ja, dat snap ik! Maar ik heb een heel goed gevoel over jouw zwangerschap. Volgens mij blijft jouw kippie wel plakken.
Is ook heerlijk! Anders had ik er maar 1. Ben benieuwd hoe jullie het gaan vinden, jullie eerste kindje.
Ik heb er gelukkig ook een goed gevoel over. Dat scheelt wel hoor! De testen worden elke dag donkerder en dat is erg positief!
Ik ben ook benieuwd! Kan er al helemaal over dagdromen! v/d week hebben we het over namen gehad. Meisjesnamen zijn we zo goed als uit, jongensnamen vinden we NIETS mooi . We hadden er allebei 2 gevonden, maar die vindt de ander dan weer niet mooi. pffff
Hihi, hopen dat het een meisje wordt dan! Nee hoor, als je echt gaat zoeken kom je dé naam uiteindelijk echt wel tegen!
gelukkig hebben we nog even de tijd. Maar mijn vriend bestempeld alle namen die ik mooi vind als "ouderwets". Terwijl hij dat bij de meisjesnamen niet doet
En wat vindt jij van de namen die hij mooi vindt? Misschien kan hij jou een lijstje geven en dan kan jij kijken of er wat bij zit. En heb je meteen een betere indruk van wat hij mooi vind, zodat je tijdens het zoeken naar namen dat in je achterhoofd kan houden.
Dat zijn namen uit dezelfde categorie (vind ik), maar het net niet. En ik wel absoluut geen naam met de "Y" . Zelfs niet als het een mooie naam is. ach, ooit komen we er wel uit
ik had de namen ook van te voren bedacht maar tijdens de zwangerschap voelde dat gewoon niet goed.. hihi.. En dus weer verandert...
' haha, dat kan ook nog! Maar ik weet al heel lang wel soort namen ik mooi vind. We hebben nog niets definitief gekozen, maar wel een lijstje met namen die we mooi vinden. Ik vind het wel belangrijk dat het namen zijn die ik langer dan 9 maanden mooi vindt. Ons kind moet de naam immers zijn leven lang dragen.
Goede morgen chickies , Even alles van vanmorgen bijgelezen. @Kensho wat een beeldig zeepaardje ... Meiden er moet me wat vh hart... Als eerste niet meer ongesteld heel fijn, aangezien little lotje nergens tegen kan... Maandverband ed jeuken, tampons vind ze niet prettig.... Kan de boel weer ff helen downunder... Maar gisteravond wilde ik mijn vriend ff flink van jetje geven ... PFff net voor we naar bed gingen BUIKPIJN.... Ja hoor daar was ie ff weer... Mijn spastische darm (of overblijfsel er van)... Zal dit met ontpillen te maken kunnen hebben??? Had de laatste maanden er juist zo weinig last van. (weet nog wel toen ik aan de pil weer begon dat ik er in het begin ook veel last van had).... Nou hopelijk kunnen we vanavond de schade inhalen, want de zaadjes zijn er slecht aan toe nu denk ik... Maandag voor 't laatst sexie sexie gedaan... Ik zeg een heule goede morgen, nog 1 dagje (in mijn geval avondje) dan is het weekend xxxx
haha, Lotje! Het zaad wordt er vast niet slechter van? Ik heb ook een spastische darm! Dat heeft bij mij niet zoveel met de cyclus te maken, wel met voeding!
Dat bedoel ik ook niet meid ... IK bedoel toen ik net met de pil begon waren mijn darmen op de hobbel een paar maand. En nu ik met de pil ben gestopt verneem ik ook weer pijn... Heb ook last van mijn maag :O ... Ik voel hem een soort van samentrekken denk ik... Geen idee... Hou 't wel ff in de gaten. Ik had altijd last van mijn spastische darm nadat ik heel veel stress heb gehad. Maar heb nu totaal geen stress in mijn leven ... We zullen 't afwachten
Joehoe ik ben er... Waar ben jij nou ??? Haa straks mijn hoogzwangere vriendin die op knappen staat bij mij op visite... Zucht gun het haar van harte hoor, maar mezelf ook Nu wij besloten hebben om er zelf voor te gaan... Oeh! Kan niet wachten joh
Ik moet 30000 pagina´s bijlezen.. En nu is het vet stil hier!! @Jade, als je wil testen moet je dat gewoon gaan doen
Oja Jade, heb jij dat trouwens ook??? Dat als je last van je darmen hebt en je dan ook aan sex doet dat elk standje ook gewoon zeer doet in je darmen?? Dat je gewoon eigenlijk niet aan sex moet denken??? Met hoofdpijn vind ik het niet zo erg (zoals mannen wel eens zeggen ik n**k je niet in je hoofd) .. Mijn hoofdpijn is na de sex dan wel weg... Maar owee als ik last van mijn darmen heb... Echt niet lekker...