-- De Kip Knippende Egg Hunters --

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ytest, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Girl, Beebbie, dank je voor jullie knuffels!:) Ik loop al heel de dag te knuffelen bij mijn vriend. Hoewel die gewoon doorgaat met zijn dagelijkse vrije dag bezigheden.

2. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Lieve lieve Perzik,
    Wees niet te verdrietig. Moet je kijken hoe zo´n kleine ingreep dit is vergeleken bij een ivf of andere toestanden. Misschien ben je dankzij hormoon medicatie wel hartstikke snel zwanger.
    Mijn vriendin was door die medicijnen in 1x zwanger. En mijn schoonzus ook (heeft helaas ook ivf toestanden gehad) van haar 2e!
    Ik wil je "probleem" niet van tafel vegen en er makkelijk over doen. Maar wie weet is het wel hartstikke makkelijk op te lossen nu en ben je binnen een paar maanden wel zwanger....
    Maak je niet te gek!!! Komt dik voor elkaar! Je hebt eitjes :D en bij je vriend is alles goed! Ik weet zeker dat het goed komt!!!!

3. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Vrijdag pas hoor :D

4. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Hier vanochtend een eierkoek op tijdens t werk, bammetje met vruchten hagel en choco hagel bij thuiskomst straks unox soep en daarna een frietje met :D

Maar wat lotje al zegt pezik, balen dat er iets niet goed zit maar het schept nu duidelijkheid en blijf je maar niet voor niks klussen en teleurgesteld worden elke maand voor je het weet ben je straks na 1 ronde zwanger na het starten van de medicatie!

Ik vind het echt slecht af en toe dat ze pas na een jaar willen gaan onderzoeken terwijl dit zo iets is waar ze wel eerder naar hadden mogen kijken, mijn LH was ook errug kort en ik stond ook al bij de dokter om te komen zeuren of het tijd kon duren voor het zich herstelde of dat hij maar beter gelijk met wat medicatie kon beginnen ;) herken dat met de man wel hoor, die kan hier ook lekker gevoelloos overkomen terwijl ik wel op voorzorg eigenlijk niet eens de deur uit zou mogen gaan zonder dat iemand mijn handje vast houdt hihi voor het zelfde probeert hij gewoon even te bevatten wat er over jullie is heengekomen tijdens de afspraak en komt meneertje straks op eigen initiatief kroelen!

5. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Hoe gaat het hier meiden?

Bah heb alweer hoofdpijn vandaag maar even genoeg water drinken. Hoop dat het dan wat minder wor.

6. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik heb vandaag boterhammen met vruchtenhagel en vlokken naar mn werk meegenomen hahahaha die blikken! Nee anne, dat kun je kind echt niet mee naar school geven dan sturen ze echt jeugdzorg op je af dat is puur suiker!!! Hahahaha oh mijn god, ik zei gelijk hij mag van geluk spreken als hij wat van mijn zoet broodbeleg krijgt harstikke duur om op te sturen en te bestellen haha! Das hier een luxe, en oh jee waar het allemaal mee vergeleken word maar ik vind ham o.i.d. Gewoon echt ranzig mama is vegatarish en eet alleen kaas of jam op dr brood luste ik ook allemaal niet als kind.. Maar ook als ik dus subway eet met kaas en groenvoer dan is het nog niet goed tenzij ik eens een normale sanwhich met philedelphia eet ofzo dat is hier normaal! (Maar nee worsten en al dat vette onbijtvoer is natuurlijk hardstikke gezond hehehe)
    Nog maar 10 uur werken en dan verlof! Ik kan niet wachten eindelijk was rust, tijd om te wassen en eens aan de nesteldrang toe te kunnen geven EINDELIJK en ik heb het verdient want ik heb kei en kei hard gewerkt en ik had ook gewoon werkeloos kunnen zijn en op mn luie gat kunnen zitten want dat mocht ook van de man maar dat vond ik onzin! En dan met migraine minder moeten gaan werken en nog steeds maar blijven spugen moet ik zeggen dat het echt geen lolletje is geweest en eigenlijk best zwaar maar ik heb het wel gedaan 8) *trots*

