Meiden, ik wil niemand valse hoop geven, maar het is nog echt vroeg. Ik denk (achteraf gezien) dat ik een innesteling heb gevoeld die ene nacht 4/5 DPO. Ik werd er wakker van, goed voelbaar dus. Erg vroeg dus! FF (Fertility Friend) zegt dat 10% van de tempkaartjes een positieve test noteren op 10 DPO. De gemiddelde dag voor een positieve test is 13 DPO. Er zijn dus vroeg positieve testers en laat positieve testers. Hier kan je er meer over lezen. Is wel Engels, maar er zit een vertaal optie, niet super goed, maar toch redelijk begrijpelijk. When can I expect a positive HPT if I am pregnant?
Innesteling gebeurt tussen 6-12 DPO, maar er zijn uitschieters naar onder en boven, 9 DPO is het gemiddelde. Ongeveer 3-4 dagen na innesteling kan je een test proberen. Verder staat hier dat 74% van de zwangeren op NOD positief test, 26% test dus negatief op NOD, maar is wel zwanger. Bron: Pregnancy Test - Earliest Positive | BabyMed.com
Lief dat je ons nog een beetje hoop geeft Kensho! Maar ik voel me eerlijk gezegd niet anders dan anders. Ik denk dat er voor mij dus echt niets aan de hand is!
Jade, zelfs dat hoeft niet te betekenen dat het niet raak is. Maar als jouw gevoel zo sterk is, dan kan het heel goed kloppen. Ik weet niet hoe goed je je lichaam kent. Ik kan mijn lichaam niet vertrouwen. Die neemt mij al maanden in de zeik! Maar ik duim toch door hoor! Als je het niet erg vindt!
Was even aan het googlen en kwam deze feitjes tegen: "Je wilt graag zwanger worden en gaat er helemaal voor. Maar hoe lang duurt het eigenlijk voor je werkelijk zwanger bent? Hier wat cijfertjes. Tot je dertigste jaar is de kans om zwanger te worden 15 procent per maand. Van alle vrouwen die zwanger proberen te worden lukt dat bij 30 procent binnen 3 maanden, bij 70 procent binnen een half jaar en bij 80 procent binnen het eerste jaar." Bron: Alles over Kinderen: kinderwens en zwanger willen worden. Over ovulatietest, eisprong, prenatale diagnostiek en meer.
Dat is goed nieeeeuwwws! Ik heb plotseling tandvleesontsteking (sinds het weekend) En ik word misselijk van geurtjes :x (douchegel, hond, worteltjes, gelatine pudding) En ik hou ineens van bleek (de geur uiteraard) en kaas.
Alles wat ik voel hou ik stevig onder de loep. Tja, niet zo smakelijk maar ik ben ook aan de buikloop! Van mijn vriend overgekregen. Vandaag met 9 Norit pillen als ontbijt vertrokken naar werk..