-- De Kip Knippende Egg Hunters --

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ytest, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    haha zeker weten ;) Vandaag weer 1,5liter op :p

2. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Dank jullie wel lieve meisjes...
    Ik ben zo bang dat het mijn vriend en mij niet gegund is door alle mensen om ons heen die hulp hebben gehad... Tis niet vanzelfsprekend...

Pffff zennnn

Bedankt dat ik ff gal mocht spuien en voor jullie lieve reacties

Xxx

3. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    #3663 Lotje1986, 31 jan 2013
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013
    Meiden nog een vraagje vandaag dag 22... Werd vanmorgen wakker en voelde de afscheiding lopen...
    Normaal zie ik altijd wel witte afscheiding er tussen zitten (wat dikkig) maar nu alleen maar waterig... Heb even inwendig gecheckt dat is allemaal wit dikke afscheiding...
    Heeft dit iets met eisprong te maken? Had vorige maand ook later in mijn cyclus wel nat maar dan zat er wit spul bij... Heb nu ook geen zwarte slip aan...
    Stel dat nu eisprong is geweest... Dag 22 op een cyclus van 30 dgn is dat niet veel te kort???
    Misschien is het wel niks hoor... Ben in ieder geval blij dat we gisteren nog heerlijke sex hebben gehad :D
    We zullen wel zien... Met om de dag sex gehad te hebben kunnen we hem haast niet gemist hebben... Maar dat samensmelten is een tweede!

4. Maria1986

Maria1986 Actief lid

20 jun 2012
    163
    41
    28
    Vrouw
    NULL
    Duitsland
    Hallo Dames,

Sorry dat ik een tijdje niks van me heb laten horen, even niet zo'n leuke tijd achter de rug. Op 3 januari is mijn oma overleden, de laatste van de grootouders. Had zo gehoopt dat ze nog overgrootmoeder mocht worden maarja nu hoeft te niet meer te lijden.
    Verder gaat het met mij en het de kleine goed, de buik begint nu goed te groeien en het lijkt niet meer zo alsof ik met kerst teveel heb gegeten :) Ook voel ik de kleine ook steeds meer en beter.

@Dorientje Gefeliciteerd hoop voor je dat alles goed gaat!

Voor de rest duim ik nog steeds dat het bij jullie ook snel raak mag zijn!

Ik zal proberen om nu ook weer wat meer te reageren!

5. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Gecondoleerd met je oma, jammer dat ze je baby niet heeft kunnen zien. Gelukkig heeft ze wel mee gemaakt dat je zwanger bent.

Fijn dat alles goed met je gaat en je de baby al beter voelt. Weten jullie al wat het gaat worden? Of willen jullie het niet weten?

6. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    heel veel sterkte xx

ohjeeh gecondoleerd meis!! ziin dan weer de mindere dingen..

7. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    lotje ik zou zeggen bestel de ovubesten bij zwanger en kids mocht het niet gelukt zijn deze ronde al hoop ik voor wel voor jou.
    enne kwa niet gegunt zo voel ik me soms ook en dan zijn wij nu een jaar bezig en iedereen die zegt waneer jullie blablaa word er soms schijtziek van

8. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Dikke knuffel meid en gecondoleerd met het verlies van je oma. Heel erg jammer dat ze jullie kleintje niet heeft mogen ontmoeten.

9. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Hier alweer dag 13 merk dat me onderbuik iets gevoelig is waarom geen idee. We klussen maar rustig door en zien het wel weer. Maar toch merk ik echt dat het steeds meer het gevoel komt van wanneer wij. En dan zijn we pas in de 6e ronde bezig.

Vandaag bij vriendin man en dochtertje geweest was erg gezellig.

Kreeg ook een smsje van me zus dat haar beste vriendin zwanger is en de zus van haar beste vriendin. Dan voel je toch iets van waarom hun en ik niet beetje moeilijk dus. Terwijl ik het wel heel leuk voor ze vin. Zeker omdat de zus van de beste vriendin van me zus een mk heeft gehad.

Kortom we gaan deze maand weer heel erg goed ons best doen.

10. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo spannend. heb afgelopen donderdag laatste test gedaan echt donkerder kan gewoon niet haha! morgen om 12 uur de eerste echo 7 weken... vind zo spannend. we hopen op goed nieuws dan kunnen we dan echt gaan genieten , ik zij ook tegen me vriend durf gewoon nog steeds niet bij te zijn en zo , maar dat komt morgen dan wel als de echo goed is....... duimen duimen duimen.....

11. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Dorientje veel plezier bij je echo... Laat je weten hoe het was???

Maria heel veel sterkte idd heftig!

Eertje jouw tijd komt nog wel!!! Dikke knuffel!!!

Xxx

12. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Dorientje heel veel plezier bij de echo.

Lotje klopt maar toch soms is het best even lastig ;)

Sinds gister weer gevoelige (.)(.) dat is een lange tijd geleden dat dat was :p Maar probeer er niet te veel aan te denken zit ook pas op dag 15 natuurlijk :p

13. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Vanmiddag om 12 uur echo gehad en echt ik had er al raar gevoel bij door mijn eerste mk dus ben er voorzichtig en er is een vruchtzakje te zien maar er zat niks in zoon zware domper dit echt net op we een klap in het gezicht kregen.. :(:( we moeten over 2 week weer komen voor een echo want hebben even uitgerekend dat ik ook nog maar hoog uit net 5,5 week zwanger kan wezen dus dan klopt het wel dat je niks op de echo ziet.. de kring om het vruchtzakje zag er goed uit, bij iemand die tegen mk aan loopt die die kring niet meer mooi. dus over 2 week weer een echo dus er is een kans dat er dan wel wat te zien is... of het bijft een leeg vruchtzakje :(:(:( gaat zoveel door me hoofd nu zoveel verdriet maar ook wel iets van ja wie weet over 2 week indd ..

14. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Wat balen dat dit net jou weer moet overkomen... Maar!!! Er is nog hoop... Ga niet te erg (hoe moeilijk het is) stressen, dat is sowieso niet goed... 2 weken wachten duurt lang.... Zoals ik het nu lees heb je dus nog hoop toch???
    Heel veel sterkte en kalm aan!!!

15. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb nog een beetje hoop indd is is 50/50 indd. lees overal op forum ook hier en via google dat je met 5 a 5,5 week heel vaak een leeg vrucht zakje nog is en dan rond 6,5 a 7 week wel een kleintje en hartje te zien is dus ja heeel erg dubbel indd. maar we kunnen niks anders doen dan afwachten....

16. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Och meis hopelijk ben je inderdaad te vroeg en is er over 2 weken goed nieuws! Zolang je ook niet bloed en geen krampen hebt mag het toch wel goed zitten neem ik aan, het zou wel erge pech zijn maar probeer van het positieve uit te gaan. Dikke knuf voor jou!

17. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog weetje mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 18 dec. en wij begonnen met klussen op 25 dec. tot 2 jan. dus ja als ik een latere eisprong heb gehad wat ik altijd wel wat heb zit ik nu tussen de 5 a 6 week zwangerschap... en heb nog geen bloed verlopen af en toe steekjes links onder in maar dat heb ik al 3 weken. en misselijkheid en gevoelig (.)(.)... dus ja beetje hoop nog tis echt 50/50 maar lees op forum veel meer die met 5 5,5 week alleen nog maar leeg vruchtzakje hadden en dan met 7 week wel alles goed was..... maar worden echt 2 lange weken bah.

18. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Ooh dorientje ik duim mee op een positieve echo over 2 weken..
    ik gun het jou hoor een mooi kindje op de wereld te zetten! Pieker er niet te veel over meis! Dikke knuffel!!!

19. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Idd tis nog vroeg eertje...

Trouwens thee en koffie leuters onder ons... Cafeïne zowel in thee als in koffie teveel schijnt slecht te zijn...
    Ook groene thee moet je met mate drinken... Dus 1,5 liter groene thee is dan niet zo goed voor de vruchtbaarheid... Ik heb namelijk ook groene thee gekocht en ff research op internet gedaan...
    Is verder niet als aanval of zo bedoeld... Ik ben een echte koffiedrinker... Moet ookecjt oppassen dat ik niet meer dan 4 koppen koffie drink...

20. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Ik drink groene thee voor de lijn hihi :p En had gemerkt dat het me vruchtbare dagen eerder had gebracht dus had ook gegoogelt.. En las dat het wel goed kon zijn voor de vruchtbare dagen maar indd ook niet te veel.. ah niks is goed dan :p

Deel Deze Pagina