Lieve Beeb wat verschrikkelijk nieuws weer.... Tjongejonge zijn idd geen leeftijden meer... Heel veel sterkte lieffie!!!! Perzik gefeliciteerd, het kan zijn dat er nog hcg in je bloed zit en het wel is misgegaan maar ik denk dat je ook een hele grote kans heb op een zwangerschap hoor!!! Zeker omdat je vorige week ongesteld bent geworden, als het dan mis zou zijn dan zou je nu niet twee duidelijke testen hebben lijkt mij.... Nou we houden goede hoop!!! Een week wachten verschrikkelijik... Ik moet ook nog een week wachten op termijnecho, heb ook beetje de bibbers... Eertje ik zou niet weten wanneer je nu het beste kan beginnen... Zou zo rond dag 14 maar beginnen denk ik.... Dikke kus voor jullie allemaal!
Bovendien gebeurt het bij veel vrouwen dat ze gewoon ongesteld zijn tijdens de zwangerschap... Dus wie weet Ik hoop het voor je Perzik!!
Gisteren 27-5-2013 om 2:38 is na 4 dagen inleiden ons zoontje geboren hij weegt 2535 gram en is 50cm lang! Met ons allebei gast het goed!
Maria ook hier nog gefeliciteerd met jullie mooie mannetje. Fijn dat het goed gaat met jullie geniet van je gezin. Gaap de wekker ging om kwart voor 6 kwart voor 7 op het werk. Helaas beide kids gelijk wakker. Zo maar kijken of de jongste nog even wil slapen
Maria gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!! Ik hoop dat je een rustige nacht gehad hebben!!! Geniet er van Xxx Eertje irritant is dat he die vroege wekker!!! Succes
Maria gefeliciteerd meid, 4 dagen inleiden klinkt enorm heftig! Hopelijk kunnen jij en je mannetje nu lekker rusten en van elkaar genieten
Maria Gefeliciteerd! Fijne kraamtijd gewenst! Girl Vervelend die vroege wekker! Gaap! Op naar zaterdag! Ik heb nog steeds bloed verlies. Heb vandaag niet kunnen controleren naar de kleur omdat ik moest werken en tampons heb gebruikt. Ik vind het echt een heel raar en verwarrend verhaal maar net was ik aan het sporten en dacht: Hup kleintje! Hou je vast! Ik ga er vanuit dat ik zwanger tot het tegendeel is bewezen. Wachten tot maandag dus...
Omdat ik dus tot maandag het tegendeel is bewezen ervan uit ga dat ik zwanger ben wil ik deze even delen:
Perzik dan ga ik je bij deze feliciteren meid echt geweldig natuurlijk zal het spannend zijn tot maandag we gaan voor een goede uitslag
Perzik alvast voorzichtig gefeliciteerd, straks is er een heel verklaarbare reden voor het bloedverlies maar niks zorgelijks Hopelijk komt volgende week maandag snel! x
Perzik, zolang jij nu nog positieve testen hebt worden je kansen op een zwangerschap toch wel echt groter lijkt mij.... Aangezien je al zolang bloedverlies hebt... Wat zeggen ze in het ziekenhuis dan??? Kun je niet eerder komen voor een echo, als ze het ingenestelde klompje cellen kunnen zien toch???? Spannend hoor... Hoe laat mag jij maandag? Ik ben om 13.30 aan de beurt...
Hee dames, Bedankt voor de felicitaties! Ik heb geen zwangerschap testen meer gedaan, durf ik niet. Ga nu afwachten tot maandag en als het dan niet goed blijkt te zijn kan ik me dan weer rot voelen. Ik heb vandaag en vannacht nog steeds bloed verlies maar wel minder dan afgelopen maandag. Lotjes maandag heb ik om kwart over 2 een afspraak.
Void Hoe gaat het? Laatste lootjes? Wil je thuis bevallen of kan dat niet in Engeland? Girl Moe van het werken? Hoe voel je je? Beebbie Hoe gaat het meid? Verdrietige periode! Maria Hoe gaat het? Kun je een beetje je draai vinden?
Als het ff kan, anders in het geboorte centrum omdat het mannetje het thuis maar niks vind we zullen zien, het begin begint altijd thuis dus we moeten het maar afwachten! Heb een Nederlandse vroedvrouw die eventueel voor een thuis bevalling hierheen wil komen en mij wil helpen!
Perzik blijft spannend tot maandag hoop zo op goed nieuws voor je. Void spannend dus waar je uiteindelijk gaat bevallen. Dag 4 van de 5 begin aardig op te raken zo blij dat me ei niet nu is zit er over na te denken om tarwekiem olie capsulles te gaan slikken. Iemand ervaring ermee ?
Nog 1 dag Girl, dan extra genieten in het weekend. Ja, als het zo druk is en je ook je ei hebt is het niet zo prettig. Ik heb tarwekiem geslikt, niet heel lang, kan er niets over zeggen of het werkt. Ik deed het omdat ik dacht: Wie weet..
Maria van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Perzik van harte gefeliciteeerd meid YEAAAH super.. hier vandaag me positieve ovu test gehad.. ben benieuwd hihi! Spannend weer.. Heb voor t eerst echt met me kont op een kussen gelegen misschien is het onzin.. maar merkte wel dat de sperma er pas heel laat uit liep.. dus wie weet hihi.. beetje bijgeloof moet ook kunnen toch
Baad't niet dan schaad't niet! Zowiezo blijven liggen na de sex, oh dat vond ik moeilijk! Ik wil gelijk bed uit om iets te vinden zodat het niet langs mn benen druipt haha