-- De Kip Knippende Egg Hunters --

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ytest, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    hooii!!
    Na een avondje feesten.. en een ochtend werken.. zeg ik AUW. hahaha
    hele nacht niet geslapen door die redbull wodka hahaha stuiterstuiterstuiterrr hihi ik ben vandaag weer met de ovus begonnen en het streepje is al in zicht YOEHOEEEEEEEE

2. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Heeeeeeeeeerlijk! Een bels biertje drinkt ook zeker lekkerder weg dan zo'n engelse pint! Ik ben zelf nog nooit in alton towers geweest, al zal dat er vast een keer van komen wanneer de kleine er is :D vorig jaar zijn we nar blackpool geweest, viel in my opinion redelijk tegen.. Al hadden zijn zoon en broertje (broertje van VL is van zijn zoon zn leeftijd) de grootste lol en ik ben dan ook niet flauw ik ga gewoon lekker mee de botsauto's in! Jammer dat alles zo duur is, gewoon kermis attracties waar je 2x zo veel voor betaald voor de helft van t ritje.. De tilburgse kermis wil ik de mannen hier dan ook een keer laten zien :) van al dat vakantie en uitjes gepraat krijg ik wel enorm zin in de zomer! Kan niet wachten tot weer lekker in de tuin te zitten met de barbeknoei aan! Er is nog zo veel te doen, volgens mij heb ik helemaal geen tijd om af te tellen tot de babbie komt!

3. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Void het schiet lekker op bij jou 30 weekjes...

Ik heb een vriendin in Tilburg en dir kermis is echt vet!!!

Ik heb vandaag gewerkt... Heb vandaag voor het eerst gekotst... Op het werk... Erg onsmakelijk waarom maar t was heeeel vies em toen ik het op moest ruimen ging ik.... Wat goor!!!

4. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Hahaha vind er niks aan, aan onze kermis maar misschien is het ook omdat wijnhet gewent zijn ik vind dat er veel dezelfde dingen staan en het is belachelijk duur.. ik woon 10loop afstand van het centrum..
    Ooh lot wat vervelend zeg.. maar het hoort erbij zeggen ze he

5. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ja he, lekker blijven doorwerken.. Mn manager gaf me ook een schouderklopje dat ik gewoon accepteerde dat ik vaak moet spugen maar er gewoon wel alles aan doe om het team te versterken.. Kreeg ik vanaf deze maand ook ineens een pay rise met bijna twee duzend per jaar dus mocht ik na mn 39 weken betaald verlof terug mogen komen doe ik dat met alle liefde hehe! Ik ben ook zo lang hiervoor uit t werk geweest omdat er gewoon geen werk was dus ben blij dat dit er in iedergeval mooi op mn CV staat mocht ik niet terug kunnen komen voor wat voor redenen.. En echt de tijd vliegt voorbij, je raakt niet opgesloten thuis want verder heb ik weinig behoefte om continue er op uit te zijn, gewoon lekker thuis een beetje nestelen en met de voetjes omhoog! Nog drie weekjes dan met verlof en dan kan ik me druk bezig maken met t huis baby proofen de man instructies geven hoe de baby spullen in me kaar gezet moeten worden en waarschijnlijk een berg was, gister een strijkbord gekocht en nu al de kriebels om de halve kast te strijken hahaha.. Achja, ik heb een heule hoop te doen de chaoot die ik ben dus ik vul die tijd wel op :D de tilburgse kermis is de grootste van de benelux, ik mis de oliebollen en een goei frietje toch echt wel! Het plan is om twee weken naar NL te komen als de baby er is en wanneer het dan kan ik denk de kilo's die ik na de bevalling kwijt zal zijn er dan ook weer snel weer terug bij komen haha :D nom nom!

Maarruh lot, heb jij deze week niet een echo?? :eek:

Beebbie waar ergens ben je geweest? :D

6. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Void morgen over een week intake en hartje kijken en luisteren!!!

7. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Haha void ik woon in Tilburg dus vandaar hihi

8. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Haha ja beebbie dat deed ik ook, geboren in de vogeltjes buurt, 2 jaartjes in esbeek vertoeft en daarna zijn we naar st anna verhuisd, 5 mins lopen vanaf kruidvat daarzo en super de boer of welke supermarkt dat nu is haha en heb zelf aan de piushaven gewoont voor ik naar Engeland kwam en daar is me moeder nu ook naar toe verhuisd of nja in die buurt aan de overkant van de haven waar ik woonde hehe ik heb sinterklaas nog vanaf mijn kamer gezien! Maar als je de tilburgse kermis te duur vind enz. Mis em dan maar eens 4/5 x en zie alleen maar pauper kermisjes in de tussentijd waarbij een ritje in de zweefmolen net zo duur als een ritje iclipse is haha dan kom je wel terug op die mening! Dat is dan manchester :p en geen stappegoor of iets wat daar op lijkt! Tis hier of een tikibad met dure entre waarvoor ik 2 uur moet rijden? (Ik kennie rijden haha) of een vies koud vierkant watertje van 1,35 diep waarvoor je nog moet betalen ook! Gussie, ik begin Hollandse dingen te missen!

