Nou zeg dat wel. Waar is iedereen? Hier gaatheg opzich goed als ik optijd eet ook niet zo weeig. Moe zijn de ene keer erger dan de andere keer. Merk als de kwaaltjes wat minder zijn de gedachtes alle kanten op schieten. Was het maar de 26e
Ik ga op vakantie. Ik neem de ovulatie testen niet mee. Ga ik aan beginnen als ik weer terug ben. Als mijn ovulatie dan al geweest is, tja, helaas. Lotje en Girl voor 26 augustus veel plezier met de echo en vk bezoek. Viod goede nachten gewenst! Beebbie Succes met je cyclus!
Hier is de vakantie weer voorbij vandaag weer aan het werk. De wekker ging om half 6 beetje jammer dat ik al vanaf kwart over 3 wakker was.
Hoe is het hier??? Wij lekker vakantie en druk bezig in huis voor babykamer en de woonkamer krijgt ook een kleine make over... Verder voel ik me weer. 8 weken zwanger wat een vermoeidheid... En de baby schopt luid en duidelijk erg leuk en bijzonder!!!! Xxxxxx
Lot geniet lekker van je vakantie wat leuk dat je de baby voel. Balen dat je weer zo moe ben. Hier gaat het verder prima eigenlijk al ben ik wel de dagen aan het aftellen. Zal blij zijn als het maandagavond is.
Hoi dames.. Ik dacht zal even laten weten dat mijn bloed uitslag goed was. Lekker lot.. fijn als alles af is!. Girl veel succes met je echo volgende week
Eertje succes vandaag!!! Hoop op een geweldige echo!!! Ik bij de vk geweest.... Baby en ik zijn weer goedgekeurd!!! Hoe is t hier verder??
Echo was goed hartje klopte hebben het ook gehoord 23 september mogen we weer spieken. Lot fijn dat de controle goed was.
Hee Girl wat fijn dat de echo goed was! Hele gerust stelling! Hoe gaat het? Al wat zaken aan het regelen, kopen?
Lotje Je zwangerschap gaat gaat verspoedig! Heel mooi! Fijn dat alles goed was bij de VK! Beebbie De eerste test goed doorstaan, gelukkig! Hoe gaat het met je cyclus? Viod Hoe is het met David? Wat voor leuks kan hij al? Lukt het met slapen? Ik ben terug van vakantie. Ik heb niets gedaan. Niet temparturen, ovulatie testen of met hormonen begonnen. Daar ga ik vandaag weer mee beginnen. Ik ben benieuwd of het met hormonen snel lukt.
Hey Perzik, Heb je een leuke vakantie gehad??? Goed dat je er even niks aan hebt gedaan en dat je gewoon lekker ontspannen hebt!!!! Hier dinsdag de schrik van mijn leven gehad. Ben in het trappenhuis toen ik naar beneden liep uitgegleden en ben met mijn rug en billen keihard op de betonnen treden gekomen. Nadat ik toen opgestaan was en de hond snel heb uitgelaten kon ik eenmaal thuis niet meer stoppen met huilen. Dit was de schrik van mijn leven.... Even mezelf moed ingesproken, je bent op je rug terecht gekomen en de baby zit goed in het vruchtwater en zo... Toch tussen de middag maar ff de VK gebeld hoeveel PCM ik slikken mocht. Want grote kans dat ik helemaal stijf zou gaan worden. Moest ik gelijk komen ivm mijn rhesus d bloedgroep. In week 27 wordt mijn bloed pas getest op bloedgroep van de baby maar omdat er door de val dan bloed contact kan zijn geweest wilden ze mij een prikje geven. Kwam ik daar, bleek dat alleen maar te hoeven als je op je buik terecht komt. Wel even hartje geluisterd, de baby doet het nog!!!! Gisteren heeeeel veel spierpijn gehad in mn rug, mn buik en mn benen. Nu is 't gelukkig al iets minder. Vind dat PCM slikken maar niks tijdens de zwangerschap. Hoe is 't met de rest???
Perzik welkom terug genoten van de vakantie? Lotje meid echt ontzettend schrikken maar echt fijn dat je wel gelijk bij de vk terecht kon. Fijn dat het nu iets minder is met de pijn en je moet maar zo denken dat je niet zomaar de PCM slik. Hier gaat het allemaal goed hebben de chocolade telegram binnen die we zaterdag aan me schoonouders gaan geven daaruit kunnen ze lezen dat we zwanger zijn. Zaterdagavond zien we de zussen van lief en die vertellen we het met versierde cup cakes. Gisteren verschillende gratis dozen aangevraagd ben tenslotte een echt hollander Verder nog niks gekocht zijn al wel aan het rond kijken naar dingen.
Soo... lotje, meid wat schrikken! Gelukkig kon je meteen bij de vk terecht en even naar het hartje luisteren! Girl Leuk om het nu aan meer mensen te vertellen! Wij hebben een fijne vakantie gehad. Gisteren even een ovulatie test gedaan maar die was een beetje vaag. Straks nog even eentje doen, ik ben benieuwd. Vandaag wel lage temperatuur maar dat was weer de eerste sinds de vakantie. Ik zie wel op tegen die hormoon balletjes ( Utrogestan ( of hoe je dat ook schrijft))
Perzik logisch toch dat je opziet tegen de hormonen. Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Gelijk ook weer aan het werk of heb je nog even vakantie?