Hoe is het allemaal hier?? Nog iets gemist?? Hier 10 dpo, niet meer getest na 8 dpo .. durf niet meer.. en voel verder niets, denk dat ik morge/overmorgen ongi wordt..
1 ding dat je kan doen is wachten... Weekend is zo voorbij joh! Dan heb je duidelijkheid... Ben je maandag nog niet ongesteld ff testen toch
Oh balen.. Ook niet de pijn in je buik als je sex hebt en de man stoot diep in je??? Ik haat bijvoorbeeld echt doggiestyle... Doet mij (eigenlijk altijd) zeer in mijn buik...
Maar dan komt je man tegen je baarmoedermond aan? Dat heeft toch niets met darmen te makn? of lul ik nu onzin?
Geen idee, de pijn die ik voel tijdens de sex is echt in mijn darmen... Je lult vast geen onzin.. Wij doen gewoon geen doggy style dan is 't ook goed ... Ik vind het ook absoluut niet lekker (duhu als je pijn hebt)... Ik weet ook niet hoe het kan... Maar heb dit probleem altijd al gehad... Misschien voel ik het verkeerd en is het idd mijn baarmoeder, maar voor mijn gevoel is hetecht hoger in mijn buik...
Haha, ik denk ook steeds wachten, dan weer niet.. Eigenlijk wil ik het gewoon weten.. en 11dpo is al vrij betrouwbaar toch?
Helppppp ik krijg testdrang.... geef me even een lijst met redenen waarom het niet goe is op 10 dpo te testen please...
goeiemorgen hier niks nieuws, o ja ik heb getest maar die was VET WIT! dat had ik kunnen verwachten, ik heb weer me belofte gebroken deze maand nu ga ik echt wachten tot NOD volgende week fijne dag allemaal ik heb heeeeel veel te doen vandaag groetjes