hmmm mijn man heeft een heerlijke cocktail gemaakt... zitten nog lekker buiten onder de luifel... is toch wel heel fijn dit mooie weer!
ik ben extreeeeem moe vandaag en humeurig! maar echt moe bedoel ik dan, ik was me meisje naar bed brengen maar ze was haar pop beneden vergeten dus toen ik naar beneden liep was ik al moe maar toen moest ik ook weer naar boven toen hield ik het bijna niet uit! en normaal gezien ga ik zooo makkelijk de trap op! Gisteren vroeg naar bed en vanochtend normaal uitbed en toch ben ik tussen de middag weer in slaap gedut! Deze vermoeidheid blijft aanhouden en dit voelde ik ook bij Valentina ben benieuwd ik had trouwens bij Val helemaal geen sympthomen pas bij 8weken ofso begon het een beetje met de misselijkheid, enige symthoom die ik had was dus extreme vermoeidheid, ik kon wel uren slapen en wakker worden en na een uurtje weer gaan slapen!
Toch zie ik veel kwaaltjes langkomen die ik wel herken. Diarree, sterkere geur en dus ook sneller beroerd, extreem moe... Ook zijn die ongikrampjes hier nu nog aanwezig. Het blijft dus even spannend! Updates?! Heb je de plannen voor een meeting meegekregen? We willen gaan meeten als iedereen zwanger is. Verder is iedereen vol spanning aan het wachten tot NOD... Heel spannend.. Jade is bij de HA geweest voor haar (benen/rug) pijn en blijkt een beknelde zenuw te hebben. Oplossing van HA=paracetamol. Over dokters gesproken... Flotsje, hoe was het bij de gyn?
Ja over het meeten had ik nog mee gekregen lijkt me erg leuk.. @jade pff huisartsen je hebt er niets aan geen fysio ofzo?? Ja en Flotsje hoe was het bij de gyn?? ook ik zit nog te wachten tot ik kan en wil testen..
Liefjes zomaar ff een hele dikke welterusten kus voor jullie Iedereen ligt op t werk in bed heb heel ff tijd... Tot morgenochtend!!! Morgen nog 1 late en dan 4 HELE dagen vrij wat een luxe meestal maar 2 vrije dagen... Xxx van mij
2dewilk: spannend.. klinkt gied hihi kensho en beebbie: dankjulliewel! lief dat jullie eraan denken!!! even heel kort... kans op zwvergiftiging groot maar dan wel later.. op geboorte voor 34 weken; geen medische oorzaak te vinden.. en ik mg de vitamines blijven slikken... dus eigenlijk positief... maar ik vertel morgen verder... ik kom net uit douche en manlief ook... we gaan lekker slapen.. enzo je weet maar nooit haha..
Ik ga ook douche enzo.. Wachten totdat vriendjelief thuis komt heb iets leuks gekocht bij Hunkemoller!! Hihih!! Tot morgen ergens!! Trusten Dames!
Zal blij zijn als morgen of overmorgen menstruatie voorbij is... Little lotje is niet blij... Jeuk van die stomme maandverband nu nog ff een dagje inlegkruisjes... En dan is t weer gebeurd het jeukt zo verschrikkelijk... Maar kan ook niet goed tegen tampons... Voel me weer stukken beter... Loop weer te jubelen (leest soort opera zingen) en dat doe ik als ik me goed voel... Wel heul erg last van mijn darmen... Heb tijd geleden spastische dikke darm gekregen heel af en toe speelt ie op. Is gevoelige plek geworden.. Zou dit hinderlijk zijn voor vruchtbaarheid??? Tot morgen xxx slaap lekker allemaal
Ik lees dit net ik ben sinds vandaag ook wat aan de diaree al 4 X heen geweest vandaag ( en heb geen buikpijn of iets) haha.
Goedemorgen dames! Volgens mij hebben we hier een schijnzwangerschaps-topic of een heeeel vruchtbaar topic! Flotsje, fijn dat het oke was bij. De gyn en dat je je vitamines mag blijven slikken!