Girl Hoe reageerde iedereen aan wie je het goede nieuwes hebt verteld? Beebbie Vrijdag al je afspraak! Succes meid! Laat je even weten hoe het ging? Mijn ovulatie testen zijn nog steeds negatief. Misschien is het eitje al geweest. Maar op vakantie dus niet getest en ook niet zo heel veel gezellig gemaakt met vriend want we hadden het zo druk met activiteiten dat ik elke avond hartstikke moe was.
De fam reageerde erg leuk al kwam er wel weer een opmerking van schoonmoeder er achteraan die ze wat bij betreft wel voor der mocht houden. Ze hoorde de datum was het gelijk nou dan hoop ik maar niet dat het op mijn verjaardag geboren wor. Toen kreeg ze van der dochter te horen ach als dat wel zo is zal je kleinkind vast niet minder leuk gevonden worden. Moet het gewoon beetje achter me proberen te laten en te denken aan de andere leuke reacties. Beeb balen meid heel veel succes in het ziekenhuis. Perzik misschien je ei inderdaad al geweest ja.
Wat jammer dat die ene opmerking het dan een beetje verpest voor die leuke reacties. Wel fijn dat je schoonzus het voor je opnam. Had je man ook last van die opmerking?
Hey eertje, Tis maar 1 opmerking en als ze verder blij is lekker ene oor in andere oor er uit... Of is 't sowieso een moeilijke schoonmoeder??? Dan kan ik me voorstellen dat het weer een druppel meer in de emmer is.... Ik ga vandaag weer aan 't werk na 2 drukke weken vakantie. Maar werk op therapeutische basis. Kan 't echt niet aan ben zo snel moe en zo en ook met al dat geloop van ons.... Hoe is 't verder hier met de dames? XXX
Man heeft zoiets van ach ze wil iets zeggen weet niet wat dus dan zeg ze dit maar. Het gaat ff op het moment niet lekker met schoonmoeder zit erg met der zelf in de knoop. Probeer het ook achter me te laten Lot doe rustig aan meid je moet nog langer mee. Wij gaan zaterdag erg onverwacht al een box halen zag er gisteren 1 op marktplaats staan die nog helemaal nieuw is. Dus ik een bod gedaan dacht dat is nooit genoeg krijg ik een mailtje is goed kom hem maar ophalen dus dat gaan we zaterdag doen
Haha cool Eertje!!! Heb je wel in huis een zolde. Waar je t kan neerzetten??? Wat voor box? Wij hebben geld gekregen Van schoonmoeder en zij wil dat we een nieuwe box uitzoeken... Anders zouden wij er ook een tweedehand. Kopen... Veel plezier...
Vandaaaaag de spannende dag ik ben zo nerveus word met de minuut spannender... Jullie horen t wat ze straks uitgevreten hebben bij ons hahaha.
Perzik ben ook benieuwd hoe die er in het echt uitziet. Mocht het uiteindelijk toch niks zijn gaat die weer terug op marktplaats Beeb heel veel succes meid
Heey heey gesprek gehad.. kwam uit dat me bmi te hoog is dus beeb moet gaan sporten en dieten.. inwendige echo gehad baarmoeder zag er goed uit rechter eileider ook.. links kon ze hem niet vinden. op mijn eileider zaten 2 eiblaasjes.. waarvan er eentje gaat springen zo zei ze het.. man lief moet zaad inleveren.. en over 2 maanden een nieuwe afspraak.. tevens moet ik wel afgevallen zijn anders kan ik pas over 6 maanden terug komen.. nu even laten bezinken.. was best wel heftig eigenlijk.. oja en een uitstrijkje heb ik moeten laten doen.. krijg ik over 4 weken telefonische de uitslag. Zaad weten ze binnen een dag als manlief het in levert
Veel besproken en gedaan op de eerste afspraak! Positief en negatief nieuws gehad. Hoe voel je je er onder? Heb je al eens eerder afgevallen?
ik heb het even laten bezinken.. ja ik heb wel eerder gelijnd maar dan van die crash diƫten hahaha. ik ben al aan het lijnen hoor.. eet nu veel groene groente en 2x per dag een stuk fruit of komkomer en tomaat.. yoghurt als ontbijt en verder veel water..
Beebbie hoe gaat het? Lukt het met goed eten? Misschien een keer naar de dietiste voor advies en steun. Girl is de box al binnen? Ziet ie er in het echt ook zo mooi uit? Lotje hoe gaat het? Hoeveel werk je nu op therapeutische basis? Viod Hoe is het? Zijn de nachten al iets veranderd?
Ik had afgelopen dagen wazige ovulatie testen. Gisteren dacht ik een positieve te hebben en verwachte er vandaag weer 1 maar dat was niet zo. Ik weet nu niet of ik het goed doe met vrijen en beginnen met Utrogestan maar ik zit er hooguit een dag naast. Zaterdag vage positieve ovulatie test en gezellig gehad en zondag een meer positieve test. Had dus eigenlijk zondag moeten vrijen en vandaag met Utrogestan beginnen. Maar goed.. even denken of ik vandaag met hormonen zal beginnen.
Ja we hebben zaterdag de box opgehaald en was net zo mooi dus helemaal blij mee Perzik lastig meid kan het kwaad als je iets eerder begin met de utrogestan?
Ik ben een beetje onzeker over mijn ovulatie testen, die vind ik niet echt duidelijk. Het is dus de bedoeling dat de dag na de positieve ovulatie test vrij en de dag erna begin met Utrogestan. Of een dag eerder beginnen kwaad kan weet ik niet goed. Ik weet wel dat progesteron zich na de ovulatie langzaam opbouwt. Voorheen waren mijn ovulatie testen veel duidelijker. Ik wil het graag goed doen, geeft me meer rust.
Perzik succes met het "moeten" vrijen... Hopelijk lukt het allemaal een beetje??? Is t wel leuk om zo te doen? Bedoel hebben jullie er wel plezier in? Beeb, snap dat je ff moest bijkomen van het gesprek... Hopelijk lukt het je om de kilo's er af te krijgen ik wens je veel succes... Ik werk 3x 3 uurtjes en dan ben ik alleen maar aanwezig zegmaar... Bevalt me goed zo...