@ beebie Hoe is het? Al weer bekomen van de ongesteldheid? Ene... als je een wondermiddel vind... laat het ons ook even weten @ viod Ja, er is van alles mogelijk, ik wist het ook allemaal niet. Het is echt een wonder! Voel jij de baby al bewegen? @ girl Gelukkig geen teleurstelling over de negatieve ovulatie test en verwachte je het al. Vind je dat je er nu (nog) meer mee bezig bent? Vandaag ben ik in het ziekenhuis geweest voor de samenlevingstest. Het eitje was goed te zien en stond op springen, dus de test kon gedaan worden! Ik ben blij en opgelucht! Nu wachten op de uitslagen! Maar stieken hoop ik tuurlijk dat het allemaal niet nodig is en ik zwanger raak! Hebben jullie nog plannen voor de paasdagen? Ik moet morgen nog werken en zondag ga ik uitslapen! Maandag naar mijn schoonouders.
Verwachte het al ja dus gelukkig geen teleurstelling Op dit moment er nog niet meer mee bezig dan zonder ovulatietesten maar is ook nog maar de 1e dag Hoop gewoon dat ik er rustig onder kan blijven Echt fijn dat het de perfecte dag was voor de samenlevingstest. Hoop zo voor je dat je over 2 weken dan een hele mooie test mag laten zien. Wij hebben op dit moment nog niks op de planning staan voor de paasdagen. Dus lekker rustig thuis 1 dag samen gourmetten andere dag lekker pannekoeken eten
Hoi perzik wat spannend zeg!!!!! Ik moet werken t weekend zaterdag en zondag dubbele diensten en maandag eem dag dienst! Plus zondag nog een verjaardag tussen door.. Hier alweer van die duivel af gelukkig. En denken jullie aan de klok morgen nacht hihi Trusten dames
Aan de klok is gedacht, hier springtie om 1 uur al vooruit samen met Nederland hihi! Wat een mind f#* ! Voel de baby hier al goed hoor! MAar ik denk dat het bij de eerste normaal is om niet echt te weten wanneer je em begint te voelen.. Dat merk je pas achteraf van ja dus toch.. Nog steeds ziek als in spugen dus probeer ook eht s avonds even goed gezond te kokkerellen en als t ff kan flink te onbijten... Echt wat mis ik nederlands brood beleg enz.. Op mn werk begnnen ze al te gillen dat ik wel ijzer te kort moest hebbenbterwijl mn waardes de laatste keer nog 13,6 waren en dat best wel hoog genoeg is dat zal echt niet even gehalveerdzijn denk ik dan! En hopen dat door je gyne je eitje heb gevonden vl ook even goed de paaskonijn heeft uitgehangen is ook gelijk een mooie achterliggende gedachte verwekt zijn met pasen
Zaterdag even een enorme dip gehad! Vrijdag en zaterdag positieve ovulatie testen gehad maar mijn vriend wou niet vrijen! Hij vond het niet leuk dat het moest! Nou ja...wat doen we nu al al die maanden?? Dus donderdag voor het laatst, hopelijk was dat genoeg.
Ohh perzik!! Ik zou in jou schoenen dan toch ook even goed in zn zak willen knijpen!! Zeg gewoon tegen hem hup vanavond even paaseitjes zoeken jongen, je weet t maar nooit wel weer vers genoeg voor de beste zwemmertjes mocht je ei net gesprongen zijn! Hier is het alweerr 6dagen geleden.. Want ja als je eenmaal het eitjes gevangen hebt is het allemaal niet zo belangrijk! :/ ofzoiets.. Dus nu val ik als een baby hertje wat net leert lopen continue uit elkaar en ben ik benieuwd of ik de bevalling fysiek wel ga volhouden is ook een soort van enorme exercise toch?? Al die spieren die moeten rekken en al dat vel wat kan scheuren.. Nee dames blijf door oefenen tot het bittere eind! Dat kan alleen maar voortvarend er voor zijn!
Perzik! Shit zeg dat is balen!!!! Daar zou ik ook goed ziek van zijn! maar ik snap het ook wel dat het voor hem een moetje is.. terwijl het eigenlijk leuk hoort te zijn om seks te hebben.. Komt allemaal goed meis!
Perzik wat ontzettend shit meid dikke knuffel Klopt seks hoort leuk te zijn dat proberen we ook echt maar soms achteraf hebben we dan zoiets van nou het was voor het goede doel. Hier nog steeds druk met ovulatie testen nog geen 2e streepje gezien ook geen vaag streepje dus we wachten maar af
Lekker doortesten girl. Ik begin morgen weer Het is me opgevallen dat ik steeds 2 mnd een kortere cyclus heb en dan weer een langere raar schepsel ben ik zeg. Heb er weer een stel besteld dus kan weer vooruit. .
Nou vanmorgen weer een test gedaan en zag een vaag 2e streepje staan. Ben dus erg benieuwd hoe snel die nou echt duidelijk gaat worden. Beebbie jij ook succes weer met testen dat het de maand van ons groepje mag worden.
@ girl Goed bezig! Nog even volhouden! @ beebbie Goede ontdekking van je cyclus! Komt je ei ook elke maand op een andere dag?
Gisteren een vaag 2e streepje vanavond om kwart over 7 1 gedaan dat 2e streepje was toch aardig duidelijk. Maar is die nu ook positief of dat nog net niet?
Wanneertie posi word gaattie binnen 24-48h springen dus aan de klus en doorblijven testen tot het lijntje verdwijnd voor t meeste zekerheid, check je cervix en slijm ook om voor je zelf het beste te kunnen oordeel wanneer je mogelijk je ei hebt
@ girl Ik vind het altijd moeilijk te beoordelen vanaf een foto op mijn beeldscherm. Maar zoals ik het nu zie lijkt de tweede streep vrij duidelijk. Hopelijk heb je het gisteren gezellig gemaakt. Als je vandaag weer zo'n streep hebt is het duidelijk je ovulatie. Afgelopen week had ik op vrijdag en zaterdag een positieve ovulatie test. Op vrijdag was het eitje nog te zien en op zaterdag ging mijn temperatuur ook omlaag. Conclusie: op zaterdag gesprongen. Als je vandaag weer een mooie tweede streep hebt zou ik vandaag zeker ook nog gezellig maken! Succes!
Dankje dames we hebben het gisteravond erg gezellig gehad komende dagen ook maar even voor de zekerheid. Net weer 1 gedaan die was lichter als die van gisteravond.
Net weer 1 gedaan en voor zover ik het nu kan zien staat er nog maar 1 streepje. We hebben het donderdag,vrijdag en vandaag gezellig gehad. Morgen nog maar een keer proberen is dit dan voldoende of moeten we langer door gaan? Wanneer kan ik nou ongeveer me nod verwachten?
Een keertje meer of minder kan geen kwaad haha Hier trouwens een zak met baby kleren uitgezocht, manlief zei we hebben denk ik genoeg voor 3 babies.. Van minimaatje tot 3-6 maanden maatje en kwam ook nog eens mn bestelde goedjes binnen.. Volgende week flink cashen en. Een bedje enz. Gaan bestellen mijn oma'tje is zo lief voor mij geweest om een box te regelen en een goeie wagen die van haar zoon zijn geweest en ik dus nog mee op pad ben gegaan om die wagen te gaan halen hopelijk komt het zonder kleerscheuren de zee over en dan ben ik heel gelukkig!!