Ik stuur jullie even wat vruchtbaarheid! Dames, ik leef echt ontzettend met jullie mee! Ik vind het heel naar om te lezen dat jullie nog niet zwanger zijn. Ik duim voor jullie!! Lotje; hoe voel je je?
Beeb hier ook nog 3 weken en dan zitten we lekker in frankrijk Al moet ik vanmiddag nog werken vrijdag en dan 16 juli en heb ik vakantie tot 19 aug Floral dankje meid hoop ook dat we snel allemaal zwanger mogen zijn.
Floral hihi! lief! Girl. ik 19Juli laatste werk dag.. alleen blijven wij tot nu toe nog in nederland.. of we moeten een last minute boeken..Al zou ik er wel heel erg zin in hebben om ff weg te gaan. Maar wij gaan sep-okt naar disney land dus ook lekker
Dan heb je ook een lekker vooruitzicht om naar dinsey te gaan. Wij gaan 2,5 week naar frankrijk en hopen dat het weer een beetje mee gaat zitten. Straks gezellig naar me zus toe deze week is der man weer gaan werken en moet ze het alleen gaan doen met de kids. Dus gezellig daar heen
Sjongejonge het lijkt wel een cluppie van Beeb, Girl en Lot... Ik vandaag een hele lichte en korte bloeding gehad... Kon gelijk bij de vk terecht en dat hartje klopte mooi en kon ook horen dat het kindje zich bewoog... Dus alles oke... Ben me wel rot geschrokken hoor.... OOOH nog 6 of 7 weken of ik vakantie heb.... pffff Ben bij bedrijfsarts geweest, hij adviseerd max 4 dgn werken en dan een rust van 3 dagen minimaal... Dus ben ik wel heel erg blij dat ik geen 6 meer hoef.
Beeb laten we hopen dat we daar ook zon hebben zijn er in 2008 ook geweest en toen hadden we 2 weken regen Lot schrikken zeg gelukkig kon je gelijk bij de vk terecht en was alles goed. Het was dus een fijn gesprek met de bedrijfsarst fijn nu ook proberen je er echt aan te houden. Dat zal misschien nog wel even lastig zijn. Was een gezellige dag bij zus nichtje en neefje. En later ook met zwager en me eigen lief. Zijn blijven eten en ging pas om half 10 naar huis. Lekker kunnen knuffelen met neefje mocht hem ook de fles geven en in de tummy tub doen. En gezellig met nichtje met de duplo gespeeld. Morgen weer gezellig een dagje werken.
Hee dames, Hoe gaat het met jullie? Vandaag was er een opendag van de kraamafdeling van het ziekenhuis, ik was van plan om daar heen te gaan maar ben toch maar niet gegaan. Even rust. Ik neem aan dat het wel vaker in het jaar is en als ik zwanger zou zijn kijk ik er misschien met andere ogen naar.
Ytest, ja het bestaat hier nog steeds het is alleen jammer dat het niet meer zo gezellig als in het begin was....
Hihihi zag t net! Ben t zeker grrrr dat hele circus in mn fofo moet ik allemaal niks van hebben! Op t moment houden we t bij eentje, al zou ik bevallen nog 20x overdoen ik ben niet zo van de slaap wanneer baby slaapt dus hier gaat t ff zwaar not to mention ik krijg bijna geen melk afgepompt kleine drinkt alsof de morgen niet meer komt en wil niet op zn rug slapen en dan is het zo ontsettend warm maar hij is t waard hoor! M'n prulleke is zo mooi
Heel herkenbaar! Ik heb borstvoeding tot vorige week volgehouden, 8 weken en daar ben ik blij om, maar had in de avonduren een huilbaby van de honger! Geen rugligger, niet in eigen bedje slapen etc.. Maar geloof me. Komt allemaal goed, vind allemaal z'n weg!
Gaat goed alleen erg moe nog steeds.... En ben al gedeeltelijk in ziektewet... Ik trek zes dagen achter elkaar niet meer.. Hoe is t bij jou?? Geniet je lekker van je dochtertje? Jullie gaan snel voor een tweede haha... Jullie willen ze dus graag dicht op elkaar.... Blijven jullie hier plakken missen jullie zoooo Void hoe is t verder met je? Ondanks de hitte goed? Xxx
Het is de laatste tijd inderdaad erg rustig hier. Perzik gelijk heb je dat jd thuis ben gebleven. Hoe is het verder met je? Lot verstandig om het nu rustiger aan te doen op je werk. Beeb hoe is het met jou meid? Void hopen dat jullie snel een ritme kunnen vinden met de kleine. Ytest alles gaat dus goed met de kleine en snel alweer voor een 2e
Ik blijf hier wel weer plakken, ti's een klein clubje gebleven, dat is beter Ja nou ja, het is niet gezegd dat ik gelijk weer zwanger ben dan, stel dat het een half jaar duurt, is toch mooi verschilletje Het zit namelijk zo.. Dat topic van Insecure, ben ik zwanger of niet? Bij ovulatie en zwangerschapstesten.. Insecure ben ik Had twee posi testen te pakken vorig weekend, het blijft me een raadsel maar ben niet zwanger.. Wel gefeliciteerd door m'n arts etc, dus twee dagen in de waan geweest zwanger te zijn.. En moet eerlijk bekennen, redelijk verdrietig geweest dat het niet zo was.. Het idee dat er weer een wondertje in m'n buik zat deed iets magisch met me, ookal is het veeeeeeeel beter zo dat het niet is.. Dit is wel een rede geweest dat ik zo snel alweer wil, maar wel pas als m'n meisje loopt en doet.. Bovendien is m'n man 13 jaar ouder, en wil die ook niet te oud papa zijn
Schrok je je nier kapot dat je volgens de testen weer zwanger was??? Je bent natuurlijk na de bevalling en tijdens borstvoeding super vruchtbaar... Als je t geaccepteerd hebt en dan het niet zo blijkt te zijn moet dat een enorme klap zijn.... Oh meiden wat een heerlijk weer he!!! Eindelijk zomer... Ik heb afgelopen weekend als cadeautje... Moest eigenlijk werken maar dankzij bedrijfsarts niet...