@ beebbie balen van die huisarts! Ik zou ook nog even wachten tot hij terug. Ik gebruik facebook eigenlijk nooit, alleen voor zakelijke doeleinden. Ik zou het wel jammer vinden als jullie alleen nog maar op facebook kletsen en niet meer hier..
ik blijf hier ook hoor! mijn vrienden en fam. weet niet eens iedereen er van dat wij bezig zijn met een kindje! en hier kan ik lekker open en bloot beppen hihihi Weltrusten Dames
Bij ons alleen me schoonzusje en me moeder omdat ik best wel benieuwd was hoelang t bij haar duurde voor ze inverwachting was van mij. dat was de 2de maand al raak.. ik was een snelle zwemmer hahah!
Eertje eigenlijk pas per 1 mei maar tis zo rustig dat hij liever hier aan de slag gaat dan daar loopt te niksen.... Beebbie ik ga je ook toevoegen Hoeven her op Facebook ook niet over zwanger worden te hebben toch! Op Facebook plaats ik ook nog niks over deze prille zwangerschap!!!
Ik ga het er zeker niet met me moeder over hebben die kan der mond niet houden. Mocht ik zwanger raken krijg ze het ook pas te horen als ik 12 weken ben. Ze is van mij via ifv zwanger geworden. Had niks met haar vruchtbaarheid te maken had een andere rede. Op fb kletsen we gewoon over van alles en niet over onze wens of zwangerschap.
Ja mijn mama kan ik wel vertrouwen.. Vriendje lief begint er steeds meer bloot aan te geven wil ik eigenlijk helemaal niet want het moet een verrassing blijven he! Laast vroeg iemand of we al bezig waren toen zei die ja al langer dan een jaar heb ik hem ff een schup onder die tafel gegeven mensen gaan dan toch vragen stellen kword er gek van!!
Gezellig dat jullie ook hier blijven! Mijn ouders en schoonouders weten wel dat we graag zwanger willen worden maar we hebben het er nooit over. Met een paar vriendinnen heb ik het er wel over maar verders met niemand.
Ik kan zelf mn mond niet houden, maar ik was heel erg benieuwd hoe dat vooral in mijn familie ging maar ook bij andere om gewoon beetje te weten wat is normaal ect., net als bevallen mijn kant mama en oma bij de eerste voor de uitgerekende datum, bij mn schoonmoeder ook.. Oma was ziek met de eerste(mijn moeder) en mijn schoonmoeder destijds met mijn vriend en hij was ook de eerste.. Hoe snel zwanger ect. Maar ik besprak het dan wel ook met degene die ik ook in zou lichten mocht ik met een miskraam moeten dealen of erger. Paps, mams en vele wisten ook dat ik zwanger was gelijk bij 4 weken maar dan niet op mn werk daar was t even mondje dicht haha. Hier vandaag helemaal ziek gegaan in primark lekker flink uitgegeven nu begreep ik waarom de mandjes zo klein waren en ze de grote niet hadden want dan had ik het echt niet mee naar huis gekregen!
Hahahaha void! Ik vind de primarkt hier een elende.. er komt er nu ook een in eindhoven. Dus ben benieuwd. Lekker shoppen is ook wel fijn toch??
Ik heb me er bij neer kunnen leggen dat ik dit niet met me moeder kan en wil delen. Mocht het moment er zijn dan is de kans wel aanwezig dat ik het tegen me zus vertel. Maar het juiste moment is er nog niet geweest. Schoonfamilie zal er helemaal niet om vragen dus dat geluk hebben we wel. Void lekker helemaal los gegaan dus
Ja zeker ben een keer in Rotterdam geweest wat een paniek hier zit de grootste in UK in Manchester, die ia wel eens stukjes maar ben naar Bolton gegaan en dat is Rotterdam formaatje maar wel lekker rustig en dan is 2£ voor een top goedkoper dan positie kleding haha
Zo.. huisje geboekt in België! Ik dacht:"Ga niet in de tent zitten want dan komt er niets van vrijen en dat is wel de bedoeling deze dagen." Toch rekening gehouden met zwangerschapswens en vakantie.
Ha slim, geniet er van perzik! Ik zou echt enorm graag een vakantietje in bels doen zo lastig met een zee ertussen!
@ Viod Dank je! De Dorchester kustlijn vonden wij ook heel erg mooi. Maar dat is nog wel ver van Manchester. Voor België is mijn vriend altijd te porren want dan kan hij alle speciaal biertjes testen. Ik ben nog eens een een pretpark in Manchester (Alton Towers) geweest. Met "The Black hole" erg leuk!