ik had dat dus gisteren en vandaag vooral rond het avond eten.. als ik eet dan is het goed.. En me (.)(.) Ongelooflijk zeer doen ze.. anders dan anders.. En me koffie tik ineens wat ik voorheen helemaal niet luste.. nog 4 dagen.. dan is me nod datum.. ben zo benieuwd hahaha!
Allereerst: Bekijk bijlage 314130 Wat is de tijd snel gegaan! Ik was al heel lang steeds van plan hier even een teken van leven te geven, maar er kwam steeds iets tussen. Het begon met een kapotte pc.. Daarna kon ik steeds niet inloggen... En toen vergat ik het steeds en als ik eraan dacht was ik niet in de buurt van een pc of kwam het niet goed uit vanwege iets anders... Maar goed, hier ben ik dus weer even met een teken van leven. Hoe is het met iedereen? Ik had al wat teruggelezen, maar zal dat snel wat beter gaan doen, want echt goed op de hoogte ben ik nu niet. Dus.. Vanavond kom ik even wat langer langs. Dikke X van een erg -ige Kensho..
Heeeeeeeeeeeeeeey het verloren schaap hahaha!!! JA met mij rustig aan en nog steeds geen baby nieuws hahah! hoe gaat het met de zwangerschap???
Erg he! Maar bij jou geen babynieuws? Kwaaltjes klinken wel weer hoopvol of heb je dat elke maand? Hier gaat het lekker, beeb doet het goed en heeft alle keuringen met vlag en wimpel gehaald. We krijgen er een meisje bij, dus alles is weer ROZE hier.
Beebbie meid wat ontzettend spannend zeg het klinkt allemaal wel erg hoopvol Kensho daar ben je weer en fijn te lezen dat het allemaal goed gaat en jullie er een dochtertje bij krijgen. Hier aangekomen in ronde 8 helaas maar gaan weer heel erg ons best doen. Vandaag zijn me ovulatietesten binnen gekomen dus volgende week maar beginnen met testen.
Kensho een meisje wat leuk!! uhm me (.)(.) doen altijd wel zeer maar nu meer dan anders.. en veel steken aan de zijkant van de dames.. Koffie is echt iets waar ik nu ontzettend zin in heb elke keer.. maar probeer het bij 2 kopjes te houden omdat het niet goed zou zijn voor de "baby"ookal is die er mss nog niet eens.. :S ik luste helemaaaaaaaaaaaaaal geen koffie en nu in eens ontzettend zin in.. maarja ik blijf maar denken dat het niet zo is.. Vandaag getest en helaas negatief.. kon t niet laten.. Verder wachten we geduldig af! Maandag eerste toetsen van de opleiding aan dus vollop aan t leren.. ik heb wel spierpijn in me nek en armen maar misschien vanacht verkeerd gelegen.. Alles komt goed!
Hallo meiden, @Girl: Balen van ronde 8, hopelijk is deze ronde jullie ronde.. En meer dan je best kan je helaas niet doen. Had je al eerder je ei met ovutesten gespot of is dit de eerste ronde met ovutesten? Ik zet iig mijn duimen weer heel hard aan het werk voor jullie! @Void: Heeeey! Een zoon onderweg!!! Super! Gefeliciteerd! Hoe gaat het met jou en je buikkie? Alles goed? Druk aan het shoppen en je voorbereiden op de komst van jullie uk? Haha.. Hier inmiddels klaar met alles, dus het is echt wachten op de kleine meid... Saaiiiii! Ik wil het liefste NU bevallen. Ben zo nieuwsgierig.. Hihi.. En ik ben niet de enigste.. Het hele huis begint ongeduldig te worden, vooral de grote zussen. Beebbie: Spannend hoor! Hopelijk betekent het inderdaad wat positiefs.. En de negatieve test betekent niets. het is jammer, maar op 11 DPO kan je nog negatief testen, terwijl je wel zwanger bent.. Oh, oh, oh, die spannende en slopende dagen voor NOD.. Ook voor jou duim ik keihard. Het wordt de hoogste tijd dat de laatste meiden een posi test krijgen! Suc6 trouwens met het leren en de toetsen morgen! Nou, ik ga straks even teruglezen, want ik mis wat namen. Eerst een schone broek geven aan een stinkerd hier! Bleh! XxX
Hey meis! Spannende dagen voor de deur.. Ik hoop heel hard dat het ook eens raak zal zijn voor jou! Maar er wordt nu verder gekeken dus. Wanneer moet je naar het ziekenhuis? En is dit de eerste maand dat ze je gaan onderzoeken? Wel spannend allemaal... Suc6 en veel plezier de komende dagen!
