goed hoor alleen ben ik rechtshandig, dus moet ik nog de posities met kleine man in mijn armen vinden zodat ik kan typen Mannetje heb vannacht voor t eerst in zn cribje geslapen nouja vannacht meer vannochtend haha dus heb ik mijn rug kunnen rusten en een beetje kunnen dutten.. Borstvoeding baby's slapen veeeeeeel liever wanneer buiten de zon vollop schijnt en mama niet kan slapen haha foto's trouwens op friend only in m'n album
Void Goed bezig! lotje veel plezier morgen met de echo! Girl spannend! Hopelijk je geluk ei. Beebbie fijn dat je je ei hebt gevonden!
Lotje haha gekkie jullie gaan dus voor een suprise. Void hopen dat hij snel door heeft om ook in de nacht wat te slapen. Heb je een verzoek gestuurd voor vriendjes. Perzik hoop ook zo dat dit het geluks ei is.
lotje super ook mooie echo. Vanmorgen rood op het papier hoop dat het snel doorzet. Kunnen we beginnen aan ronde 11 nod is dan als we op vakantie zijn.
Girl Jammer! Vol goede moed weer naar de volgende ronde. lotje Fijn dat de echo goed was! Geniet ervan. Beebbie Hoe gaat het op het wachtbankje? Viod kun je al een beetje je draai vinden?
Na vanmorgen niks meer gezien snap even niks meer van me lichaam. Als ik toch ongesteld moet worden wil ik het natuurlijk wel gelijk zijn
Girl... hopelijk niet maar indd fijn als je ook weet wat deze ronde gebracht heeft. Perzik hier gaat t goed hoor hihi.. Hoe gaat met jou meid? En lot ik heb ze dan op fb gezien in onze chat zoon wondertje he zoon klein mensje die in je groeit!. Hopelijk weer snel zwangere kippetjes het word weer tijd. Void heerlijk genieten van de kleine man!
Gisteren verder niks meer gezien vanmorgen wel iets bruin met afvegen. Gekke is normaal heb ik dan geen gevoelige (.)(.) meer nu nog wel. Maar ga er vanuit nog steeds ongesteld te worden. Mocht het niet zo zijn morgenochtend maar even een test doen.
Mijn eerste positieve test was midden overdag met middag urine... Zonder rekening met blaas te houden