-- De Kip Knippende Egg Hunters --

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ytest, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Maar lieverd is t niet gewoon 2 weken doorpakken?? Je ventje moet wennen aan zijn eigen bedje... Hij gaat vast vanzelf slapen als je maar doorgepakt t zullen slopende dagen zijn maar uiteindelijk je doel vast wel bereiken... Huil maar lekker bij je mamsie uit...

Wat is t lekker weer he...

2. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Prulletje zat verstopt van d'r flesvoeding maar nu alweer 5 luiers volgedaan dus hopelijk geen buikpijn meer en het buikje is voldaan hij doet wel een dik uur over voederen boeren (evt luier ) en dan (in) gaan slapen en als ik daar de tijd voor neem dan hopelijk slaapt hij nog 2-3 uurtjes verder. Veel op geweest door de dag want die 5 poepies zaten natuurlijk in de weg dus hopelijk slaapt meneertje wat uurtjes voor me maar anders ga ik straks even dutje bij schoonmoeder :p

3. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Void het is zwaar meid maar er komt een tijd dat het echt beter gaat.

Perzik nog steeds geen menstruatie misschien toch maar even het ziekenhuis bellen?

Beeb heerlijk was het weer he zag op fb dat je het zwembad heb staan heerlijk met dit weer.

Lot hoe gaat het met jou?

Hier weer druk met ovulatietesten die van zaterdag en zondag waren redelijk duidelijk. Had dus goede hoop dat ei iets eerder kwam maar vandaag was er weer een vaag streepje we wachten maar geduldig af ;)

4. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Girl, dan was je vh weekend op je vruchtbaarst :D spannend en afwachten weer.....

Hier gaat 't goed heb lekker weekend... Gisteren helemaal kapot nu kalm aan doen dagje en ben nog niet een x op bed gaan liggen....
    Daar teken ik voor :D ....

5. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Nou het 2e streepje was niet zo duidelijk dat hij echt positief was dus ga er vanuit dat me ei nog moet komen ;)

Lot fijn dat het dus weer beter gaat gewoon lekker rustig aan doen dan komt het wel goed :)

6. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    T vroeg gejochen... De hele nacht klaarwakker in bed gelegen... Hartstikke moe maar niet in slaap kunnen komen. Maak me een beetje zorgen iemand begon gisteravond tegen mij over ons hondje.... Of dat straks allemaal wel goed gaat als de kleine er is... Dan pas besef je hoeveel dat beessie voor je betekend... Tis een asielhondje met een verleden. We hebben al heel veel met het beessie bereikt. We gaan halverwege augustus naar de gedragstherapeut die ons en de hond vorig jaar ook geholpen heeft. Hoe we de hond het beste kunnen voorbereiden op de komst vd baby. Hij zag het heel positief in dat er een kleine komt met de hond. Hij zal wel weten waar hij het over heeft. Maar echt joh het idee dat ik het beest weg zou moeten doen... Ik heb echt jankend in bed gelegen.... Dan zul je nooit weten hoe het met zo´n beessie gaat... Lijkt me vreselijk!!!! Maar veiligheid vd baby staat sowieso voorop hoor!!!

7. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Lot balen dat je niet kon slapen. En niet verdrietig zijn om je hondje wacht eerst even af wat de gedragstherapeut te vertellen heeft. Maar kan me goed voorstellen dat je even flink verdrietig was.

Vandaag de uitgerekende datum alleen mocht het helaas niet zo zijn :(

8. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Lot...vaak kan t juist heel goed gaan!. Als je t beestje er bij betrekt..
    Klopt girl maar wel koud hoor hahaha is ff wennen maar wel lekker zoon groot bad hihi..

9. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Zo die dag is ook weer voorbij gelukkig viel het wel mee :)

beeb haha zal best koud zijn ja :p

10. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Hallo dames,
    Ja kan me voorstellen dat je blij was dat die dag om was Girl...

Heb nu ook wel weer vertrouwen er in dat het goed komt met ons Muppetje en de baby!!! Het moet gewoon, zij is al 3 jaar mijn partner in crime en was er voor me toen het niet goed met me ging... Ik wil haar echt nooit weg hoeven doen....

Lekker weer he dames... Bah je zou maar moeten werken tot en met zaterdag....

11. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Girl Gelukkig is de dag voorbij. Hopelijk snel een andere datum in het vizier, dat zou het mooiste zijn.

Lotje Had je al tips gekregen over hoe om te gaan met je hondje en de baby. Fijn dat je niet meer zulke lange werk weken hebt!

Beebbie Een zwembad, lekker! Hoe gaat het met je cyclus?

Viod Hoe gaat het met je zoon? Verstopping weg? Hoe gaat het met dit warme weer?

Ik heb het ziekenhuis nog niet gebeld, ga ik morgen doen. Ik wilde mijn lichaam zelf nog een kans geven maar begin nu toch wel ongedurig te worden.

12. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Lot hier t zelfde met de hond maar als pup gekregen.. Ik weet niet of t een drukte maker is? Ik heb een staffordshire bull terrier en dat zijn adhd-ers sprong bijna zo hoog als ik toen we thuis kwamen ff int autostoeltje laten tot de hond rustig is en niet afwijzen, heel veel liefde geven en dan kalmeert hondje vanzelf en binnen no time wil hondje jou baby beschermen dat begint al wanneer je buik beginr te groeien hehe maar afwijzen is t ergst hier dus was ik een beetje gestressed bij t thuiskomen, nieuwe situatie voor de hond man neem t mee uit terwijl zijn hoofd ook ernog niet bijstond en ze viel dus een andere hond aan plus ze moest zelf ongi worden.. 4w verder gaat helemaal prima nu. Moet dr wel op wijzen dat ze em niet schoon hoeft te maken want ze duikt er bijna in wanneer ik een poepluier open trek zo van, och laat mij dat maar even goed schoon likken haha de draak :p

Nog steeds een beetje verstopt maar mama + mijn zusjes waren hier en ik heb toch eens lekker geslapen wat een luxe :p :D

13. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Lot fijn dat je er nu rustiger onder ben komt vast goed met muppet.

Perzik hoop dat het ziekenhuis watkan betekenen zodat jullie weer verder kunnen.

Void fijn dat je wat heb kunnen bij slapen.

Inderdaad blij dat die dag achter de rug is. Nu hopen dat er snel een nieuwe datum komt :)

14. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Girl Had je al een echt duidelijke positieve test gekregen?

15. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Nee nog geen echt duidelijke positieve ovulatietest.

16. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik ben nu al weeer moehoeee haha, al is het meer omdat het zo bloed benauwd is denk ik, en ik vind het niet zo raar het is kennelijk maar 6 uurtjes donker in de nacht op het moment ik denk dat ik heel blij mag zijn dat hij gister nog een dutje deed tot 4 en daarna tot 7 en vandaag heel de dag rustig in zn moses mandje gelegen terwijl ik wat wasjes deed :) Gaat steeds beter, nu nog ietsjes meer eten!

17. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Nou hier lekker vakantie.. poehoee!.
    Kheb deze maand geen ovus gebruikt dus zou niet weten hoe t hier binnen is perzik haha.
    Al ga ik.er van uit dat de cyclus regelmatig is.. kwil is gwn ff genieten van me vakantie en kheb geen zin meer in dat bezig zijn wanneer komt me ei enzo.. kzie t wel.

Girl al een positieve test??

Void wat fijn dat t al weer wat beter gaat met de kleine man.
    Zijn je moeder en zusje al weg??.

Lot komt vast goed meid met muppet! Hoe gaat t met t klein wondertje in je??
    Willen jullie btw weten of t een meisje of een jongetje is?
    Khoorde laatst dat ze in Belgie al met de 13 weken kunnen zien wat het is..

18. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Moeder en zusters weer terug naar Tilbo en over een uurtje is papa hier met wat frikandellenbroodjes en bamihappen, oh bami happen daar had ik zo'n zin in tijdens de zwangerschap hahaha. Mannetje weer verstopt ontroostbaar vannacht en wil alleen op z'n buikje slapen zodat wij niet kunnen slapen. Er is wat water voor hem klaar hopelijk helpt dat een beetje en kan ik vannacht weer wat uurtjes tukken.

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kijk, weer activiteit geweest hier :D

20. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Tilburggg yeaaah hahaha t is kermis hier hahaha..
    Ah gossie toch!!! Arme menneke!.
    Ooooee bami hapjes im lovin it hahaha!!!

Deel Deze Pagina