De kinderwagen...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Marleen31, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Retro of moderne kinderwagen?

1. Lekker retro!

2. Liever modern!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Bedankt voor de link! Beetje jammer dat hun site het meteen niet doet als ze op vakantie zijn :S

2. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een retrowagen, zeker die met een x-frame, kan je vrij makkelijk inklappen en past prima in de kofferbak, en het ligt echt heel comfortabel voor je kindje :) en je komt niet nog 80x "jouw" wagen tegen ;)

Dat de maxi-cosi er niet op kan heb ik nooit gemist, het is sowieso beter dat ze daar zo kort mogelijk in zitten vind ik..sowieso max 2u. per dag en als je 'm gaat gebruiken als wagen kom je daar al snel aan toe, of zelfs overheen.

3. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Maryam, heb jij er nu ook nog 1? Heb je er ook een fotootje van? :)

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wij hebben een zwart skai-leren retro wagen op de rommelmarkt gekocht voor 22,50 euries...

Iedereen loopt al met nieuwe wagens, wij willen graag iets anders.

Ook onze buggy is retro.

5. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik vind die retro wagens helemaal geweldig. Aangezien wij toch vaak in het bos wandelen is dat dus geen pretje en daarom heb ik toch modern gekozen. Wij waren er binnen 10 minuten uit welke het ging worden gelukkig koos mijn man degene uit die ik wilde hebben. :D

6. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een rieten met een bruine kap van grove rib, erg mooi vind ik zelf! :D Zal even kijken of ik leuke foto kan vinden

Dochter past er nog met gemak in, alleen gebruik ik hier ook vaak de draagdoek :). We hebben toen ik zwanger was ook een wagen van de hema gekoch, voor erbij. We dachten dat dat wel makkelijk zou zijn voor in de auo, maar in de praktijk maakt het allemaal maar weinig uit :)

7. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
  8. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Naast dat ik die retro wagens een beetje "Little House on the prairie" vind, lijkt het mij ook een totaal onpraktische wagen! Ik ben zelf in het bezit van een Maxicosi, met 4 rubberen opblaasbanden zeg maar, en ik vind dit dus echt wel comfortabel lopen. Dat kan je denk ik niet zeggen van die retrowagen.

9. Lau85

Lau85 Actief lid

26 mei 2011
    179
    0
    16
    Vrouw
    Wij hebben via MP een super gave retro kinderwagen gekocht... 50 euries!!
    Wit skai, een hele grote bak met van die grote stoere chrome wielen!
    Alleen nieuw matrasje erin en nieuwe bandjes eronder gezet!
    Ik vind het juist super leuk dat ik wat anders dan anders heb, bij ons in de woonplaats nog nooit 1 gezien!

10. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik heb gestemd op modern, vooral vanwege het gebruiksgemak. Wij hebben de Bugaboo en die kan ik echt met 1 hand besturen, alles is verstelbaar en lopen door het bos is een eitje. Dat zou ik echt niet willen missen!

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik ga stemmen voor modern.

Zie mezelf niet met een retro wagen met 2 honden, off-road door het bos karren :D Daarom hebben wij een Bugaboo gekocht, kunnen de kleine wieltjes af en dan sleur ik hem zo door de drek ;) (bij wijze van spreken dan he...ben wel zuunig op mijn spulletjes :D)

Deel Deze Pagina