Goedemorgen trouwens! Test was weer iets donkerder, dus het gaat de goede kant op! Verder weinig nieuws..
Hihi, Flotsje, je kan wel zien wie er kleine kinderen heeft he?! Edit: Ik trek het weer in.. Jade is ook al wakker! Ik ben elke ochtend tussen 6:00 en 6:30 wakker... Leuke wekkers hebben mijn man en ik gemaakt...
haha, mijn vriend z'n wekker gaat elke dag om 6.00 uur. Meestal blijf ik dan nog even liggen tot half 8
Goedemorgen allemaal !! Hier er ook vroeg uit zo ff werken tot half 2 ... Mijn bruin/oranje achtige afscheling is zo goed als weg gelukkig na 2 dagen . heb wel paar x per dag licht krampjes onder in me buik richting schaambeen......
haha hier ook een wekker maar dan om half 7... vandaag eens een keer iets later hihi... kensho foto?? dorientje.. misschien toch eens een tesje doen?
Is dat niet een beetje vroeg om te testen? Ik heb vandaag helemaal geen moeite om niet te testen! Voel me ook totaal niet zwanger en weet nu eigenlijk wel zeker dat ik gewoon ongesteld ga worden.
Dat zou ik echt niet doen! Dat is veelste vroeg! Ik denk dat je max 4 dagen voor je NOD moet testen. Dat is zelfs nog heel vroeg.
Het bedje moet ik nog in elkaar zetten maar daar heb ik nog alle tijd voor.. .. ga deze ronde uit van een ongi binnen nu en 2 dagen.. vandaag niet getest,, kijk wel gewoon..
De Kip Knippende Egg Hunters Van ZP: Wie zitten er nou allemaal waar op de wachtbank? Beebbie....... (14 DPO), 22 jaar, 1ste kindje Lenthe......... (12 DPO), 24 jaar, 2de kindje Ytest........... (09 DPO), 24 jaar, 1ste kindje Jade............ (09 DPO), 21 jaar, 1ste kindje 2deWolk...... (08 DPO), 28 jaar, 2de kindje Dorientje..... (05 DPO), 24 jaar, 1ste kindje Perzik.......... (04 DPO), 35 jaar, 1ste kindje Void............ (01 DPO), 21 jaar, 1ste kindje Flotsje.........(01 DPO), 29 jaar, 3de kindje En de meiden die wachten op hun eitje: Lotje............ (CD 04/10 D2O), 26 jaar, 1ste kindje En de meiden die zwanger zijn: Kensho........ DD 06-05-2013, 36 jaar, 4de kindje ----------------------------------------------------------------- Ps. Ik heb MinnieJ van de lijst gehaald, omdat ze eigenlijk niet meer meeschrijft. Mocht ze weer komen meekletsen dan kunnen we haar er zo weer op zetten.
Dorientje, fijn dat het vreemde afscheiding weg is. Enne testen kan echt nog niet! Ytest, ik moet er nog wel aan wennen, maar ik ben er blij mee! Ronde 6 raak! Nu ben ik de rondes ervoor vergeten, 5x de LF wachtweken moeten doorstaan met een einde.. En nu opeens een posi test!
Mooi he! Al wordt het waarschijnlijk een eind april baby. De andere 3 kids kwamen ook een 7-14 dagen eerder.
Ja, daar ben ik mij heel bewust van... Gebeurde namelijk met mijn vriendin... Dat kindje wilde er gewoon niet uit. Werd uiteindelijk een keizersnede. "Je MOET eruit!!!"