ik heb het eten voorbereid... kindjes eten lekker broccoli, pasta en een spiesje.. en wij allemaal lekkere hapjes... net even zelf tonijnsalade gemaakt hmmm...
De Kip Knippende Egg Hunters Van ZP: Wie zitten er nou allemaal waar op de wachtbank? Beebbie....... (14 DPO), 22 jaar, 1ste kindje Lenthe......... (12 DPO), 24 jaar, 2de kindje Ytest........... (09 DPO), 24 jaar, 1ste kindje Jade............ (09 DPO), 21 jaar, 1ste kindje 2deWolk...... (08 DPO), 28 jaar, 2de kindje Dorientje..... (05 DPO), 24 jaar, 1ste kindje Perzik.......... (04 DPO), 36 jaar, 1ste kindje Void............ (01 DPO), 21 jaar, 1ste kindje Flotsje.........(01 DPO), 29 jaar, 3de kindje En de meiden die wachten op hun eitje: Lotje............ (CD 04/10 D2O), 26 jaar, 1ste kindje En de meiden die zwanger zijn: Kensho........ DD 06-05-2013, 36 jaar, 4de kindje
ooooh nog 2 dagen en dan is het 25 augustus, mijn NOD!!! ik ben zo nieuwsgierig! maar ik denk dat ik deze ronde oversla :x Voel nog helemaal niks, en heb het gevoel dat mijn duivels er over 2 dagen aan komen.. Trouwens, ik ga woensdag voor 2 weken naar m'n moeder. Ze heeft een nieuwe knie gekregen en kan dus weinig. Mijn zus is de afgelopen week bij haar geweest maar kan niet langer vrij krijgen van haar werk, dus ga ik er woensdag heen. Vanaf m'n moeder kan ik wel met de auto naar het werk. Gelukkig heb ik daar een vriendin in de buurt wonen die net een kleine heeft, waar ik mijn dochter dan mag brengen. Ik zal hier dus niet te vinden zijn aangezien ze van de steentijd generatie is en geen computer heeft . Misschien dat ik tussendoor nog een keer naar huis ga om spullen op te halen of weg te brengen, maar dan meld ik mij wel even
Kensho wat een heerlijke test heb je weer vandaag!!.. ik heb vandaag niet meer getest, maar heb de moed al opgegeven als ik jouwe zie
er is zeker nog hoop! heel veel mensen tege pas na nod positief!! mijn schoonzus was twee weken overrijd toen ze positief teste...