Eertje ik drink alleen maar groene thee en veel water.. Denk zoon kopje of 7-10 per dag ligt eraan.. Zou wel mooi zijn ben benieuwd naar je volgende cyclus alhoewel hoop ik voor dat je niet ongesteld word hihi.. Xxx
2 weken geleden een echo gehad en ze dachten dat ik 7 weken was dus hebben toen en leeg vruchtzakje gezien was echt een klap in ons gezicht. maar afgelopen 2 weken namen we symtomen echt tot misselijkheid dat ik snachts wakker van lig dus heb pilletje gekregen veel moe en af en toe soms even extra slapen en noem maar op. maar toch elke x gedacht hij is leeg en blijft leeg. vandaag nog een echo gehad en dit is de echo foto http://www.mijnalbum.nl/Foto-YFYOG7YE.jpg was indd 2 weken terug na mij berekening dus wel 5,5 week en nu dus 7 weken en 4 dagen zwanger !!!!! zo onwerkelijk kunnen het nog niet beseffen !!! en hartje klopt al flink!!
Dorien! Mooi dst goede nieuws! Bij mij begon de misselijkheid ook enorm vanaf week 7 echt ineens vanuit het niets kwam het er met grof geweld uit! Op mn werk bleven ze maar zeggen ohh dat ik een goed teken! Ondertussen 14 weken verder kots ik nog steeds haha hier een begin gemaakt aan kleertjes inslaan
Dankje wel allemaal !! @ VOID ik heb gelukkig misselijkheid pilletjes gekregen en die werken redelijk goed mag 1 a 2 per dag, want lag sachts gewoon wakker van de misselijkheid nu gelukkig niet meer.
Ik heb vorige cyclus en dan vooral aan het begin ongeveer 1,5l per dag gedronken. Nu maar weer thee proberen te drinken. En dan gaan we heel erg ons best doen en hopen dat ik niet ongesteld wor
Hier begint me ongesteldheid alweer af te nemen gelukkig. Nog even en dan kunnen we weer beginnen. Hopen dat het nu wel raak mag zijn we gaan in ieder geval weer ons best doen
Dorientje wat fijn dat alles toch goed is! Gefeliciteerd! Nu lekker genieten hoor! Straks als je bevallen bent mis je het zwanger zijn haha. Dat had ik althans. Kon maar niet wennen aan het feit dat ik toen geen buik meer had en geen kindje meer voelde bewegen. Eertje, fijn dat de menstruatie al wat minder wordt. Mijn duimen draaien voor je! Iemand enig idee hoe het met Lotje is?
Lotje heeft even wat afstand genomen van het forum. Ze was er teveel mee bezig. Spreek haar namelijk weleens op facebook En wat lief dat je voor me gaat duimen die van mij draaien ook voor jou
Ohjeeh die lotje.. Haha Ik heb de laatste dagen nou afgelopen 2 weken super veel afscheiding en ook erg slijmerig.. Bah echt vies zo zie ik wel dat elke maand weer een verassing is..
Hopen dat dit voor lotje werkt Beebbie elke maand weer anders dus maar spannende dagen of niet? Me duimen draaien hier voor je
Het is echt eiwit slijm heb ook super veel afscheiding laatste dagen.. Heb gwn inlegkruisjes aangeschaft heel genant!!.. Maar voel er soms gwm uitlopen.. Ja indd spannend maar verwacht er weer niet te veel van geniet nu gwn weer ff lekker.. Haha
Hoii dames Wat is t super stil hier zeg zoo heeey hahah. Kwilde eventjes mededelen dat ik ook weer ongi ben. Liefs beeb
Hoii! Vanacht dus bij t afvegen wat roze bloed net of je ongesteld word teminse zo begbegint t bij mij altijd.. Dus tampon in gedaan.. En die is gewoon helemaal schoon nu.. Ik had gisteren wel een ongi kramp. Ik wacht vandaag even af misschien dat het nog doorzet..
Hoop voor je dat je de ongesteldheid niet door zet.. Spannend door. had voor heen ook heel veel afscheding en nu nog steeds en nu 8 weken zwanger. Hier gaat alles goed , ondanks de misselijk en moe heid afgelopen vrijdag hele dag na de hhb beurs geweest in de ria hele dag geen last en gisteren bivoorbleed wel weer het is echt heel wisselend.. me buikje begint nu al een beetje te groeien vorige week al maar nu kun je het begin echt al beetje zien
Hhbeurs is echt leuk he wij zijn ook geweest en dan die 9mnd beurs erbij oeii kriebelt dat zeg haha was samen met mijn collegatje die nu 9.5 week zwanger is voor haar natuurlijk heel leuk geshopt! Ja liever hoop ik ook niet dat het doorzet. maar dit is toch ook wel een beetje onzekerheid kweken hoor! Komt allemaal wel goed met de misselijkheid zolang je niet overgeeft is het wel te doen lijkt mij? en moe ja dat hoor je ook veel he haha! lekker uitrusten waneer het kan meis!
Heey meiden Daar ben ik ook weer eens Hier niet echt veel nieuws zijn druk weer druk bezig. Merk toch wel heel erg dat ik het lastig vin dat ik me ei dus niet meer voel. Zit dus al een tijdje aan ovulatie testen te denken maar elke keer niet gedaan. Ik denk dat mocht het deze ronde niet raak zijn ik ze toch maar ga doen. Al heb ik nog geen idee hoe het werkt Beebbie meid wat spannend is er al meer duidelijkheid?