*gaap* Mijn jongste (meisjes)wekker is weer afgegaan... Te vroeg.. Waarom lukt het mij nou niet om haar beter af te stellen. Eerst koffie! Heel veel koffie! Goedemorgen trouwens!
Hai! Jij ook wakker? Lekker geslapen? Hoe is het met de pijn? Ik heb bij mijn jongste meid tijdens de zwangerschap last gehad van zwangerschapsischias. Oh man, pijn schoot af en toe in mijn heup/rug en dan zakte ik echt door mijn benen. Waardeloos! Ik was blij dat het na de bevalling meteen weg was. Maar het is echt niet leuk, dat ischias. Misschien kan je eens kijken of een chiropractor iets voor je kan betekenen.
Hihi... Lijkt wel een telegram! even heel kort <stop> kans op zwangerschapsvergiftiging groot maar dan later <stop> op geboorte voor 34 weken <stop> Maar alles was dus best positief! Ik ben benieuwd naar het volledige verhaal, "want kans is groot, maar dan later" klinkt toch wel eng. Maar goed, daar hebben we het straks wel over.
Jade, waar ben je nou? We moeten wel even flink wat blz. vol kletsen, anders hebben de meiden niks te lezen straks... Ik ga weer verder....
ik heb de eerste zwvergiftiging gehad met 32 weken.. daarna regenend in de 35 weken.. normaal gezien is het dan bij een derde weer later... de vroeggeboorte bij de jongste kan te maken hebben met of te snel weer zwanger zijn of met de vergiftiging... of geen van beide natuurlijk haha is maar een kwestie van gokken.. klinkt dus allemaal heel positief maar zij zegt ook dat het beter is er van uit te gaan dat ik weer met 36 beval en dan kan het alleen maar meevallen... maar ze kan medisch gezien geen reden bedenk voor bevalling voor 34 weken of andere complicaties.. dus eigenlijk positief.. geeft hoop die ik eigenlijk helemaal niet wil hebben... pfff haha
Ok, dat klinkt (gezien de omstandigheden) inderdaad erg positief. Met 34 weken hebben ze een hele goede kans om het zonder kleerscheruren te overleven! Erg positief dus! Zal ook fijn zijn te weten als je straks zwanger bent.
De Kip Knippende Egg Hunters Van ZP: Wie zitten er nou allemaal waar op de wachtbank? Beebbie....... (15 DPO), 22 jaar, 1ste kindje Lenthe......... (13 DPO), 24 jaar, 2de kindje Ytest........... (10 DPO), 24 jaar, 1ste kindje Jade............ (10 DPO), 21 jaar, 1ste kindje 2deWolk...... (09 DPO), 28 jaar, 2de kindje Dorientje..... (06 DPO), 24 jaar, 1ste kindje Perzik.......... (05 DPO), 36 jaar, 1ste kindje Void............ (02 DPO), 21 jaar, 1ste kindje Flotsje.........(02 DPO), 29 jaar, 3de kindje En de meiden die wachten op hun eitje: Lotje............ (CD 05/09 D2O), 26 jaar, 1ste kindje En de meiden die zwanger zijn: Kensho........ DD 06-05-2013, 36 jaar, 4de kindje -----------------------------------------------------------------
jaaaa 10 DPO en wat een mooi zeepaardje! Flotsje, fijn dat de kans groot is dat je pas na de 36 weken bevalt! Dat lijkt me wel een hele geruststelling!
Yeah! Weer een dag verder! Dat heb ik ook nog steeds. Ik zit nu op 11 DPO en al worden de testen mooier en mooier, ik wil voorbij NOD zijn.