de moderne, maar Roy wilt de retro.. Vindt ie "stoer".

Bedankt voor het stemmen meiden! :D

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Haha die had ik nou niet verwacht. Meestal gaan de mannen voor de moderne wagens met al hun extra's en snufjes...hihi

En zijn jullie er ook al uit welke het gaat worden?

13. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ach, Roy houdt van bekijks :p

Ik denk toch dat het de moderne wordt hoor! Moeders wil is wet toch? :D

En wie weet een retro gewoon voor de leuk op de babykamer.. We zien wel!

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Die ouderwetse wagens lopen echt super en liggen voor de kleintjes ook heerlijk. Daarbij, als je een lang kindje krijgt zijn deze bakken veel groter dan de huidige bakken (al heb ik nu een beebop gekocht, die heeft een bak van 90cm).
    Bij mijn oudste twee had ik een ouderwetse engelse wagen echt geweldig fijn liep dat, maar practisch was het niet, maar ik had toen toch geen auto... en de bussen waren toen ook nog niet gemaakt om kinderwagens te vervoeren ;)

15. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Mama32, dank je wel! :)

Anno Niem, hoorde laatst inderdaad ook van iemand dat ze heel fijn zijn, zelf moet ik het nog uitproberen..

Mochten jullie toch voor 2 wagens gaan:
    Wij hebben nog een heel mooie blauwe knorr wagen.. ;)

16. misa

misa Niet meer actief

Aah, je kunt een zwangere vrouw moeilijk wat weigeren he..! ;)
    Maar een oude wagen als wieg op de slaapkamer is ook erg leuk!

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    retro is erg leuk, maar je hebt meer aan comfort.....

18. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    niet alles gelezen, maar als je geld te veel hebt ;) zou ik ze allebei doen. De retro voor als je uit huis vandaan lekker gaat wandelen, een moderne wagen als je weg gaat (en waar dus ook de maxi cosi op past, goed ingeklapt kan worden etc.)
    Ik ben vooral van het praktische: een wagen moet vooral functioneel zijn. Niks zo irritant als je elke keer irriteren aan een niet handige wagen

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Vind ik ook ja... er is ook zo'n site (misschien is hij al genoemd) die prachtige retro wagens verkoopt. Daar zitten zúlke gave tussen..

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Deel Deze Pagina