Waarschijnlijk lees je dit niet, maar wilde je toch even een hele dikke KNUFF geven. Wat gemeen.. Heel begrijpelijk dat je er kapot van bent. Bah! Heel veel sterkte met het verwerken van je verdriet. X
@Kensho.. Tja vriendin van mij teste pas na 2 weken positief... zeg nooit nooiiiiiiiiiiit natuurlijk he! Komt allemaal goed al word het nu we de hoogste tijd haha!..
Haaa kensho is er weer! *maakt een vreugdedansje* Gezellig! En alweer 34 weken zwanger, jeetje wat gaat de tijd ontzettend snel! Spannende dagen Beebbie! Ik duim nog steeds voor je! Balen Eertje dat je ongesteld bent geworden Hopen dat de ovu testen hun werk doen en je er iets mee geholpen word! @void, hoe is het nu met jou? Ook alweer bijna 26 weken zie ik! Waar blijft de tijd!
Hallo Dames Ik meld me ook weer een keer, met mij en de kleine is zover alles goed! Ik had beloofd om me vaker te melden maar ik heb op moment zo weinig tijd. Ik ben de nieuwe aan het inwerken die dus mijn werk hier over gaat nemen en wat vind ik dat raar zeg! Ik kan hem op moment ook niet echt uitstaan wat ik normaal niet snel heb maar dat zullen de hormonen wel zijn.. En misschien omdat het bedrijf van mijn vader is en hij nu zijn assistent. Verder heeft vrijdag mijn collega me verteld dat ze 6 weken zwanger is, ze is 38 en heeft een zoon van 12 jaar. Ze wilden eigenlijk al die tijd geen 2e maar schijnbaar steekt het wel aan. Nu gun ik het haar van harte en ben ik echt blij voor haar begrijp me niet verkeerd, maar ik had me zo verheugd op mijn jaar thuis genieten van de kleine en daarbij te weten dat op het werk alles gewoon door zou lopen. Maar nu maak ik me dus zorgen. Zij gaat over de boekhouding van geen klein bedrijf (30 personen). En zie het dus al gebeuren dat als zij met zwangerschapsverlof gaat en 1 tot 3 jaar thuis blijft dat ik weer bij ga springen omdat het niet iets is wat je zomaar aan iemand overdraagt. En ik dus mijn jaartje genieten op mijn buik kan schrijven. Het stomme is dat dit nu alleen mijn zorgen zijn omdat ze het mijn vader nog niet verteld heeft kan ik er met niemand over praten als mijn man (die ik het verteld heb omdat ik het kwijt moest) maar ook die ziet het al gebeuren.. Dus vandaar erg weinig tijd voor andere dingen op moment, 26 april is mijn laatste werkdag ik hoop dat ik dat iets meer rust krijg al weet ik niet of ik dan weet wat ik met al die tijd aanmoet Verder draaien nog steeds mijn duimen heel hard voor iedereen en ik lees ook regelmatig even bij om te kijken of er nog nieuwtjes zijn!
Kens het is de 1e ronde die ik met ovulatietesten ga doen Echt gezellig dat je er weer ben. Beebbie meid wat maak je het spannend zeg me duimen draaien hier echt voor je. Lenthe hoop ook dat ik iets wijzer er mee ga worden. Hoe is het met jou? Maria leuk weer een berichtje te lezen van je. Snap heel goed je angst maar aan de andere kant als jij goedkeuring hebt gekregen voor een jaar genieten ook gewoon lekker doen hoor. Ook al is het lastig natuurlijk omdat je bij je vader werk. Hoop dat er een goede oplossing komt. Hier weinig nieuws menstruatie is over gelukkig we gaan er dus maar weer voor
Ja ik voel me zoals ik me voel als ik ongi ga worden hahaha!.. zie het niet echt meer hoop vol in deze maand! maar geen bloed geeft moed he ahhahaha!! Ooh wat is t toch erg om zwanger te willen worden hoor altijd ja zwanger worden is hartstikke leuk!!! NOU neeeeeee mss wil ik ondrhand een beetje te graag!
Klopt zolang er geen bloed is geeft het moed Maar herken het wel hoor wat je zeg iedereen om je heen hoor je over hoe leuk die periode is van zwanger worden. Nou moet eerlijk zeggen vin er ook niks leuks meer aan we willen gewoon zo graag