Perzik een hele dikke knuffel meid het valt zeker niet mee en al helemaal niet als het bij je zelf net mis is gegaan er er dan mensen komen vertellen dat ze zwanger zijn. Wel fijn dat het hcg aan het dalen is. Hier vanmiddag weer een ovu gedaan het 2e streepje is nu een stukje duidelijker dan de andere streepjes dus er zit verbetering in Misschien vanavond nog maar 1 doen om te kijken of die dan donkerder is geworden.
Girl Dan lijkt het er op dat je weer een lange cyclus gaat hebben. Hopelijk snel een echte positieve test dan kun je ook weer door. Bestel je nog steeds bij Zwanger en Kids?
Klopt weer een lange cyclus zit nu op dag 21. Had nog testen liggen van vorige maand van zwanger en kids.
Aaah perzik dat is slikken de een na de ander zwanger... Sterkte... Kan me voorstellen dat je er ff klaar mee bent... Sterkte meid!!! Eertje gefeliciteerd met je neefje... Meiden vh eerst weer energie... Maakte me bijna ongerust of Dirkie nog goed zit... Nu weer ff reëel heerlijk zo'n energiek dagje!!!
Lotje Fijn dat je energie hebt vandaag. Je zit nu ook in het tweede trimester dus zul je je ook beter gaan voelen. hcg gaat ook weer dalen ergens in deze weken.
He perzik wat een gedoe! Hopelijk snel duidelijkheid! Maar ik denk dat je bloed verkeerd geprikt was vorige week, was je arm daarna een beetje stijf en heb je rondom waar geprikt is een blauwe plek? Dat was bij mijn laatste keer prikken en dat had ik mooi aangekaart kreeg ik sorry voor terug want dat was een fout geprikt! Brrr dikke knuf meis x
Girl Woehoe! Je eitje is in aantocht! Mooi! Fijne avond! Void Ja, waar ze geprikt hadden werd het blauw, nu ondertussen geel. Ik heb de hele tijd pijn in het onderste stuk van mijn bovenarm en mijn hand voelt niet lekker. Goed dat ze bij jou excuus maakte! Dan voel je je tenminste begrepen. Ik vertelde ook tegen de prikdienst dat ik nog steeds pijn had van mijn arm. "Ja, dat kon gebeuren en als ik pijn bleef houden moest ik maar naar de huisarts gaan." Dat was het antwoord.. Ik kijk het nog even aan, mijn vriend zegt dat het wel over gaat. Voel me momenteel denk ik ook even onzeker door al het gedoe.
Het klussen komt wel goed hoor de komende dagen Gelukkig ligt er al een legertje klaar Perzik jeetje dan hebben ze je flink te pakken gehad met het prikken als je er nu nog last van heb.
Nee Wel een gescheurd stuk litenweefsel van m'n navelpiercing :'( Auw! K bleef lomp aan de deurhandel haken o.i.d. toen ik van de wc terug kwam in bed ik denk m'n buik dus kleiner in dan dat'ie werkelijk is! Nog eventjes!
Hier even een berichtje van mij. Ik zit thuis met een burn-out. Zwanger worden staat op dit moment op een laag pitje en ben hier ook niet veel te vinden op dit moment. Over een paar dagen gaan we lekker op vakantie, hopelijk doet dit mij goed. Alle dames die bevallen zijn GEFELICITEERD!! en de dames die nog moeten, heel veel succes!! Dikke knuffel voor iedereen!
Donderdag duidelijk een posi ovu gehad nu maar weer afwachten. Void auw klinkt niet fijn. Lenthe jeetje das niet niks. Geniet van je vakantie en doe rustig aan meid.
Hoi Meiden, Ik heb nog niet echt terug gelezen, maar zag al wel meteen dat er 1 bannertje veranderd was! Lotje, Van Harte Gefeliciteerd!!! Ook wilde ik Void nog even snel een hele grote SUC6 wensen en ik hoop dat je snel van je kleine mannetje mag gaan genieten. En Perzik een dikke KNUFF, want ik zag dat je een mk hebt gehad... Wat ontzettend gemeen... Zo lang gewacht en dan nog een klap.. Meis, ik duim kei- en keihard voor je dat er snel een beebje zit dat netjes blijft plakken.. Dat duimen doe ik uiteraard niet alleen voor Perzik, want voor alle andere meiden wordt het ook de hoogste tijd! Kom op beebjes! Ik hoop niet dat ik verder iets belangrijks over het hoofd gezien heb, maar echt teruggelezen heb ik niet, dus mocht er wel iets zijn geweest, forgive me! Nou, ik had een update beloofd te geven na de bevalling. ... Inmiddels alweer 2 maanden geleden.. Deze dondersteen wilde niet wachten en is geboren met 36 weken.. Op 10 april ben ik in het ziekenhuis bevallen van een gezonde dochter. Gelukkig maakte ze het goed en mochten we na een paar dagen ziekenhuis alweer lekker naar huis! Geen mei mama geworden dus.. ` Misschien kom ik straks nog even bijlezen, maar ik moet eerlijk zeggen dat het hele forum (lees: PC in het algemeen) mij niet trekt momenteel. Het lekkere weer en de drukte thuis zijn daarvan een grote oorzaak. Ik beloof dus niks! Dikke X en Knuf!
Aaaaah Kensho!!! Heb je mooi Ytestje ingehaald! Hier zit de kleine man met 37.5 nog mooi binnen! Ben ook wel weer moe vandaag, dus vandaag mag'tie ook ffkes overslaan! Net als morgen dan heb de man een begrafenis van z'n opa dus beter blijft'ie dan ook zitten.. Stel je voor dat z'n telefoon ineens als een zotje afgaat tijdens de mis in de kerk OEPS! Maar we zullen het zien!