Oh en 10 min van de stad, net als ik deed is heeeeeerlijk met uitgaan :D

Lot wat spannend! Ik dacht deze week al, hopelijk gaat de tijd lekker snel!

9. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Ik ben geboren aan de zijstraat van de korvelseweg daar waar vroeger de aldi zat nu zit er de jumper.
    Toen zijn we verhuist naar jeruzalem daar tot me 18gewoont. Toen met vriendjelief samen gaan wonen een zijstraat van de broekhovenseweg.
    En wat super de boer was is nu Jumbo hahaha.
    Ja maar de kermis hier is toch ook belachelijk duur 8.50 voor iets niet normaal joh! Hahah.
    Ahjaaa alles is duur in t leven he!

10. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Perzik geniet van je paar dagen weg meid.

Beebbie druk met de ovu bezig ik ook alleen bij mij nog geen streepje. Veel plezier de komende dagen.

Void gaat bij jou ook snel zegn. Nog paar weken werken en dan verlof.

Lotje nog een weekje dan mag je naar de vk. Balen dat je moest kotsen daarna niet meer hoop ik voor je.

11. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Ja hij was vandaag al weer donker!! YOEHOEEE net nog ff gespeeld in die speeltuin voor dat vriendjelief moest werken.. :(

12. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Je zit dus echt tegen je ei aan. En het nog even gezellig gehad heel slim ;) Ik hoop hem ergens donderdag/vrijdag te hebben.

13. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Haha beebbie lijkt alsof jij andersom bent verhuisd en esbeek hebt overgeslagen, mijn pa woont nog steeds in een zeistraat van de diepenstraat (t huukske die frieten zijn heeeeeeeeeeeerlijk haha) en haalt bij de jumper altijd kattenvoeding. Maakt volgens mij ook echt niet uit waar in tilly je zit de stad is overal 10 min vandaan min of meer haha ik heb nog een blauwe maandag in noord de straat over bij cobbenhagen gewoont en zelfs dat fietste ik in 10 mins naar de stad ! Manchester centrum is wat dat betreft niet zo veel gek groter dan Tilburg maar is compleet uitgebouwd met suburbs tot een afstand van tilburg centrum tot kaatsheuvel misschien wel waalwijk wat allemaal aan de stad is gelinkt en ik woon zo ver van manc af alsof ik in de efteling zou wonen van tilburg af haha volgen we het nog? Ik kan het ook nergens mee vergelijken welke stad dat in Nederland ook zou hebben en ik dacht dat dat nederland vol gebouwd was haha de man vind het nu ookal onverandwoord dat ik overal met de bus heen ga en fietsen durf ik hier zelf al niet meer alleen omdat ik zwanger ben hoor maar dat zou ik ook niet van mn ventje mogen haha wel kapot lastig dat alles dus verderweg is en ik me nu scheel betaal aan taxi's :O

Maar sirieus 8,50 these days, pfoe dat zijn geen grapjes ! Dan zal ik onthouden voor roze maandag te gaan en wanneer de prijzen laag zijn wist niet goed of dat nu overdag is en dan 's avonds de prijs omhoog of andersom oO

Iedereen hier goed genieten van al die feestdagen de aankomende dagen, lekker glijden van de glijbaan voor het vaderland! En mijn duimen draaien hard voor mooie eitjes! X

14. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Oh ik kan het even niet laten om jullie in te lichten! Ytest is aan het bevallen!

15. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Heeee void zat net aan haar te denken.... De eerste kip knippende baby!!! Kun je nagaan hoe lang we hier al zitten ..

Zal Kensho ook wel snel een dochtertje op de wereld zetten en Jade...
    Jammer dat ze hier niet meer komen...

16. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Inderdaad, die hadden ons wel op de hoogtmogen houden via ,facebook haha je weet nooit of we nog iets horen :)

Ben benieuwd hoe t met ytest gaat, ze was al 16 h in de bevalling en pas 5cm ontsloten in haar laatste berichtje, na 10 uur werden de wee'n teveel en is ze naar het zh gegaan voor ruggenprik. Ik hoop voor dr dat het nu snel zal gaan. Maar tot zo ver doet ze t volgens mij helemaal super! Laten we duimen dat haar volgende update een geboorte mag zijn :)

17. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Mag hopen dat er ondertussen een mooi kindje is...

Mensen wat is het hier dood!!!

18. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Las net dat het dochtertje van Ytest geboren is maar jeetje na 23uur.

Hier nog steeds opzoek naar me eitje hoop hem 1 deze dagen te vinden ;)

19. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Hoiii Na een zware koninginnenacht! en daardoor vroeg moete hebben gewerkt! ben ik nog steeds aan t bijkomen
    vandaag weer een dubbele dienst! Sjezus stel slavendrijvers hahah!
    Maja!
    Hier eitje inmiddels gespot maandag..
    Hopelijk op goed resultaat!.
    We zullen zien. en we gaan weer WACHTEN en WACHTEN!
    hihi

20. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Beebbie snap dat je daar nog van moet bijkomen meid. En succes met het wachten op het bankje. Hoop dat ik snel bij je mag komen zitten.

Deel Deze Pagina