-- De Kip Knippende Egg Hunters --

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ytest, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    @ lotje Mooie foto! Geniet ervan!:) Hoe voel je je?

@ Beebbie Hoe gaat het? Ben je nog veel bij je vader? Ja, als je nu zwanger zou zijn is het echt heel jammer dat je moeder het niet heeft kunnen mee maken! Strekte meid!

@ Girl Hoe is het op het wachtbankje?

@ Viod Hoe gaat het met de baby spulletjes? Nog nieuwe aanwinsten?

@ Lenthe Waar zit jij in je cyclus?

2. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Het wachtbankje valt me zwaar deze keer, heeft ook te maken met de afspraak van maandag in het ziekenhuis.
    Vandaag gelukkig druk, sportschool, verjaardag en zondag ook heel de dag weg.

3. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Perzik succes op het wachtbankje gelukkkig volle dagen rn dus minder tijd om er over na te denken. En toch ook begrijpelijk dat het je toch nu zwaar valt ook met het zicht op de afspraak maandag.

Hier nog alles rustig op het wachtbankje. Ben er redelijk rustig onder maar ik moet natuurlijk nog wel een aantal dagen ;)

4. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Hihi buiden wat hydrofiele luiers en beddengoed even rustig aan gedaan en voor 105 euro Nederlands voer gekocht want ik heb HONGER haha zin in een boterham met hagel en een goed bordje Nederlandse UNOX soep :D yum hopelijk komt het vandaag binnen!

Maar wel goed dat je jezelf zo bezig houdt de tijd is echt dragelijker als je t gewoon druk hebt.. En voor je het weet is de afspraak al weer voorbij en kom je ons updaten met de uitkomsten :)

5. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Hoi hoiii.
    Tja met mij gaat t k...te gisteren was een hele zware dag.. veel complimenten gehad dat t een mooie uitvaart was.. t was ook erg druk..
    Wel t klokje rond geslapen bijna.. maja ..
    Verders best wel veel buikkrampen enzo.. we zien wel..
    En void vind je unox soep lekker bahbbaaah hahaha vind alleen de tomaten creme lekker vieze troep.. zelf soeppie maken??.
    Fijn weekend dames

6. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ja maar die heb ik ook besteld xD geconcentreerde tomaten cremesoep.. Je weet wel die waar je water bij moet doen.. Ookal zegtie 4 kommen ik vreet dat blik in een keer zelf weg haha :D volgens mij heb ik een blik groente soep o.i.d. Van ah merk zelf een blik erbij gedaan omdat ik gewoon slecht ben in zelf soep maken haha tomaten soep met stukje tomaat vind ik wel echt ranzig dus het bljft lastig haha :)

Fijn om te horen dat de uitvaart mooi verlopen is, ik wens je heel veel sterkte toe om door deze periode heen te komen en slapen is trouwens heel goed voor je! X

7. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Hahahaha void.. hoe gaat t verder met de dames hoer.
    Perzik veel succes met je afspraak maandag...
    Hier nog 4 dagen ben benieuwd..

8. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Perzik mocht ik niet meer langs komen vandaag heel veel succes morgen in het ziekenhuis.

Beebbie toch wel een beetje spannend toch? Fijn om te lezen dat de uitvaart erg mooi was.

Void haha soep uit nederland bestellen je kan het maar missen ;) En is het al binnen?

Hier is mijn lichaam al weer lekker bezig voel zo af en toe weer vanalles en dan moet ik nog 10 dagen wachten ;) Probeer er maar niet al te veel aandacht aan te geven.

9. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Oooh ik zie dat er HOER staat ipv hier.. SORRYYYYYYY!

Ja met mijn gaat t wel ben benieuwd donderdag is me nod.. spannend!!
    Hebben de a.s mama's al iets gehad met moederdag?? hihi

10. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ben beetje brak heb de hele nacht liggen draaien lag ik net te slapen werd ik weer wakker.

Perzik en hoe ging het gesprek?

Beebbie nog paar dagen afwachten dus.

11. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    He meiden hoe gaat het hier??

Ik heb eindelijk weekend na 6 dagen werken. Het valt me wel zwaar hoor. Heb net een vaginale schimmelinfectie achter de rug... En verder nog erg moe....

Beebbie spannend bij jou.

xxx

12. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Pfff 6 dagen er is dat soms he..
    en zkr nu voor jou extra zwaar denk jij ook een beetje aan je eigen meis??

Ojeeh Girl..
    Lekker proberen bij te slapen dan?
    xx

13. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Hoop vanavond weer lekker te kunnen slapen :)

Lot geniet nu maar lekker van je vrije dagen dan. Goed uitrusten wanneer moet je weer werken?

14. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Ik ga woensdag mee op bewoners vakantie tot en met vrijdag.... En dan 4 daagjes vrij... En dan ben ik ondertussen ook weer 10 weken zwanger :D ,.. Voel me vandaag echt niet up to date hoor!!! PFFFFF

15. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Vanmorgen bij de arts geweest voor de uitslagen.

Bij mijn vriend is alles goed!:) Gelukkig!:) Daar geen zorgen over.
    Bij mij niet, te lage progesteron waarden na de eisprong. En in combinatie met mijn trage ei groei en zeer korte LF en leeftijd wil de arts starten met hormoon behandeling. Ik moest er even van huilen!:)

Hij wil zowel folikel stimuleerdende hormonen gaan geven en ook progesteron. Maar eerst moet er een baarmoeder foto gemaakt worden om te kijken of daar alles goed zit voordat er met de hormonen gestart kan worden.

Nu hoop ik nog veel meer dan vorige maanden dat ik niet ongesteld wordt! Dat zou mijn leven een stuk onbezorgder maken!

Ik ben een beetje verdrietig! :) Geen roze wolk!

16. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Girl Vandaag een beetje rustig aan kunnen doen na je slechte nacht? Hoe is het op de wachtbank?

Beebbie Fijn dat het een mooie dienst was!
    Donderdag je NOD! Spannend!

Viod Zijn je spulletjes al binnen? Ben je lekker aan het smikkelen?

Lotje 10 weken al, dat gaat snel, bijna eerste trimester voorbij!

17. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Kan me er iets bij voorstellen dar wil je dan toch weer niet horen. . Maar is t ook niet fijn dat je nu een beetje duidelijkheid hebt?? .
    Dikke knuff

18. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Kop op dames!!

19. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Wat ik heel fijn vind is dat het bij mijn vriend goed zit. En ik eitjes heb. Dus het is mogelijk om kinderen te krijgen.
    Alleen over het HOE van kinderen krijgen, dat is nu dus even anders dan ik me had voorgesteld.
    Duidelijkheid is wel fijn maar had graag positieve duidelijkheid gehad. (Ik kan het momenteel nog niet relativeren, sorry :))

20. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Perzik dikke knuffel meid laten we met zijn alle hopen dat je gewoon over paar dagen een mooie test heb. Snap heel goed dat je niet blij ben met de uitslag maar gelukkig kan er wel wat aan gedaan worden :)

Op het wachtbankje tja lastig zeker nu ik pas donderdag hoef te werken en dan pas dinsdag weer. Voel van alles maar probeer er echt niet aan toe te geven. Lijkt me ook dat het te vroeg is om al dingen te voelen.

Lot dat zullen zware dagen worden gelukkig daarna paar dagen vrij

Deel Deze Pagina