Woehoe kens!!! Welkom terug!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie 4e dochter!!!! Leuk weer een meid!!!! Leuk weer iets van je te horen!!! hopelijk tot snel!!! Wij gaan morgen kindje erkennen zo zin in!!!
Kensho Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hopelijk gaat alles goed met je. Zorg goed voor jezelf en je kinderen. Girl Goed dat je weer een duidelijke streep had! Hopelijk is het raak! Viod Hoe gaat het? Morgen dus liever niet ivm met met het overlijden van opa. Wat kan het toch allemaal dicht bij elkaar liggen. Lotje Veel plezier met het erkennen van de baby! Beebie Hoe is het meid? Morgen heb ik een afspraak bij de arts. Ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Ook nog even opnieuw bloed prikken voor de hcg waardes maar daar ben ik wel klaar mee. Maar het ziekenhuis wil het blijven volgen, wat een gedoe!!
Void, als je niet getrouwd bent moet je in NL als vader de baby-ongeboren vrucht erkennen.... Dat is nu gebeurt Sterkte Perzik!! Dikke knuffel!
lot fijn dat dat nu ook klaar is perzik inderdaad fijn dat ik duidelijk een 2e streep had. We hebben het vaak genoeg gezellig gehad nu maar weer afwachten. Hoe was het in het ziekenhuis?
Oh Lot wat handig dan kun je schatje straks gewoon naar het gemeentehuis sturen om de kleine frummel aan te geven!! *o* Omdat ze dat hier dus niet kennen moet ik dus samen met de man (eerst bellen voor afspraak... ) omdat te komen doen en dan kost het nog geld ook! Zouden wij het dan niet samen doen, moet je het later laten veranderen kost uiteraard weer geld en dan vernieuwen ze de geboorte akte voor je.. Rare Engelse.. Het concept gemeentehuis is hier trouwens ook niet echt bekent! Paspoort aanvragen gaat hier bijv. via de nationale post bezorging ' Handig is anders!! Perzik, al wat nieuws uit het ZKH?
Nou ben weer in het ziekenhuis geweest. Moet nu gaan wachten op de menstruatie en dan weer een baarmoeder foto plannen. Ik vroeg nog als ik nou het eitje op het spoor ben mag ik dan daarvoor gaan? Nee, liever niet. Hij wilde nu het vruchtbaarheid onderzoek afsluiten en het beste kon ik me daar op concentreren. Pff... balen! Het is dus maar weer afwachten wanneer ik nu weer ongesteld wordt met mijn lange cyclus. Vakantie plannen kunnen we nu dus ook niet maken! Ik vind zwanger worden even niet leuk!
Kensh gefeliciteerd. .. met de kleine meid!. Lenthe wat ongelooflijk.. k.t zeg.. kop op meis! Hier verder druk gehad met leren en leren. Vandaag toesten gehad.. Ik ben ook aan tempen.. sjezus das wennen zeg!. Dames geniet van t mooie weer. Lot leuk zeg weer een stapje verder..hihi..
Perzik wat balen zeg... Maar moet je nu zelfs ervoor waken dat je deze maand niet zwanger wordt??? Vaag allemaal.... Misschien kun je er over nadenken om het zwanger worden even op laag pitje te zetten??? Als je her allemaal zo tegenzit Lenthe voor jou ook veel sterkte meid!! Doe het lekker kalm aan... En Eertje jij op de wachtbank!???? Vergeet niet goed te drinken vandaag dames!!!
beeb zal zeker even wennen zijn dat tempen heb er ook aan gedacht maar blijf het nog even bij ovulatietesten houden. Lot jij ook goed drinken vandaag he. Ben aan het werk moest eigenlijk tot 5 uur maar vanwege het mooie weer kan ik eerder naar huis. Moeder komt ook eerder naar huis. Donderdag heb ik een positieve ovulatietest gehad nu maar weer afwachten meer kunnen we niet doen
Balen perzik.. ik kan je een hand geven ik vind zwanger worden ook niet echt leuk meer.. En ik temp nu girl omdat ik dan wil weten of het echt zo is als je menstruatie komt of je temp dan zakt hoezo nieuwschierig.. en de ovus gebruik ik ook nog steeds hoor
Dat heb je goed gedaan Kensh! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Onze dochter is 19-04 met 37 weken geboren. Heeft je dochter een goede start gehad? En een mooi geboorte gewicht?
Beeb ben benieuwd of je er wijs uit ga worden met tempen Wat is het warm zeg binnen gelukkig maar 23,2 maar buiten gewoon 36,8.
Binnen is het hier ook 23! Ik hou 't niet uit en ik hebbe pijn! Oefen weeen ofzo ik durf niet naar de winkel en ik moet echt o.a een douche gordijn halen voor het geval hij ineens besluit deze week te komen! En een yogaball! Ik hoop dat mn moedertje alvast een vluchttas klaar heeft staan voor wanneer ze hals over kop van Tilbostad naar Schiphol naar manchester moet vliegen! En dan hopelijk kan ze nog een beetje betaalbaar reizen want KLM is like 500 euries voor een retour last minute
Void snap dat het niet uit te houden is met zo´n dikke buik... Heb je ook last van vocht vasthouden??? Goed blijven drinken hoor... Succes met de (oefen)weeën. Hier begint mijn 5 daagse werkweek weer... Zo geen zin. Het is nu bloddy hot bij ons op de woning, en vanavond mensen douchen, in de badkamers wil je nu echt niet wezen... Hoop niet dat ik van mijn stokje ga.... Dames een prettige dag voor jullie! xxx
Void zal wel zwaar zijn nu hopen dat de kleine man maar snel komt dan. Lot succes met werken en kijk maar uit met de warmte op je werk goed blijven drinken en je niet al te druk maken.
Wat me trouwens wel opval is dat ik normaal altijd naar me ei gevoelige (.)(.) krijg en nu helemaal niet. Het vrouwen lichaam is raar
Bij mij normaal gesproken altijd na ei gevoelige (.)(.) nu niet ook wel lekker hoor moet ik zeggen Hoe gaat het met jou perzik?