-- De Kip Knippende Egg Hunters --

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ytest, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jade12

Jade12 Niet meer actief

haha, ik zie er nu al uit alsof ik 5 maanden zwanger ben :)

IK heb echt een opgeplofte buik vandaag :(

2. Kensho

Kensho Niet meer actief

Komt vast door dat griepje! :p

3. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0

Muwhahaha

4. Jade12

Jade12 Niet meer actief

haha, griepje is weg.. Ik heb 0,0 symptomen.. behalve af en toe wat steekjes.. maar die zijn psychisch:cool:

Ik geloof er niet in deze maand. Maar volgende maand zijn er weer nieuwe kansen voor ons.

Wanneer moeten je kindjes weer naar school Kensho?

5. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Meiden, ik ga 't doggie ff uitlaten.. Me gereed maken voor 't werk... Haha gerechtigheid er zijn nu mensen die behoorlijk wat pagina's terug moeten lezen :D ... Doe ik morgen waarschijnlijk ook weer :D

En je hebt mensen (gene namen te noemen zoals Kensho) die de hele dag er achter zitten :p

Ik kom zo nog wel ff spieken.. 15.15uur fiets ik weg...

xxx

6. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Ik ben hier ook de hele dag :cool:

7. Kensho

Kensho Niet meer actief

Over 2 weken.. Twee lange weken! :p:D

Vervelend he, die wachtweken. Het zou leuker zijn als je wist over hoeveel maanden het raak zou zijn. ;) Dit is ergens best slopend. :(

8. Kensho

Kensho Niet meer actief

En hun kinderen verwaarlozen. :p

9. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    #329 2deWolk, 23 aug 2012
    Laatst bewerkt: 23 aug 2012
    @ Kensho hierbij de kaart

ff.jpg

@ meeting lijkt me idd leuk als we zwanger zijn of misschien al wel bevallen.

@Jade wacht t ff af je bent veel te vroeg met testen ;) komt goed.

@ Beebie heb je al getest vandaag? of heb je er geen zin in?

ik begin nu de kriebels te krijgen omdat kensho met 8 DPO al een lichte streep had,
    ik wacht MINIMAAL op 12dpo missssschien 10 dpo maar ik probeer dit weekend bij me moeder te gaan slapen dan hoef ik niet te testen hahahaha...
    HELP!!! wie houdt me tegen!!

@ gezonheid, mannetje is heel gezond behalve het sporten dan maar hij drinkt niet en rookt niet is op gewicht etc. ik was voor me bevalling 58 kilo daarna bijna 30:$ kg aangekomen, die zijn er gelukkig na 6jr bijna allemaal weer af maar weeg nu wel 72 en dat is net te hoog voor me BMI want ik ben niet zo heel lang, maar ik zit er niet zo mee, ben alleen bang dat ik minder vruchtbaar ben door me gewicht en ook misschien omdat ik een tijdje dieetpillen heb gebruikt waar supramine in zit achteraf heeeel stupid!!!
    ook moet ik eerlijk zeggen dat ik niet rook of drink of sport maar wel heel ongezond eet :( daarom ben ik ook bang dat het misschien nog wel even kan gaan duren bij de oudste was ik al de 3de maand zwanger nu al in ronde 5 (ik heb niet alles onderaan gezet omdat me banner vol was dus alleen de laatste 3 rondes)

10. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    ja indd lijkt me een leuk idee hihi

11. Kensho

Kensho Niet meer actief

Kindjes spelen gelukkig lief in de tuin, zijn gevoed en geknuffeld. ;) Dan kan ik altijd even ZP-en. :D

Dit ter info voor alle meelezers die denken dat ik een ontaarde moeder ben! :p;):D

12. Jade12

Jade12 Niet meer actief

haha! Hoe oud zijn je kindjes?

13. Kensho

Kensho Niet meer actief

Tja, wat zal ik zeggen? ;):p:D Ik denk dat je wel een ei hebt gehad, ergens tussen 16 en 20 augustus, maar wanneer precies... ;)

En wat het testen betreft. Ik heb dus elke maand voor NOD getest en daar heb ik geen spijt van. Voor mij was het een manier om de harde klap was de ongesteldheid en het feit dus dat het niet raak was wat te verzachten. Ik verloor bij elke negatieve test meer hoop en als ik dan ongesteld werd was het eigenlijk geen grote verrassing meer. ;)

Maar dat ben ik... ;)

14. Kensho

Kensho Niet meer actief

5,3 en bijna 1. Jongste is een jochie, twee oudste meiden (duh!:D). Het zijn geen olifantjes ofzo... :p

15. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    ja ik was dat weekend weg dus kon niet testen daarom ben ik helemaal in de war en ff ook :( ik dacht m do vrij of zat wel gevoeld te hebben want ik had ook vruchtbaar slijm.

ach we zien het allemaal wel *zucht*

16. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    He wat grappig wij waren thuis ook met 2 boys en 2 meiden... Hopelijk is de 4e een jochie... Echt gezellig hoor :D

17. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Nou meiden, ik ga ff mijn tandjes poetsen en dan zo ff naar 't werk toe... Tot morgen he :D ...

xxx

18. Kensho

Kensho Niet meer actief

Balen he, 2deWolk, maar ik denk dat je er dan wel voorzichtig vanuit kan gaan dat rond vrijdag je eisprong was. Hou je gewoon vrijdag aan, zit je er nooit ver vanaf! ;)

Lotje, jullie dus 2-2.. Hihi.. Nummer ? ben jij? :p Ik ben nummer 1 van 3. :D Maar ik hoop ergens ook een jochie erbij voor mijn zoon, al is natuurlijk een meisje erbij net zo leuk! ;) Ach, we zien wel wat eruit komt! :p

19. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ik wou net zeggen, moet jij niet weg! :p

20. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Ik ben de 3e en mijn zusje de 4e :D

Deel Deze Pagina