Oe spannend void nog even hihih! hier is t zomer hahah maar voor hoelang dat nog duurd.. is hier ook hopeloos. Perzik.. vind het zo erg voor je meid.. zucht het leven kan zo oneerlijk zijn!. Morgen ben ik jarig JOEHOEEE NOT.. en is ons geregistreerd partnerschap!
Aw beeb, straks kijk je terug en was het een prachtige dag! Het weer zal je zeker ook gezegend zijn, want volgens mij is het heel deze week echt het prachtigste weer van de wereld! Ik had pas een poep verjaardag dit jaar, stampes vol hormonen en dikke fittie van 2 dagen met de man omdat ik last had van mijn hormonen ik was zo beroerd dat ik niet eens m'n tradionele dominos pizza had besteld! Grrr! Zo erg kan het dus vast niet zijn Hier tijdens de poets trouwens gezien dat de vliegenvanger (ja van die vieze rollen die je aan je muur hangt!) een WESP heeft gevangen! HA-HA-HA lekker voor dat k** beest, ik heb er al meer gezien en een wespen steek of straks wespen overal met die kleine is wel het laatste waar ik op zit te wachten! En ik heb er een paar zien loeren die maar niet weg uit de tuin zijn te slaan, ik ben echt bang voor een nest in de buurt van de schuur in de tuin!
Heey meiden, Wat een super lekker weer is het he eindelijk van mij mag het zo wel blijven. Ben druk opzoek naar me ei ben benieuwd wanneer die komt Perzik hoe gaat het meid? Lotje en met jou zeker wel fijn dat jullie het nieuws verteld hebben en iedereen het nu weet? Beeb gefeliciteerd meid zal wel moeilijk zijn maar probeer er ook van te genieten. Void bah wespen zijn zeker niet leuk nee hoop toch echt niet voor je dat er een nest zit. En alweer 36 weken wat gaat het hard zeg.
Beebbie Gefeliciteerd! Je had een super mooie dag! Girl Denk je dat je eitje al in aantocht is? Viod Kindje al ingedaald, mooi zo! Het zal niet zo lang meer duren. Lotje Hoe reageerde iedereen op het goede nieuws?
Woensdag was ik weer in het ziekenhuis voor opnieuw HCG meeting en echo. Op de echo weer niets te zien ook geen bbz. Toen zei de arts dat ik nog een keer moest komen voor een controle! Nou daar was ik het niet mee eens! Vrouwen die niet in het ziekenhuis lopen hebben ook niet al die controles. Ja, die opmerking hoorde ze wel vaker maar het was toch het protocol. Maar goed, ik wachten op de uitslag van het HCG en die was maar een paar punten gezakt. De waardes hadden eigenlijk gehalveerd moeten zijn en dat was niet het geval. Nou vooruit dan kom ik nog een keer voor bloedprikken. Maar niet onder werk tijd! Ik ben nu al klaar met het ziekenhuis en dan moet ik nog beginnen aan die hormoon behandeling!
Perzik wat een gedonder, hopelijk heb je snel duidelijkheid, snap dat je er zo geen zin meer in hebt.... Void spannend zeg, maar je kleine man moet toch nog wel een paar weekjes zitten blijven??? Beeb gefeliciteerd met je BDAY en met je geregistreerd partnerschap. Hoe is 't bij jou Eertje?? Jaaah zo blij dat iedereen het nu weet, maar nu is 't grote wachten wel begonnen hoor haha.. Je ziet een klein buikje, maar nog niet echt een mooi zwangerschapsbuikje of zo.. T duurt al met al nog een dik half jaar... Ben vandaag precies 3 mnd zwanger. Ben blij dat iedereen het nu weet, was wel beetje klaar met smoesjes verzinnen. Ik moet nog 1 dagje werken en dan heerlijk 3 dgn vrij.... Ben er echt aan toe...
Nee joh, vanaf dinsdag is hij welkom om te komen! vanaf 37 weken zijn ze fully cooked en mag je thuis bevallen! Vandaag is de vk dus even thuis langs geweest en heeft een pretpakket achtergelaten mocht ik echt thuis bevallen!! En snel even weer alle checks uitgevoerd ookal was dat woensdag dus nog gedaan even dubbel gecheckt, ja echt ingedaald hij is half gedraaid dus ik moet tijdens de bevalling naar voren hangen en hem motiveren even om te draaien en dan komt hij er nog eens redelijk soepeltjes eruit! Jippie! Maar vooral nu staan alle opties open en kan ik bijwijze van overal bevallen! Zelfs op de dag zelf mag ik kiezen ha! Tenzij hij dus voor dinsdag komt of na 13 dagen na 2 juli dan is het verplicht in het ziekenhuis! Maar hopelijk niet vanavond want ik ga sinds lange tijd weer even socializen! (Al woont mijn vriendinnetje wel dichterbij het ziekenhuis waar ik dan zou moeten bevallen mocht het beginnen!) Maar uhm ja liever blijven zitten tot donderdag want woensdag is me kleine zusje jarig en das vast de enige dag waarop mama niet staat te springen hals overkop hierheen te vliegen! (en ja volgens mij is de zomervakantie nog niet begonnen, dus zo maar een paar dagen uit school ai, geen idee of ze t zou doen!)
