-- De Kip Knippende Egg Hunters --

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ytest, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ytest heb je verhaal daar ook gelezen maar jeetje je bent blij dat het weer zo is en dan ineens is het toch niet zo dat moet een klap zijn geweest.

Lot lekker genieten van dit mooie weer en inderdaad eindelijk zomer :)

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Nee hoor, tijdens volledig borstvoeding juist minder vruchtbaar.. Maar goed, ik schrok wel ja.. Gelukkig is het waarschijnlijk geen vmk geweest, want dan had ik nu wel moeten vloeien..

Was er wel gelijk weer blij mee, zon mooi gevoel is dat, zwanger zijn.. Maar volgend jaar gaan we er weer voor hè ;) en als ik die pendel mag geloven komt het helemaal goed :)

Het was of toch nog een restje hcg van de zwangerschap, uitzondering, of m'n eisprong.. Maarja zal het nooit weten, ben vandaag met de pil begonnen.. :)

3. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Komt vast wel goed ytest! Nu eerst maar lekker van je kleine meisje genieten....

Ik ben zo moehoe....

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Zeker!

Lekker hè, die moeheid, en dan dat weer erbij, nodigd uit om te tukken! :)

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik denk ik laat dit venster weer gewoon openstaan om mee te ouwehoeren, maar kan inderdaad een kanon afschieten! :)

6. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Ja tis niet meer zoals een jaar geleden... Ongelovelijk bijna een jaar geleden liet ik mijn laatste pil staan.... Kijk eens wat een leuk cluppie we hebben overgehouden...

Hoop echt dat de laatste meiden nu ook gauw een positieve test mogen hebben!!!!

LFS!!!!

Ja ytest ik kom net weer uit mijn nest heerlijk geslapen haha

7. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    lot gewoon leker slapen als je het nodig heb toch.

Hier al iets meer dan een jaar zonder pil de tijd gaat snel. Nu hopen dat we snel allemaal zwanger mogen zijn en ook zwanger mogen blijven.

Merk dat 16 juli nu dichterbij komt ik er ook meer aan denk. Gelukkig moet ik werken die dag dus gedachte opzij zetten moet wel lukken :) Lief is bijna jarig die vroeg kan ik geen mini voor me verjaardag krijgen. Tja was het maar zo makkelijk ;)

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Inderdaad, alle meiden verdienen een mooie zwangerschap! :)

9. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wor inderdaad wel tijd dat er weer een zwangere bij komt ;)

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kga het venster toch maar weer sluiten, als ik 1 x in de drie dagen ff kom kijken mis ik nog niets :p..

Jammer hoor, dit was eerst een drukke club :)

11. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    haha inderdaad erg rustig;)

Vandaag maar weer begonnen met ovulatietesten nou kom maar op eitje;)

12. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Ja ´t is heel rustig hier.... Er zijn een aantal weggegaan die goed konden kletsen, vonden wij toen ook niet zo leuk dat mensen weggingen :p

13. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Goooo eitje, goooo eitje, goooo eitje!!!!!

14. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Girl Go ei!! Hopelijk istie er snel!!

Lot geniet nog van het being able met bubs in bed slapen! Hier snapt meneer niet zo goed dat 1 van ons dan wakker moet blijven! en ik heb nog wel zo'n duur matras aangeschaft zul je zien dat hij uiteindelijk tussen ons in slaapt tot hij weetik t hoe oud is!!!

Sterk dat hij is, hij trekt zichzelf op terwijl hij belly time op mn borst heeft en ik heb em al een paar keer op zn zei zien draaien! Gister kleedde ik me aan en draaide die zich op zn borst en kroop 1 stapje! Deze bubs rent straks rond bij 3 mnd als ik niet uitkijk hahaha

Ha eerst in bed slapen! Mee dat ik zn paps knuffel heeft meneertje zoiets van oh mommy don't be a silly cow ge meugd alleen met mij knuffelen!! Weet dus niet waar je de tijd vandaan haalt ytest!! hier nog steeds sexueel gefrustreerd en die hechtingen zijn er wel uit en volgens mij is de zwelling ook wel goed weggetrokken! Gister m'n eerste pil na een goeie 6 jaar weer geslikt ik was zo trots op mezelf aangezien ik al die tijd niks nada noppes kon slikken in pil vorm!! :eek:
    Hier is trouwens advies bubs op zelfde kamer tot 6 mnd heel romantisch :p

15. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Hopen dat het eitje naar jullie luisterd en dat het mooi verder kan groeien.

Void voor zijn 18e slaapt hij vast in zijn eigen bedje ;) Al kan ik me voorstellen dat het niet snel genoeg kan gaan zodat jullie je eigen bed weer terug hebben.

16. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Het eitje MOET luisteren naar ons hehe en het is zo'n lekker weer om te beginnen met bakken dat moet gewoon van ons!

Ik hoop ook dat hij voor die tijd ons bed terug geeft hij heeft volgens mij de genen van z'n vader die is 190cm+ en ik kom met schoenen net bij de 163 uit haha had 't wel sneu gevonden als hij mijn lengte genen had gehad en niet boven de 160 uit zou komen en z'n tantes dan nog een kop groter bleven uiteindelijk maar op deze snelheid zal hij zeker mij voorbij groeien voor ik er erg in heb had z'n voetjes laatst gemeten en die waren al een goeie 10 cm!! Ben stiekem heeeel blij dat ik nu geen 41 weken plus ben want ik denk echt dat m'n buik gewoon helemaal uitgescheurd zou zijn en ik had nu al een zebra pad! (Ik weeg nu alweer 60kg dus zo erg is dat nu ook allemaal weer niet!)

17. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Hallowaaaaaaaaaaaaaaaa..!

hoeist hieroo hahaha! dacht zal maar weer is wat laten horen anders krijg ik op mijn donder maar t was zooooon lekker weer... ook is ff lekker genoten.. kwas er aan toe!.
    Nog een klein weekje werken en dan lekker vakantie..:D Yoehoeeeeee!! lang leven t uitslapen..

Heeyooo Ytest hoe is t meid? en met de kleine spruit??

18. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    girl Hup ei hup! Hopelijk kun je hem snel vinden en dan lekker op vakantie!

beebbie Ik was ook even toe aan mooi weer! Volgende week wordt het ook mooi!

Viod Leuk, een lekkere grote jongen! Heb je wel genoeg slaap als de baby bij jullie slaapt?

Ik zit nog steeds te wachten op mijn menstruatie. Had eigenlijk het ziekenhuis moeten bellen omdat het nu alweer 3 weken geleden is, dat was het advies maar dat heb ik dus niet gedaan. ;)

19. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Ooh jee perzik!! haha maandag is doen dan jij??

20. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Nee, maar hij slaapt nergens anders dan bij ons op de borst of met geluk 10-20 min op de bank overdag zodat ik iets kan eten o.i.d. en dat is binnen no time levens gevaarlijk! (de bank dan..) Ik was hier niet op voor bereid en kan op t moment alleen denken om zn papa te stompen want die slaapt gewoon door of gaat gezellig op de bank liggen... Zucht.. Kan niet wachten tot mama hier is dinsdag eindelijk ff wat reassurance en ff kunnen uithuilen zodat ze me kan vertellen dat het allemaal goed komt..

Deel Deze Pagina