-- De Kip Knippende Egg Hunters --

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ytest, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Moet je wel goed verzekerd zijn, anders kun je alles zelf gaan betalen...

2. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Ik moet inderdaad rust houden, maar wel blijven bewegen! Ik wil eigenlijk liever nog niet testen, maar nog een paar dagen wachten.

Lotje, ik weet inderdaad niet of ik zwanger ben of niet, en ondanks dat de kans groter is dat ik NIET zwanger ben, loop ik liever geen risico's! Ibuprofen neem ik inderdaad sowieso niet.

3. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Maar je kan gewoon gerust een Paracetamolletje slikken als je zwanger bent... Je hebt duidelijk pijn, doe het nou maar gewoon...
    Zolang je geen overdosis neemt kan het geen kwaad... Anders zegt de dokter dat heus niet..
    Neem niet meer dan nodig... Bijvoorbeeld vanavond voor het slapen gaan 1000mg slikken... Dan heb je in ieder geval een goede nachtrust!

4. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Ik neem ook wel een paracetamol, maar ik ga mezelf niet volstoppen :)

5. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Niemand heeft gezegd dat je dat moet doen toch :p

6. Lenthe1987

Lenthe1987 Actief lid

20 aug 2012
    477
    33
    28
  7. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Oh ja hoor, is mijn menstruatie weer bijna voorbij??? Heb al weer last van klapperende eierstokken :D ... Hahaha... Heb alleen maar zin in sex haha!!!
    En na de vruchtbare periode gewoon geen zin ... Maf is dat toch...

8. Kensho

Kensho Niet meer actief

Dan ben je totaal, helemaal uitgesext! :D En bekaf! :p

Ik was er weer even trouwens.. ;):D

Kwam even een foto spammen (hoop dat jullie dat niet vervelend vinden :)), maar 10 DPO:

Bekijk bijlage 269425

9. Jade12

Jade12 Niet meer actief

jaaaa, onze Kensho is zwanger!!!!!!! :D

Wauw wat positief! Ik wil ook zo'n test! EN dat 10dpo, dat wordt vast een meisje :cool:

10. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    JAAAAH ik zie hem!!!! Goed zo... KENSHO DIE IS ZWANGER :D KENSHO DIE IS ZWANGER :D !!! Cool! Goed gedaan jochie :D :cool:

Maareh ik ben de laatste tijd (uh uren) zo bang dat ik niet vruchtbaar ben... Maar mijn moeder heeft 4 kinders op de wereld gezet, is dat dan een genetische gave :D ??? Of zegt dat weer 10x niks... De ouders van mijn vriend hebben 3 kinderen (waarvan 1 overleden) op de wereld gezet.
    Ik lees ook teveel...

En is in je vruchtbare periode elke dag sex echt zo slecht? Want ik lust er vanaf nu alweer pap van... En mijn vruchtbare periode moet nog komen :D

11. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
  12. Lenthe1987

Lenthe1987 Actief lid

20 aug 2012
    477
    33
    28
    zooo! die is duidelijk!!!

13. Kensho

Kensho Niet meer actief

Jade, waarom vast een meisje? Vanwege het hoge hcg? Wat denk jij trouwens? Ben wel benieuwd. Hihi... Mijn man denk ook een meisje. ;)

Jij denkt dat het een jochie is? Ik ook! :D

14. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ik kijken en ik snapte hem niet... :( En toen viel het kwartje.. Er staat zAnger... Lachen! :D

15. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Ik denk inderdaad een meisje, gewoon omdat ik dat denk:D

16. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Hahaha, geen idee wat ik denk... Dat zeggen wij altijd. Goed gedaan jochie! (ongeacht iemand meisje of jongen is :D )

Meiden ik ga ff koken.... Vandaag (hoe verrassend) een late...
    We zien elkaar (schatje en ik) om 22.50 uur ongeveer voor het eerst vandaag (oke we hebben elkaar vanmorgen voordat hij vertrok een dikke pakkerd gegeven)... Morgen nog 1x zijn vroege wekker en dan weekend...

xxx

17. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Cool ie is he :D die Dries!!!

18. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Ik zit er echt over te denken om naar de kruidvat te fietsen..

19. Kensho

Kensho Niet meer actief

Geloof mij, sex is zelfs elke dag niet erg bij een gezonde man. Kan makkelijk! Gewoon van genieten!

En de angst onvruchtbaar te zijn komt bij elke vrouw volgens mij wel eens in je hoofd op. Ik was bang dat ik na de derde niet meer zwanger kon raken, vanwege mijn 36 jaar. ;) Hoort erbij!

Echt, binnen no time ben jij ons aan het "vervelen" :p met positieve testen! :D Maar hou er echt rekening mee (doe je ook wel heb ik al gelezen) dat het gewoon soms een tijdje kan duren.

Deel Deze Pagina