Perzik jeetje dan denk je dat je het kan afsluiten moet je nog een keer terug. Vin het zo rot voor je. Lot zal best ja dat het nu fijn is dat iedereen het weet en je geen smoesjes meer moet verzinnen. Void ben zooo benieuwd wanneer jullie kleine man komt. Hier alweer dag 18 en nog geen ei gezien. Streepjes zijn al paar dagen aanwezig maar nog zeker niet positief. Vanavond met mannetje heerlijk uiteten geweest waren donderdag 1 jaar getrouwd.
Dankje wel allemaal... Perzik vind t echt balen voor je zeg.. sjonguh!. Void nog eventjes.. komt al in de buurt spannendddd!!..
Void Spannend! Voel je al iets? Girl Gefeliciteerd met jullie 1 jaar trouwen! Beebbie Spannend over 3 dagen NOD. Hopelijk goed nieuws! Lotje Wat is de volgende afspraak?
Goede middag dames, 1 juli moet ik me weer bij de VK melden en 29-7 heb ik de 20wkn echo. Dus duurt allemaal nog even. De vermoeidheid is weer helemaal teruggekomen, ik slaap heel erg veel. ´t Is erg vervelend, maar kotsend boven de pot hangen lijkt me vervelender... Ik ga zo mijn bedje maar weer eens in... Moe van de 6 dagen werken... Vanavond komt onze kraamverzorgster langs wij kennen haar en we konden niet meer langer wachten haha om elkaar weer eens te zien! Void hoe is ´t daar? Rommelt er al wat?
Lotje geniet van je dutjes nu je nog kan! Ik viel continue in de bank in slaap haha ik ben heel slecht in mezelf naar bed brengen en nu moet ik mezelf terug in slaap dwingen na plasje nummero 100 haha juist nu 't nog kan met m'n verlof en samen slapen met de baby gaat waarschijnlijk toch niet werken haha van wat ik heb gelezen Rommelen hier doet 't zeker wel, beeb is volledig ingedaald vanaf morgen mag ik thuis of in het geboorte centrum bevallen dus beter dat er geen vliezen breken of wee'n beginnen voor de klok 12 slaat dan vind ik het allemaal prima! Maar voor 't zelfde geld loop ik nog 5 weken rond met voorwee'n en kleine krampjes je weet't nooit Ikhad zaterdag wel voor 't eerst gezwolle pootjes en enkels haha dat zag er enorm maf uit!
Perzik dankje meid. Lot lekker slapen meid gewoon aan toegeven. Leuk dat je al weet wie je kraamverzorgster is. Void laten we hopen voor je dat je geen 5 weken meer hoef te wachten op de kleine man. Wor ongeduldig wanneer me ei komt
Hihih girl nog ff...hier is t weer erg spannend ben er benieuwd voel me anders dan anders maja zal nie de eerste keer zijn dat me lichaam me voor de gek houd.
Beebbie nee wat ontzettend balen meid. Vandaag nog geen ovulatietest gedaan moet tot half 3 werken als ik thuis ben maar ff 1 doen.
He hallo allemaal, Beeb balen meid... Hopelijk ben je snel van je menstruatie af.... Hoe is ´t verder hier met de meiden... Lenthe is wel erg stil he!!! Beetje jammer ...
Gisterochtend is ons neefje geboren gisteravond zijn we langs geweest echt een mooi mannetje. Straks weer ovu doen kijken of me ei er dan toch eindelijk is Vroeg me ook al af hoe het met Lenthe gaat. Lot hoe is het met jou?
Girl Gefeliciteerd met je neefje! Hoe gaat het met je ovulatie testen? Je hebt al wel lichte streepjes maar nog geen knaller gehad? Viod Hoe is het? Al beweging? Nu mag je iig ook thuis bevallen! Beebbie Jammer van je ongesteldheid! BEn je al weer vol goede moed aan de nieuwe cyclus begonnen? Lotje Fijn dat je niet zo misselijk bent en nog redelijk goed kan functioneren.
Vanmorgen heb ik weer bloed moeten laten prikken. Ze belde net met de uitslag. De hcg waarden stond nu op 72. Vorige week 124 en 114. Dus het was redelijk goed aan het dalen. Maar ze wilde het toch nog blijven volgen. Gelukkig hoefde ik niet te komen voor een echo, daar had ik echt geen zin in! Maandag had ik al een afspraak staan bij de fertiliteits arts voor uitslag gesprek van de baarmoeder foto, maar die heb ik dus nog niet gehad. De afspraak kon ik toch door laten gaan om te bespreken hoe nu verder. Als ik dan maandag toch in het ziekenhuis ben moest ik meteen weer bloed laten prikken. Van het bloed prikken van vorige week heb ik nog steeds pijn in mijn arm. Maar om daar nu voor naar de huisarts te gaan heb ik echt geen zin in! Heb even genoeg van medische gedoe. Maar stiekem maak ik me er toch zorgen over.. Vorige week vertelde een vriend dat ze zwanger was, ronde 1. Ik heb haar 1 week niet kunnen spreken omdat het me zo pijn deed. Gistren zag ik haar weer en kon er nu wel met haar over praten, gelukkig! Want ik wil wel blij voor haar zijn. Vorige week zat het te dicht op mijn eigen verdriet. Deze week mailen een andere vriendin dat ze een "leuk nieuwtje" had, nou dan weet ik al wat er aan de hand is! Ga haar deze week wel even bellen. Ik wilde vandaag nog even afwachten bij mezelf. Ik wil ook tegen haar enthousiast kunnen reageren. Poe poe... valt niet mee zwanger worden! Ik had het me toch anders voorgesteld!