En girl koppijn kan dus een goed teken zijn ;) mijn migraines werden afgescheept door verandering in hormonen niet je werkt te hard en je lichaam trekt dit niet want met gekorte uren en na paar dagen ziekte verlof had ik nergens geen last meer van dus hormoon verandering za vaker voorkomen! :D gewoon een paracetamolletje erin gooien en even wat water drinken tot t over is! Komt goed!

7. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Gelukkig is de hoofpijn over :)

Wel merk ik dat ik de laatste dagen wat natter ben beneden voel het soms lopen:) herken iemand dit?

8. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Void lekker van je hagelslag en vlokken genieten hoor ;) en bijna verlof kan je gaan uitrusten.

9. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Die natte afscheiding heb ik ook.bleeehh..
    Ik heb nu ook wel veel slijmerige afscheiding iemand die dit kent???

10. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Hoe voelt de stand van je baarmoedermond? Zit ie hoog en dicht of istie al laag zacht en open?

11. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Geen flauw idee zit er nooit met me vinger ;)

12. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Void ik heb ff gevist.. haha maar ze is wel heeeel zacht maar staat niet open.
    Me (.)(.) Doen ookal weer zeer sinds vandaag dat is voor mijn meestal ook geen goed nieuws. . Normaal altijd 5 dagen voor nod.. ben benieuwd. . Ik wacht nog ff af.. vaak kleurt me afscheiding ook wel al wat zo een dag voor me nod.. spannend weer..

13. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Beebbie spannend meid volgens je banner kan je vandaag testen maar dat ga je niet doen?

14. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Heb getest net maar negatief.. dus zal wel weer niet.

15. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wat balen meid :(

16. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Ah zou t nu ook helemaal niet erg vinden en mss is t nog wel te vroeg.. of blijft me nod weg door de stress.. we wachten wel weer af! Kunnen toch niets anders doen he..

17. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Nee dat is waar zit helaas niks anders op dan afwachten

18. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Tja spannend is het wel weer hihi..
    Zag dat lot lekker op bewonersvakantie is.. de bofferd

19. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Laag en zacht is meestal geen goed teken, ik vond mn baarmoeder stand bijhouden echt zo veel meer duidelijkheid geven, toen ik positief testen was het zo anders rondom mn nod, het puntje van mn baarmoederhals voelde wel zacht maar dichtgeknepen en hoger dan normaal en heel toevallig was ik super afgeleid met mn nieuwe baan in die maand op het wachtbankje.. Ik had al een dubieus gevoel van he deze maand zou juist een beetje ongelukkiger zijn dan elke andere maand en ja hoor dus toch.. Maar ik was er zeer zeker wel mee bezig! Dus misschien is de doen alsof je het niet wil/nu niet goed uitkomen ietsjes beter dan je "ernietmeebezighouden" strategie ;) ik hoop nog steeds voor positieve testen want kennelijk kun je dus niet aan je baarmoederstand voelen of je wel of niet zwanger bent (kan kennelijk elke seconde verandering wanneer het er op aankomt) en jullie gewoon te vroeg zijn voor nu! :D

20. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Void Is je zwangerschapsverlof begonnen? Grappig dat de de aller daagse voedingswaren kun gaan missen.

Girl Hoe voel je je? Hoofdpijn voorbij?

Beebbie Balen van je negatieve test!

Ik zag net een beetje bruin bij het afvegen! :( Alle hoop weg!

Ik probeer ook altijd aan de baarmoedermond te voelen maar weet niet goed wat ik moet voelen. Ik voel van alles maar kan er geen wijs uit.

Temperatuur bijhouden geeft me wel veel informatie. Zag de ongesteldheid dus al aankomen.

Deel Deze Pagina